|
| quote: | Originally posted by tijs08
Mee eens! Pure trance is nog steeds ASOT, en daar passen die MDK tracks echt niet zomaar tussen... btw vind ik het jammer dat DK nu ook bij Armada zit, Extrema is toch zijn thuis basis...
Ik ben het wel eens met PartyHardy dat je niet zo moet zeuren @win! |
Armada wordt mij net ff wat te proggy qua line-ups, of je het nu prog trance noemt of niet, ik mis gewoon namen als Signum en MIKE op de Armadafeestjes That's all! Ik heb niets tegen prog, maar teveel van het goede vind ik ook weer niks 
___________________
We don't do it the Hard way, we do it the Heart way!
|