Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Marco V till Malmö i mars
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

Inte dåligt att se Marco V värma upp för Irish Jag tyckte Irish spelade mycket bättre än Marco V, men jag säger inte att Marco V var dålig, tvärtom

Tack för förfesten Martin!

Old Post Mar-26-2005 10:40 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
keddo
u alright mate

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by reveal
Inte dåligt att se Marco V värma upp för Irish Jag tyckte Irish spelade mycket bättre än Marco V, men jag säger inte att Marco V var dålig, tvärtom

Tack för förfesten Martin!

Ska jag vara ärlig håller jag med, hade gärna dansat loss till irish istället för marco, mer drag i hans set (va ju så jävla trött i slutet på irish set)

kul att träffa allt skönt tracefolk igen, båda nya som gamla ..

hare bra!

KESO!

Old Post Mar-26-2005 11:03  Sweden
Click Here to See the Profile for keddo Click here to Send keddo a Private Message Add keddo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Funfrock
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002

Ojoj marco och irish körde slut på mig helt totalt, kunde inte bli bättre. Tack alla för en superkväll från början till slut!

Råkade supa bort mitt SD-card så några bilder blev det inte

Old Post Mar-26-2005 11:59  Sweden
Click Here to See the Profile for Funfrock Click here to Send Funfrock a Private Message Add Funfrock to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

SATAN SÅ BRA DET VAR!!!

Först och främst en stor eloge till Martin (Sipo) för den utomordentliga förfesten...kanonkul att träffa alla nya och gamla människor igen...för övrigt gjorde jag nog världens övergång i mitt tvåminutersset (det som skulle blivit ett b2b med smekbar) hemma hos sipo...tyvärr var vi tvugna att bege oss så det blev inte så mycket av det ...

Marco V rev ju stället - Godd och Clocks var bara . Tyvärr hade jag varken ork eller lust att stanna speciellt länge på Irish set...skulle gå till baren för att dricka ett glas vatten då jag lade märke till att jag tappat en femhundring...måste hänt då jag stod och fifflade med telefonen och skrev en massa fylle-sms till en brud när jag väntade på att få min dricka i baren.... (det var hon som skrev först ) när jag märkte detta då blev jag så jävla lack att jag stack...

edit: Bilderna

www.laszlo.se

Last edited by Laszlo on Mar-26-2005 at 12:14

Old Post Mar-26-2005 12:09 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin

Registered: Oct 2003

Grr.. synd att man inte var där, ronald levererade dock rätt bra.. går det få tag på video/musik från festen?

Old Post Mar-26-2005 14:43  Sweden
Click Here to See the Profile for mr_fisken Click here to Send mr_fisken a Private Message Add mr_fisken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anuga
Cuesheet Biatch

Registered: Jul 2004

tills jag pallat göra ett riktigt "gallery"
http://www.anuga.se/gallery/ 82 / 249 bilder

http://anuga.se/ / http://mixcloud.com/anuga / http://trackli.st/

Old Post Mar-26-2005 15:58  Sweden
Click Here to See the Profile for anuga Click here to Send anuga a Private Message Visit anuga's homepage! Add anuga to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Johan (DJ Irish)
dj bum

Registered: Aug 2000

Vilket röj! Marco kan ju knappast ha gjort någon besviken. Har själv endast sett honom live en gång tidigare och trodde inte han skulle leva upp till det set han levererade på Gorgeous i Köpenhamn för något år sedan men fel hade jag. Tokbra!

Hela festen var förövrigt riktigt bra ordnat. Ljudet, dekoren, ljuset, allt var toppklass. Ace Event levererade verkligen! Allt jag kan säga är tack för att jag fick lira och tack till alla som stannade kvar efter Marco för att lyssna lite på mig. Fantastiskt stämning hela kvällen och som spelning räknas den defintivt som en av de bästa jag varit med om

http://www.di.fm

Old Post Mar-26-2005 23:22 
Click Here to See the Profile for Johan (DJ Irish) Click here to Send Johan (DJ Irish) a Private Message Visit Johan (DJ Irish)'s homepage! Add Johan (DJ Irish) to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South

Registered: Jan 2004

Jag hade hoppats att Irish skulle kört lite mindre hardtrance eftersom han spelade under nytt alias (sitt eget namn). Attans grymt avslutnings set, men inte riktigt det jag vantade mig pa en Godskitchen fest. Blev smatt besviken dar...

Grymma bilder f.ö. har nagon rippat video/musik stream?

Old Post Mar-27-2005 03:02  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Johan (DJ Irish)
dj bum

Registered: Aug 2000

Här är min låtlsita för kvällen :

01. Trance-Town - Fingers (Max Savietto Part 1) - Mazeman
02. Beyond Unreal - Rythm - Dedicated
03. Ben Shift Delirium (Original Mix) - Pulsar
04. Ampire - Preacher (Sol-7 Remix) - Overdose
05. Castaneda - Oceanborn (John Askew Remix) - Discover Dark
06. Ian Rox - Electronical (Original Mix) - Mando Records
07. VDM - No Hesitation - Combined Forces
08. Guffy & Greg Brookman - Bring The Funk - Nukleuz
09. Niels Van Gogh - Don't Be Afraid Of Tomorrow (Oliver Klitzing Remix) - Fast Forward
10. Derler & Klitzing - 2005 (Original Hard Trance Mix) - Proceed
11. Solo Plastic - Acid (Original Mix) - Proceed
12. Age Of Love - Age Of Love (Cosmic Gate Remix) - Alphabet City Progressive
13. Kai Tracid - Too Many Times (Warmduscher Remix) - Tracid Traxxx
14. No Faces meet Dave 202 - U Know What (Original Mix) - F8Tunes
15. Mike Oldfield - Tubular Bells (Mark Sherry's Bells of Steel Remix) - Bells 001
16. Marcel Woods vs. Jesselyn - Flora - Silicon Recordings
17. No Faces meet Dave 202 - I can Fly (Original Mix) - F8Tunes
18. Audiowarp - We Bring The Future (Part Two) - Boost Recordings
19. O'Callaghan & Kearney - Restricted Motion (John Askew Remix) - Discover
20. Woody Van Eyden - SI-N+R-JE (Original Funaki Mix) - Fenology Records
21. Signum - Second Wave 2004 (Signum Signal Remake) - ASOT Limited Edition

http://www.di.fm

Old Post Mar-27-2005 12:20 
Click Here to See the Profile for Johan (DJ Irish) Click here to Send Johan (DJ Irish) a Private Message Visit Johan (DJ Irish)'s homepage! Add Johan (DJ Irish) to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Om nån har hela kvällens spelning från festen så får denna hemskt gärna uppa den på Äff Tää Pään

Nu e jag hemma i Sthlm igen btw
Ska dra in mina bilder i datorn nu...

Old Post Mar-28-2005 19:05  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Om nån har hela kvällens spelning från festen så får denna hemskt gärna uppa den på Äff Tää Pään

Mer än gärna...finns tydligen folk på TC som har det i 192 kbps

www.laszlo.se

Old Post Mar-28-2005 19:21 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Så... nu har jag lagt upp mina bilder på Liquidsunset

Här är mina få bilder från förfesten

Måste bara tillägga att Laszlos bild på grabbarna i korvkön eller va de e e grymt rolig Kolla Johans (reveals) tunga

Last edited by SteveTranz4ever on Mar-28-2005 at 21:08

Old Post Mar-28-2005 20:52  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Marco V till Malmö i mars
Post New Thread    Post A Reply

Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSong ID for this track? [2009] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playback009 Sound System - Dreamscape (Remastered) [2009]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:12.

Forum Rules: