Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > DJ-contest Factory Aalst, 3 juni
Pages (25): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

Paul Cruz moet op 26 augustus spelen dacht ik, maar DanE en Axuma zitten er morgen al zeker bij

Old Post Aug-11-2005 20:29  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xilver
Driven by passion

Hebben we daarvoor 'n gezellig feestje bij Gert vroegtijdig verlaten? Wat een godverdomd schijtpubliek zeg. Draai ik exact dezelfde stijl als vorige keer, waardoor er enorm veel sfeer in de keet was, iedereen vond 't goed, iedereen aan het dansen. Wat een verschil was dit nu. 30% van m'n platen waren hetzelfde als vorige keer, en het publiek stond gewoon stil. Komt er ook nog 'n ingebeeld strekenwijf voos doen bij mij aan de draaitafel (waaronder 'n briefje met "achterlijke muziek" opgeschreven afgeven), en dat tijdens Pole Folder - Salvation On Slavery Sins (Nick Muir Remix).

Dezelfde medewerker van de Factory die vorige keer tot 3 keer toe zei dat ik keigoed had gedraaid, en dat 't echt super was, komt nu zeggen bij mij dat er was gezegd "dat er niet progressief mocht gedraaid worden". Wtf

Och ja, den boom in dermee.

Old Post Aug-13-2005 04:56  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jakhira
Ridiculously meticulous

Registered: May 2003

Euhm ja...

Sorry dat ik er niet was maar ik ben in de zetel in slaap gevallen

Old Post Aug-13-2005 05:05  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Xilver
Wat een godverdomd schijtpubliek zeg. Draai ik exact dezelfde stijl als vorige keer, waardoor er enorm veel sfeer in de keet was, iedereen vond 't goed, iedereen aan het dansen. Wat een verschil was dit nu. 30% van m'n platen waren hetzelfde als vorige keer, en het publiek stond gewoon stil. Komt er ook nog 'n ingebeeld strekenwijf voos doen bij mij aan de draaitafel (waaronder 'n briefje met "achterlijke muziek" opgeschreven afgeven), en dat tijdens Pole Folder - Salvation On Slavery Sins (Nick Muir Remix).

Dezelfde medewerker van de Factory die vorige keer tot 3 keer toe zei dat ik keigoed had gedraaid, en dat 't echt super was, komt nu zeggen bij mij dat er was gezegd "dat er niet progressief mocht gedraaid worden". Wtf

Aalst en goei muziek, tga nie echt samen!

Old Post Aug-13-2005 13:17  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyah

Registered: Dec 2003

quote:
Originally posted by Pumaz
Euhm ja...

Sorry dat ik er niet was maar ik ben in de zetel in slaap gevallen

lol, ik moet zeggen dat je wel een moeilijk te bereiken persoon bent. Wat voor n moeite we ni hebben moeten doen om uw gsm nummer vast te krijgen .

Ivm gister, Tom moest om half 4 draaien. Wel wa laat, maar ja.. er zat om half 4 toch alleszins meer volk in de factory als om half 12.
Imo heeft em goe gedraaid, maar ja... publiek was nogal 'dj gebonden', dus was redelijk moeilijk om die 'lieve meisjes' te plezieren. . Ups en down in een carrière, dat hoort er allemaal bij eh

Old Post Aug-13-2005 14:53  Belgium
Click Here to See the Profile for Nyah Click here to Send Nyah a Private Message Add Nyah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bjorn Vidaz
Senior tranceaddict

Registered: Apr 2005

quote:
Originally posted by Xilver
Hebben we daarvoor 'n gezellig feestje bij Gert vroegtijdig verlaten? Wat een godverdomd schijtpubliek zeg. Draai ik exact dezelfde stijl als vorige keer, waardoor er enorm veel sfeer in de keet was, iedereen vond 't goed, iedereen aan het dansen. Wat een verschil was dit nu. 30% van m'n platen waren hetzelfde als vorige keer, en het publiek stond gewoon stil. Komt er ook nog 'n ingebeeld strekenwijf voos doen bij mij aan de draaitafel (waaronder 'n briefje met "achterlijke muziek" opgeschreven afgeven), en dat tijdens Pole Folder - Salvation On Slavery Sins (Nick Muir Remix).

gewoon nie van aantrekken, en zeker niet veranderen van stijl
zie ook men post op dj2dj

Old Post Aug-13-2005 18:35 
Click Here to See the Profile for Bjorn Vidaz Click here to Send Bjorn Vidaz a Private Message Visit Bjorn Vidaz's homepage! Add Bjorn Vidaz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_Jedi
life has just began

Registered: Jul 2004

jammer voor u Xilver

verschiet er eigenlijk niet van na die vorige halve Finale met Jasper,

ben er nochtans zeker van dat ge ook mijn muziekhart raakte met je set.

sorry dat ik er niet kon zijn!

Old Post Aug-13-2005 21:05  Belgium
Click Here to See the Profile for _Jedi Click here to Send _Jedi a Private Message Visit _Jedi's homepage! Add _Jedi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Moondust
Supreme tranceaddict

quote:
Komt er ook nog 'n ingebeeld strekenwijf voos doen bij mij aan de draaitafel (waaronder 'n briefje met "achterlijke muziek" opgeschreven afgeven),

nie aantrekken, was 9 op de 10 supporter(es) van andere dj die u probeerde te "kraken" allez ja kraken hehe, ge weet wel wa'k bedoel é
intimideren is beter
en hier op trance addicts weten we allemaal hoe goed je bent sooo...

Old Post Aug-15-2005 16:24  Belgium
Click Here to See the Profile for Moondust Click here to Send Moondust a Private Message Visit Moondust's homepage! Add Moondust to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Moondust
Supreme tranceaddict

ik draai dus nu vrijdag 26 augustus
xsilver en nyah komen al zeker af, wie nog mee wil komen supporteren laat maar iets weten ik heb nog gratis inkomkaarten over [email protected]

Old Post Aug-24-2005 20:33  Belgium
Click Here to See the Profile for Moondust Click here to Send Moondust a Private Message Visit Moondust's homepage! Add Moondust to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Herexamens tedoemme

Old Post Aug-24-2005 20:55  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lievez
relax...

Registered: Dec 2003

hmmm dunno offek nog inst stad geraak vrijdag
kzal in elk geval eens probere binne te springen moestek er zijn... wa uur moete draaie ?

Old Post Aug-24-2005 22:26  Belgium
Click Here to See the Profile for lievez Click here to Send lievez a Private Message Add lievez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Moondust
Supreme tranceaddict

weet niet om hoe laat ik moet draaien, ik moet daar om 23.00u zijn en dan gaan ze loten...

Old Post Aug-24-2005 22:57  Belgium

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > DJ-contest Factory Aalst, 3 juni
Post New Thread    Post A Reply

Pages (25): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrance tune, please ID [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAlphazone - "Stay" (James Lawson Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:13.

Forum Rules: