quote:Originally posted by pooley Slotje bij ons :/ Strenge mods hebben jullie zeg
___________________ Down-Under was da bomb
so? Kan je daar iets zinnigs op antwoorden?
quote:Originally posted by New Wave Als jij je pik niet wast en je merkt dat er een substantie komt + stank dan heb je smegma. Dus goed je pik schrobben. Zoals ik reeds zei.......kon ik me er wat bij voorstellen......
quote:Originally posted by X-Tune so? Kan je daar iets zinnigs op antwoorden? nee
___________________ - Huge Choons ATM/Gone But Not Forgotten - Orbital - The Girl With The Sun In Her Head Jam & Spoon - Stella Chicane - The Drive Home - Next Party Stops - Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.
quote:Originally posted by X-Tune so? Kan je daar iets zinnigs op antwoorden? vraag volgende keer aan mijn negervrienden op een feest of ik racist ben!! en welke landverrader zegt dat ik 24 ben
___________________ ***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules*** http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png http://i47.tinypic.com/jzb13p.png
Remy de dolle, euh nee, dollé
Sommige 'kunnen' er psychologisch niet tegen denk ik
quote:Originally posted by Remy D vraag volgende keer aan mijn negervrienden op een feest of ik racist ben!! en welke landverrader zegt dat ik 24 ben Zijn marokanen ook negers? quote:Originally posted by Remy D Een marokaan heeft nog meer aanzien dan jij..
het is toch 'marokkaan'? AH KUT, nu doe ik het zelf ook.....
___________________ Allemaal gelul!!
quote:Originally posted by X-Tune Zijn marokanen ook negers? ja allemaal 1 pot nat, maar ik scheld die negers ook altijd voor vieze zwarte!! Laat me lekker, ze ben ik en ben er blij om..