|
| quote: | Originally posted by reveal
Inte dåligt att se Marco V värma upp för Irish Jag tyckte Irish spelade mycket bättre än Marco V, men jag säger inte att Marco V var dålig, tvärtom 
Tack för förfesten Martin! |
Ska jag vara ärlig håller jag med, hade gärna dansat loss till irish istället för marco, mer drag i hans set (va ju så jävla trött i slutet på irish set)
kul att träffa allt skönt tracefolk igen, båda nya som gamla ..
hare bra!
___________________
KESO! 
|