Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Monday Bar Lucia Cruise 8-9/12 2005
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by mr_fisken
Trevligt att hon överhuvudtaget nämmnde att hon förstörde setet på kryssen. Verkar ju som hon brydde sig måttligt. DIVA

haha, hon verkar ha haft fullt upp på helsingfors flygplats iallafall :P

Old Post Dec-13-2005 15:58  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zoric
Rojiblanco and Bianconeri

Registered: Mar 2005

Detta står i titlebaren på annesavage.com
Anne Savage :: Superstar DJ/Producer/Presenter :: Queen of The Clubs

Old Post Dec-13-2005 16:37  Sweden
Click Here to See the Profile for zoric Click here to Send zoric a Private Message Visit zoric's homepage! Add zoric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

8 filmer från DANA
[[ LINK REMOVED ]]

Jag o Dana

Old Post Dec-13-2005 17:43  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by mr_fisken
Tror kvicket har lite sköna bilder på oss och du o dana o lite annat smått o gått

Trevligt att hon överhuvudtaget nämmnde att hon förstörde setet på kryssen. Verkar ju som hon brydde sig måttligt. DIVA

vilken jävla subba

www.laszlo.se

Old Post Dec-13-2005 19:48 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

ALLA mina bilder ligger oredigerade på http://supa.mine.nu nu ..
logga in med trance / trance

Old Post Dec-13-2005 21:40  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hauken
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

Som den wajnern jag är så var jag tvungen att gnälla lite om detta;

http://www.djviper.net/savageforums...opic.php?t=1375

Nu jävlar i mig ska det flameas tills hon ber om ursäkt.

Old Post Dec-15-2005 02:05  Sweden
Click Here to See the Profile for Hauken Click here to Send Hauken a Private Message Add Hauken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

100 nya pics finns nu att beskåda på http://www.liquidsunset.org
Tagna av LillaC

Old Post Dec-15-2005 07:53  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

att Savage söp bort sitt set var ju bara tragiskt.
Men jag reagerade på en sak som hon skrev i medelandet...
quote:
on Thursday where we set off on the legendary Monday Bar boat cruise from Stockholm, Sweden to Helsinki in Finland.

Börjar dom bli legendariska utanför sverige också?

Det var väl iofs första riktiga dedikerade edn-kryssningen som fanns...

batteries not included.

- dave

Old Post Dec-15-2005 10:53  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jeremy H
Ja hallå?

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by Vizay
att Savage söp bort sitt set var ju bara tragiskt.
Men jag reagerade på en sak som hon skrev i medelandet...

Börjar dom bli legendariska utanför sverige också?

Det var väl iofs första riktiga dedikerade edn-kryssningen som fanns...

Det måste väl vara pga artikeln DJ Mag gjorde/kommer att göra?

Old Post Dec-15-2005 11:15  Sweden
Click Here to See the Profile for Jeremy H Click here to Send Jeremy H a Private Message Add Jeremy H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MondayBar
Junior tranceaddict

Registered: Sep 2004

Inlägget på Anne Savage forum var jäkligt onödigt. Visst, Anne blev lite för full för att genomföra hela sitt set och hon har bett om ursäkt för det och vill komma tillbaka för ett makeup-gig.

Hon hade inte sovit på hela natten innan eftersom hon var så laddad inför kryssningen. Sedan, innan giget var det en annan engelsk stor dj som hetsade henne att dricka för mycket och då gick det som det gick.

Vi från Monday Bar tycker det var tråkigt att det blev som det blev, men vill absolut inte att folk skriver såna grejer på hennes forum. Glöm inte att det var hon som tog hit DJ Mag för att skriva artikeln som kommer i januarinumret. Vore trist om såna här otrevliga inlägg skulle sabba det.

Och ja.. kryssningarna är världsberömda vid det här laget. Anne är dessutom en stor radioprofil på BBC1. Om vi får henne att känna att det var förlåtet så kanske kryssningarna blir ännu mer omtalade.

Jag har naturligtvis inte rätt att kräva detta, men jag skulle uppskatta om personen som skrev inlägget kan ta bort det eller tona ner det något.

Mvh,
Staffan, Monday Bar

Last edited by MondayBar on Dec-15-2005 at 13:22

Old Post Dec-15-2005 13:05  Sweden
Click Here to See the Profile for MondayBar Click here to Send MondayBar a Private Message Visit MondayBar's homepage! Add MondayBar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

Jag var iaf inte det. Verkar som man måste regga sig för att kunna kolla på tråden..

Old Post Dec-15-2005 14:06  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hauken
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

Självklart tar jag bort inlägget.

Står fortfarande till 110% från det som jag skrev där, men vill absolut inte att det ska behöva skada MondayBar på något vis. Inte riktigt "värt det" om man säger så...

Onödigt? Verkligen inte. Gör man så mot sina fans för att sedan låtsas som det regnar ska man fan få höra det också.

Hoppas ni inte behövde betala henne för den där skiten bara.

Old Post Dec-15-2005 18:33  Sweden
Click Here to See the Profile for Hauken Click here to Send Hauken a Private Message Add Hauken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Monday Bar Lucia Cruise 8-9/12 2005
Post New Thread    Post A Reply

Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHelp ID this Kosmonova Song [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRamirez - "El Ritmo Barbaro" (Moratto Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:48.

Forum Rules: