waarsda getrokke?
___________________ FRVADE THE HARDEST INTERNET ENIGMA JIMS!
quote:Originally posted by mellow_head waarsda getrokke? parc du luxembourg in Parijs
___________________ http://onderlegger.cinebelblogs.be/
quote:Originally posted by Mystique Die is te fel voor mij. Doet dat niet zeer aan u ogen als ge daar smorgens ene kijkt als ge u pc opzet? Het valt mee Ik ben er aan gewend. Heb nu trouwens een nieuwe, had zin in verandering: Awakenings blijft echt stunten met de lasers. Ze hadden er stuk of 14 hangen. Echt retegeil!
___________________ Allemaal gelul!!
Last edited by New Wave on May-11-2005 at 22:56
gij word geil van lasers?
quote:Originally posted by mellow_head gij word geil van lasers? Der woont precies ook raar volk in Holland
___________________ www.myspace.com/manuellesaux www.manuellesaux.com www.crystalclouds.com
quote:Originally posted by mellow_head gij word geil van lasers? Mwjha ik moet zeggen dat ik er wel harde tepels van krijg ja.
> Back to the old threads ik had nodig te veranderen..
quote:Originally posted by New Wave Mwjha ik moet zeggen dat ik er wel harde tepels van krijg ja. ik moet zeggen dat ge niet alleen zijt. zo'n vet laser spektakel... rrrr (denkt terug aan trance energy 2005)
___________________ quote:Originally posted by Meat187 Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.
Ik heb toch liever die dame hierboven, dan lasers. Nu zal ik waarschijnlijk weer als abnormaal gezien worden?
"weer" ocharme me dutske toch, pesten ze u weer?
quote:Originally posted by X-Tune Ik heb toch liever die dame hierboven, dan lasers. Nu zal ik waarschijnlijk weer als abnormaal gezien worden? mja de dame doet me eigenlijk niets. geef mij dan maar lasers. of een knappere
quote:Originally posted by Kaidreas mja de dame doet me eigenlijk niets. Die mag mij anders wel eens iets doen