Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Armada Tour with ARMIN VAN BUUREN (Monday Bar)
Pages (32): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Pjox
Lost tranceaddict

Registered: Jun 2003

Jag kan komma och förfesta med er, men gå hem när ni som har biljetter ska vidare

Old Post Oct-10-2005 19:43  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Clearthought
Junior tranceaddict

Registered: Sep 2005

quote:
Originally posted by Snowave
Lätt hemma hos mig iaf =P

förfest kick ass !!!!

Jag är gärna på ifall d blir nåt!! Tjejen jag skulle gå med har börjat agera...konstigt...(läs dumpat mej) så d lär inte bli nån förfest tillsammans med henne. Vill ju dock inte att en sån sak ska förstöra stämningen för den stora kvällen

Old Post Oct-11-2005 13:22  Sweden
Click Here to See the Profile for Clearthought Click here to Send Clearthought a Private Message Add Clearthought to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Clearthought
Junior tranceaddict

quote:
Originally posted by Pjox
Jag kan komma och förfesta med er, men gå hem när ni som har biljetter ska vidare

Eller så kan du ju ställa dej i kö och försöka få tag på en biljett..? Dom har ju en del i dörren också
ELLER så kanske jag kan fixa en åt dej (ifall du nu vill ha alltså?) men det är lite ovisst (känner en som känner en som...osv...känner arrangörerna, du vet)

Old Post Oct-11-2005 13:30  Sweden
Click Here to See the Profile for Clearthought Click here to Send Clearthought a Private Message Add Clearthought to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by dj_palm
hei vi er tre nordmenn som skal på armin i stockholm, men kjenner veldig få i byen og er heller ikke kjent. Er det noe (trance) vorspiel vi kan delta på den dagen? Vi er tre gutter på 23år og liker å spinne vinyl. Jeg vet dette høres ut som en kontakt annonse men vi har lyst å feste.

Känner heller inte så många i byn, så jag, med många fler (som inte heller känner folk i byn), hoppas nog på att det blir förfest innan!

Hur går det för er stockholmare som känner till staden

Ja menar, jag och Amnezia styrde ju typ förfest när det var nått i Örebro

Old Post Oct-11-2005 17:23  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict

Registered: Jun 2003

quote:
Originally posted by Clearthought
Eller så kan du ju ställa dej i kö och försöka få tag på en biljett..? Dom har ju en del i dörren också
ELLER så kanske jag kan fixa en åt dej (ifall du nu vill ha alltså?) men det är lite ovisst (känner en som känner en som...osv...känner arrangörerna, du vet)

Pronlemet med dörren är att jag är lite för liten. Däför så borde jag köpt en biljett men tyvärr hade jag inte pengar. Men jag skulle värkligen villja gå nu. Så om du vill får du hämskt gärna hjälpa mig.

Geller er andra också . Alltså om någon har eller känner någon som har en biljett till över så är jag hämskt intresserad.

Old Post Oct-11-2005 18:03  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by St_Andrew
Känner heller inte så många i byn, så jag, med många fler (som inte heller känner folk i byn), hoppas nog på att det blir förfest innan!

Hur går det för er stockholmare som känner till staden

Ja menar, jag och Amnezia styrde ju typ förfest när det var nått i Örebro

Det tråkiga (och såklart det roliga) är att det är så många som kommer till sthlm och inte bor här. I mitt fall är vi 10kompisar som ska till armin, sen 10vänner från andra delar av sverige som hitils vill förfesta. Vart fan ska man hålla hus?
Man kan kanske bestämma att träffas på en PUB nära GK, finns ju hur många som helst och eftersom det är på en torsdag är det nog inte proppfullt överallt heller.

Old Post Oct-11-2005 18:56  Sweden
Click Here to See the Profile for mr_fisken Click here to Send mr_fisken a Private Message Add mr_fisken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NooN
[Kevin Rust]

Registered: Jul 2003

Skulle vara grymt att iaf träffas någonstans innan
Spelar roll var liksom

Old Post Oct-11-2005 19:00  Sweden
Click Here to See the Profile for NooN Click here to Send NooN a Private Message Visit NooN's homepage! Add NooN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Clearthought
Junior tranceaddict

quote:
Originally posted by mr_fisken
Det tråkiga (och såklart det roliga) är att det är så många som kommer till sthlm och inte bor här. I mitt fall är vi 10kompisar som ska till armin, sen 10vänner från andra delar av sverige som hitils vill förfesta. Vart fan ska man hålla hus?
Man kan kanske bestämma att träffas på en PUB nära GK, finns ju hur många som helst och eftersom det är på en torsdag är det nog inte proppfullt överallt heller.

Vore coolt...! 40-50 st technoklädda Armin fans ute på en Söderkrog
Karmen och Kvarnen är rätt schyssta ställen och ligger ju riktigt nära...

Old Post Oct-11-2005 19:22  Sweden
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by Clearthought
Vore coolt...! 40-50 st technoklädda Armin fans ute på en Söderkrog
Karmen och Kvarnen är rätt schyssta ställen och ligger ju riktigt nära...

Vad kostar ölen där?

Old Post Oct-11-2005 19:27  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

söderhof funkar också

Old Post Oct-11-2005 21:37  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Braxen
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2004

Jag och mina 2 hollywood polare kommer nog föra @ my place med god musik och dryck, för att sedan studsa på tåget @ 21 och anlända @ medborgarplatsen runt 22! .. och sen säkerligen få köa minst 30min lr liknande

Old Post Oct-11-2005 21:42  Sweden
Click Here to See the Profile for Braxen Click here to Send Braxen a Private Message Visit Braxen's homepage! Add Braxen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by staz
söderhof funkar också

Ja söderhof är ju stort och billigt och nära. Men som sagt så finns det ju hur många ställen som helst. men om ingen kommer upp med något bättre ställe kan vi väl köra på det?

Old Post Oct-12-2005 11:32  Sweden
Click Here to See the Profile for mr_fisken Click here to Send mr_fisken a Private Message Add mr_fisken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Armada Tour with ARMIN VAN BUUREN (Monday Bar)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (32): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackStark Fader & The Cosmic Sound Heroes - In a Second Orbit [2006] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJay Kay - Uproar (Original Mix) [2010]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:30.

Forum Rules: