|
| quote: | Gekhous:stoute Siesto!!!!
beetje jammer dat er na 11 paginas opeens iets van gezegt wordt... zeg het dan meteen, of zeg het niet... |
ik reageer ergens op als ik ergens over na begin te denken,en wanneer ik daar zin in heb en dus niet wanneer ik denk dat jij t een geschikt moment vind
En idd,net wat jukx zegt,t kan gaan vervelen huh?,en dit soort gedrag al helemaal,siesta roept elke dag t hardst dat ie ondanks zn 15 jaartjes zo *groot* is in woord en daad,maarrre dis typisch gedrag van een kiddo die niet weet wanneer t leuk geweest is,en dus mot kappuh,dus dan zeggen de grote mensen altijd ff,jajajaja nou weten we t wel,tis leuk geweest nu,je word vervelend.
En dat hebben we alleen maar ff gedaan,thats all......
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT*
My Hyves
|