Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [10-06-05] Earth met Hernan Cattaneo
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

Wat een vette avond! Veel vette platen gehoord, goede sfeer (vooral door de Ta'ers ofcuz) en tot 5 uur!

Voor de rest sluit ik me aan bij het vorige van iedereen. Dat dekt de lading wel redelijk :P

Old Post Jun-11-2005 18:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Original
Brothers....& Sisters

Registered: Jan 2003

Vet feestje geweest lees ik alweer. Jammer dat ik niet kon komen kwam helaas iets tussen.

__/\_/\__/\___/\_____/\_________________________

Old Post Jun-11-2005 18:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for Original Click here to Send Original a Private Message Add Original to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ChooChoo
Junktion

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by tango
Op de terugweg was trouwens ook top, staan we in een tankstation broodjes te kopen staat er een of andere vrachtwagen chauffeur aan de kassa zn spul af te rekenen. Dus ik kijk die kant op, zie ik dat die kerel daar gewoon in zn blote reet staat, had zn broek echt onder zn reet zitten Volgens mij kwamen er toen nog wat gasten binnen waarvan ik later hoorde van rob dat het ook ta's waren

Wahahaaa! dat waren jullie dus! Die kerel zag er echt niet uit

Maar iig was dit een van de beste feestjes van 2005 voor mij heerlijke platen gehoord en een supersfeer!

3 Colours vs Junktion present The Syndicate - Deception Point

Old Post Jun-11-2005 18:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for ChooChoo Click here to Send ChooChoo a Private Message Visit ChooChoo's homepage! Add ChooChoo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

quote:
Originally posted by Dj Lex
Wat een vette avond! Veel vette platen gehoord, goede sfeer (vooral door de Ta'ers ofcuz) en tot 5 uur!

Jep was zeker erg gezellig met alle forummers!

Old Post Jun-11-2005 18:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hitman
Faked

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by tango
Op de terugweg was trouwens ook top, staan we in een tankstation broodjes te kopen staat er een of andere vrachtwagen chauffeur aan de kassa zn spul af te rekenen. Dus ik kijk die kant op, zie ik dat die kerel daar gewoon in zn blote reet staat, had zn broek echt onder zn reet zitten Volgens mij kwamen er toen nog wat gasten binnen waarvan ik later hoorde van rob dat het ook ta's waren

Ik wilde net een foto maken maar toen liep ie weg. Wat een figuur zeg!!!

quote:
Maar na bijna op een TPG vrachtwagen te zijn geklapt op de terugweg ben ik rond een uur of 7 mn nest ingedoken, was een mooi avondje!

Scheelde niet veel nee... Die teringlijer gaat met z'n lompe vrachtwagen keren op een weg waar je 80 mag

Ontopic: Er werd vet gedraaid en de sfeer was top. Ook leuk om Onno weer een keer uit z'n plaat te zien gaan. Was alweer een tijdje geleden
Oh ja Tijs, wat zei je nou tegen Buurmeisje dat ze je zat te dissen?

Old Post Jun-11-2005 18:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for Hitman Click here to Send Hitman a Private Message Add Hitman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

quote:
Originally posted by Hitman
Oh ja Tijs, wat zei je nou tegen Buurmeisje dat ze je zat te dissen?

Ik ben wat delen kwijt van de avond... (het zal iets in de trend geweest zijn van: 'heb je ook zo'n lekkere buurman?')

Old Post Jun-11-2005 18:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hitman
Faked

quote:
Originally posted by tijs08
Ik ben wat delen kwijt van de avond... (het zal iets in de trend geweest zijn van: 'heb je ook zo'n lekkere buurman?')

Aha... Ik vroeg me al af waarom je de hele tijd omviel

PS waar blijven de foto's?

Old Post Jun-11-2005 19:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for Hitman Click here to Send Hitman a Private Message Add Hitman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
emre
S&D / 16BL

Registered: Oct 2003

ff copy-pasten van Groovecollect

Wat een vet feest zeg! Hernan zijn set is het beste dat ik in 2005 live gehoord heb.

Kwam met metgezel om 23.40 aan bij de Melkweg en toen stond er al een hele beste rij. Gelukkig konden wij via die andere deur naar binnen; om 23.45 stonden wij op de dansvloer

Per was al bezig het publiek op te warmen en dat ging hem goed af. Hij draaide lekkere, diepe platen en het mixen was redelijk. Aan het eind van zijn set verlangde het publiek naar meer en was het helemaal klaar voor een superset, dus Hernan kon het lekker overnemen.

Hernan was zoals eerder gezegd meesterlijk. 4 uur aan heerlijke beats, van opzwepend naar uplifting en weer terug Hij was gewoon fantastisch bezig. Nu werd het verschil duidelijk tussen top en wereldtop want qua mixen is het verschil tussen Hernan en Per IMO enorm.

Het was gezellig druk en een beetje warm, zoals het hoort Enig nadeel was dat het wel eeuwen duurde voordat je je 7 up/biertje had bij de bar.
Was wel erg gezellig met de hele delegatie NLTA'ers.

Verder was er 1 grote storende factor, te weten die bloedirritante MC!!
Menigeen in de zaal hoopte naarmate de avond vorderde steeds meer dat hij van het podium zou flikkeren of zou stikken in zijn mic .... wat een mafketel zeg.

Eindelijk ook ff met Jerry gemeet ... deze had je nog tegoed

Old Post Jun-11-2005 19:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for emre Click here to Send emre a Private Message Visit emre's homepage! Add emre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC

Registered: Jan 2001

ik ben net de filmpjes van mn foon aan het halen... ff kijken of ik genoeg ruimte heb op mn webspace zo

Old Post Jun-11-2005 19:03 
Click Here to See the Profile for Glaniskanis Click here to Send Glaniskanis a Private Message Add Glaniskanis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hitman
Faked

quote:
Originally posted by Glaniskanis
ik ben net de filmpjes van mn foon aan het halen... ff kijken of ik genoeg ruimte heb op mn webspace zo

Schiet eens op man

Old Post Jun-11-2005 19:04  Netherlands
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC

Registered: Jan 2001

Filmpje 1
Filmpje 2
Filmpje 3
Filmpje 4
Filmpje 5
Filmpje 6

Filmpje 5 en 6 zijn van Jeff Bennett - Strange Items (Hernan Cattaneo & John Tonks Remix)
Hopelijk kun je het een beetje zien... tis natuurlijk niet echt een geweldige camera maar geeft wel leuke indruk dacht ik zo

Old Post Jun-11-2005 19:12 
Click Here to See the Profile for Glaniskanis Click here to Send Glaniskanis a Private Message Add Glaniskanis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

quote:
Originally posted by Glaniskanis
Filmpje 1
Filmpje 2
Filmpje 3
Filmpje 4
Filmpje 5
Filmpje 6

Filmpje 5 en 6 zijn van Jeff Bennett - Strange Items (Hernan Cattaneo & John Tonks Remix)
Hopelijk kun je het een beetje zien... tis natuurlijk niet echt een geweldige camera maar geeft wel leuke indruk dacht ik zo

VET Glaan!!!

Filmpje twee is Sia - Drink to get (G-Ppal remix) btw. machtig mooi nummer
Filmpje 3 is Chab - Closer to me (Bedrock remix)
Filmpje 4 is Vorontsov - Say Breathe! (R Tem Dub)
wat ging ik los op die Vorontov btw!! (probs to Onno for the ID, om half 9 in de ochtend, scherp jongen!)

goede impressie ja!

Old Post Jun-11-2005 19:30  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [10-06-05] Earth met Hernan Cattaneo
Post New Thread    Post A Reply

Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAwesome melodic track, need id... [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTiesto - "Theme From Norefjell" (Cor Fijneman Remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:50.

Forum Rules: