Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Linnnnnnnn welkom op et TA forum =)
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Jukx
*TECHNOaddikt*



Registered: Sep 2000
Location: Delft, Holland

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
LINNNNNNNNNNNNNNNNNNN waaaaar blijf je nouuuuuuuuuuuu.

WE WANT YOU,GEILE SLOEDER


Hmmmzzz.. érg volwassen zijn dit soort uitspraken niet.
Ga je altijd zo met meisjes/vrouwen om DJ Siesta?


Nee, maar ff serieus.. die Lin zal hier wel nooit meer komen dus die zal dat toch niet meer lezen. Maar erg sociaal tegenover John is het niet he. Denk dat jij het ook niet leuk vind al wordt 1 van je beste vrienden/vriendinnen continu belachelijk gemaakt.


___________________

Old Post Jan-14-2002 21:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik



Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland

quote:
Originally posted by Jukx


Hmmmzzz.. érg volwassen zijn dit soort uitspraken niet.
Ga je altijd zo met meisjes/vrouwen om DJ Siesta?


Nee, maar ff serieus.. die Lin zal hier wel nooit meer komen dus die zal dat toch niet meer lezen. Maar erg sociaal tegenover John is het niet he. Denk dat jij het ook niet leuk vind al wordt 1 van je beste vrienden/vriendinnen continu belachelijk gemaakt.


ja, vond het ook een beetje asociaal, en dan nog wel door een paar geile pubers (massiv en siesta dus)

(misschien heb ik ook wel iets stoms gezegd, weet ik niet eens meer, als ik het heb gedaan, excuseer ik mij natuurlijk )

John, wil je en poging doen om haar terug te laten komen, paar extra vrouwen kan echt geen kwaad


___________________
Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!

Old Post Jan-14-2002 21:52 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!



Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Tis toch leuk, 1 van de vermakelijkste dingen is humor over anderen

Daarom vind ik Cabaratiers zo VET!!!!!!!!!


___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Jan-14-2002 21:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!



Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Originally posted by Blik


ja, vond het ook een beetje asociaal, en dan nog wel door een paar geile pubers (massiv en siesta dus)

(misschien heb ik ook wel iets stoms gezegd, weet ik niet eens meer, als ik het heb gedaan, excuseer ik mij natuurlijk )

John, wil je en poging doen om haar terug te laten komen, paar extra vrouwen kan echt geen kwaad

Zoveel moeite voor een vrouwtje.


Whahahaaha hou toch op Tjerk, als ze niet wil komen dan toch niet. En ik heb me laaatst aangemeld bij het Tinaforum en daar zijn genoeg leuke meisjes Kom je daar toch ook heen.


___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Jan-14-2002 21:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik



Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland

quote:
Originally posted by Remy D

Zoveel moeite voor een vrouwtje.


Whahahaaha hou toch op Tjerk, als ze niet wil komen dan toch niet. En ik heb me laaatst aangemeld bij het Tinaforum en daar zijn genoeg leuke meisjes Kom je daar toch ook heen.


ik moet goeie voorbeeld geven (tegenover de dames dan )

maar het tinaforum hè....? ik gaat zoeken, die meisjes zoeken altijd iemand om hun verhaal kwijt te kunne (sjit ik heb al een vriendin )

ff zoeken

!google tinaforum
!google tina forum
http://www.fdk-berlin.de/forum97/f082d.html

ik kan niks vinden hoor


___________________
Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!

Old Post Jan-14-2002 22:09 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!



Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

De tina site wordt in een nieuw venster geladen


___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Jan-14-2002 22:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist



Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)

Mjah Siesta,beetje ERGGGG beneden peil die reactie,en stel je voor als er een *geil* chickie op je afkomt,wedde dat je met je bek vol tanden staat,dis dus psies wat ik bedoel met een foute attitude....

*YUCK*


___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT*
My Hyves

Old Post Jan-15-2002 09:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gekhous
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2001
Location: Beverwijk, Holland
Exclamation

stoute Siesto!!!!

beetje jammer dat er na 11 paginas opeens iets van gezegt wordt... zeg het dan meteen, of zeg het niet...


___________________
I SUCK MONKEYS IN HELL

Old Post Jan-15-2002 11:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for Gekhous Click here to Send Gekhous a Private Message Add Gekhous to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*



Registered: Sep 2000
Location: Delft, Holland

quote:
Originally posted by Gekhous


beetje jammer dat er na 11 paginas opeens iets van gezegt wordt... zeg het dan meteen, of zeg het niet...


Ten eerste ga ik niet dagelijks zo een nietszeggende, uit de hand gelopen, thread volgen.

Ten tweede kán zo een grapje (met de nadruk op KAN) één keer leuk zijn. Wat niet leuk is, is daar 11 pagina's lang heel flauw op door borduren terwijl John al herhaaldelijk heeft aangegeven dat al die kinderachtige opmerkingen niet in goede aarde vallen (zowel bij John als bij Lin).

Het is inderdaad jammer dat er pas na 11 pagina's, en niet eerder, door iemand wat over gezegd wordt. Ik zie alleen geen reden om er dan maar niets over te zeggen.. net alsof zulk gedrag na 11 pagina's ineens wel goed te praten valt.


___________________

Old Post Jan-15-2002 12:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
John
In Praise Of The Sun



Registered: Sep 2001
Location: Delft / Den Haag / Dordrecht,

quote:
Originally posted by Jukx


Hmmmzzz.. érg volwassen zijn dit soort uitspraken niet.
Ga je altijd zo met meisjes/vrouwen om DJ Siesta?


Nee, maar ff serieus.. die Lin zal hier wel nooit meer komen dus die zal dat toch niet meer lezen. Maar erg sociaal tegenover John is het niet he. Denk dat jij het ook niet leuk vind al wordt 1 van je beste vrienden/vriendinnen continu belachelijk gemaakt.


quote:
Originally posted by Jukx

Ten eerste ga ik niet dagelijks zo een nietszeggende, uit de hand gelopen, thread volgen.

Ten tweede kán zo een grapje (met de nadruk op KAN) één keer leuk zijn. Wat niet leuk is, is daar 11 pagina's lang heel flauw op door borduren terwijl John al herhaaldelijk heeft aangegeven dat al die kinderachtige opmerkingen niet in goede aarde vallen (zowel bij John als bij Lin).

Het is inderdaad jammer dat er pas na 11 pagina's, en niet eerder, door iemand wat over gezegd wordt. Ik zie alleen geen reden om er dan maar niets over te zeggen.. net alsof zulk gedrag na 11 pagina's ineens wel goed te praten valt.


thnx Jukx,


___________________


ta-forum-members midi site

Old Post Jan-15-2002 13:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for John Click here to Send John a Private Message Visit John's homepage! Add John to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth



Registered: Jun 2001
Location: Amsterdam

quote:
Originally posted by Remy D
De tina site wordt in een nieuw venster geladen


OMFG Hij heeft nog gelijk ook!

Wahaha, dat gastenboek is echt lache, zit (bijna) helemaal vol met lieve tinameisjes:

quote:
Voornaam: Marilijn
Favo dier: Paard,hond,...alles eigenlijk
Favo sport: paardrijden
Favo TV serie: Goeie tijden
Wat lees je het liefst in Tina: Noortje
Wat mis je in Tina: Iets dikker en meer over zoenen
Jouw favo Vippie: Jhonny de Mol
Wat zijn jouw hobby's: Paardrijden statten en mailen
En wat wil je nog meer kwijt:
Hee luitjes ik zoek iemand die met me wil mailen...Een beetje vaak mailt en als het effies ken msn heeft.(Heb je het niet is het ook goed...)Mijn adres is [email protected] Ik hoop dat er iemand reageert...Suc6 -x- LIJn

gossieeeee!


Een iemand die daar zielig is en best wel Henkies vriend uit die laatste Irc thread Henkie vs Metal:

quote:
Voornaam: SLIPKNOT4EVER
Favo dier: ZEG IK LEKKER NIET
Favo sport: VOETBAL
Favo TV serie: GTST
Wat lees je het liefst in Tina: NIKS
Wat mis je in Tina: DAT IE NIET MEER BESTAAT
Jouw favo Vippie: WEET IK VEEL
Wat zijn jouw hobby's: DE TINA IN SNIPPERS VERSCHUEREN
En wat wil je nog meer kwijt:
DAT IEDEREEN GEEN ABONOMENT MOET NEMEN HET IS EEN EN AL NAAIERIJ JE MOET EEN ABBONOMENT NEMEN OP LARGE DAT IS PAS VET GEEN PIETELULLIGE STRIPJES EN GETRUT.


___________________

www.balticbastian.com/

Old Post Jan-15-2002 15:45  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist



Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)

quote:
Gekhous:stoute Siesto!!!!

beetje jammer dat er na 11 paginas opeens iets van gezegt wordt... zeg het dan meteen, of zeg het niet...


ik reageer ergens op als ik ergens over na begin te denken,en wanneer ik daar zin in heb en dus niet wanneer ik denk dat jij t een geschikt moment vind

En idd,net wat jukx zegt,t kan gaan vervelen huh?,en dit soort gedrag al helemaal,siesta roept elke dag t hardst dat ie ondanks zn 15 jaartjes zo *groot* is in woord en daad,maarrre dis typisch gedrag van een kiddo die niet weet wanneer t leuk geweest is,en dus mot kappuh,dus dan zeggen de grote mensen altijd ff,jajajaja nou weten we t wel,tis leuk geweest nu,je word vervelend.

En dat hebben we alleen maar ff gedaan,thats all......


___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT*
My Hyves

Old Post Jan-15-2002 17:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Linnnnnnnn welkom op et TA forum =)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPaul van Dyk Tune ,please id!!! [2004] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJames Kakande - You You You (Alex Gaudino & Jerma Radio Edit) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:56.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!