Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > SWETA Mixfestival 2006 The Spring Edition
Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Gate 42
Discover Dark

Registered: May 2001

btw, vad är det "mini dj cv" ?!

Old Post Mar-04-2006 20:41  Sweden
Click Here to See the Profile for Gate 42 Click here to Send Gate 42 a Private Message Visit Gate 42's homepage! Add Gate 42 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by Gate 42
btw, vad är det "mini dj cv" ?!

tippar på att han menar en liten kort presentation på några rader av oss själva...eller är jag ute och cyklar?

www.laszlo.se

Old Post Mar-04-2006 20:50 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Laszlo
tippar på att han menar en liten kort presentation på några rader av oss själva...eller är jag ute och cyklar?

Ja precis... kort biografi

Old Post Mar-05-2006 00:06  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by Laszlo

typ:

Namn/nick:
Ålder:
Bor i:

Borde räcka

Old Post Mar-05-2006 00:38  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by jofawe
typ:

Namn/nick:
Ålder:
Bor i:

Borde räcka

Ungefär så här.

Namn/nick: Stiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiv med Lloyden
Ålder: 31
Bor i: Lapplands Väsby

Nfo:
Har spelat sen '96 då jag skaffade min första mixer men mest som bedroom DJ.
Denna gången har jag använt mig av 2st Technics 1210 MKII, 2st Pioneer CDJ-100 samt en Pioneer DJM600 mixer.

Old Post Mar-05-2006 01:09  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FredAcler
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2004

Då fortsätter väl jag då

Namn/nick: Fred Acler (Fredrik)
Ålder: 29år om 6 dagar
Bor i: Örebro

Nfo: Har spelat sen 2003 ungefär, också tyvärr mest hemma på kammaren med undantag för några småfester. Men hoppas det ska bli ändring på det. Spelar på 2st cdj-1000 och en djm-600.

http://www.twitter.com/fredacler
http://www.youtube.com/user/fredaker77

Old Post Mar-05-2006 07:13  Sweden
Click Here to See the Profile for FredAcler Click here to Send FredAcler a Private Message Visit FredAcler's homepage! Add FredAcler to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gate 42
Discover Dark

Registered: May 2001

namn: Patrik Björkman
år: 23
bor: Stockholm

.nfo:
Lirat plattor i blandade genres i 1½ år och har nu funnit mitt hem i elektron och technon. SweTA mixen är inspelad på 2st Numark TT-200's, 2st CDJ-800's kopplade till en DJM-600.

Old Post Mar-05-2006 10:05  Sweden
Click Here to See the Profile for Gate 42 Click here to Send Gate 42 a Private Message Visit Gate 42's homepage! Add Gate 42 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

Namn/nick: Jofawe [´ofejv]
Ålder: 23
Bor i: Växjö

Nfo:
Började i mitten på 90-talet på min brors utrustning men slutade då han flyttade hemifrån.. Gör det mest för skojs skull.
Har spelat in sweta settet på en Numark CDN-90 och en Pioneer DJM 600 som jag lånat av en vän.

Old Post Mar-05-2006 11:51  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Namn/Nick: Laszlo/Laszlo
Ålder: 23
Bor: Växjö
.nfo: Införskaffade ett par CDJ-500S för ca 4 år sedan. Kompletterade så småningom med 2 Technics 1210;or och senare den tredje. För någon månad sedan är jag också en stolt ägare av en EFX-500. Mixen är inspelad på denna utrustning samt min sketna knastrande gamla Numark DM3002X-mixer.

www.laszlo.se

Old Post Mar-05-2006 11:58 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Braxen
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2004

Namn/Nick: Anders Johansson/Braxn
Ålder: 20
Bor: Nynäshamn (Strax utanför Stockholm)
.nfo: Har spelat i ca.3 år nu, när jag inte spelar för mig själv försöker jag undehålla mina likasinnade vänner här i Nynäshamn. Klassas väl som dom flesta här som 'bedroom dj'.
Jag spelar och älskar att spela olika former av house, funkigt, skitigt och svängigt
Skulle dj utrustning ha en egen 'PRO förening' så skulle mina prylar passa in fint, mixen är inspelad med hjälp av en Behringer VMX-200 (mixerbord), Numark cdn18 (CD) och en Numark TT-200 (Vinyl).

Last edited by Braxen on Mar-05-2006 at 13:18

Old Post Mar-05-2006 13:00  Sweden
Click Here to See the Profile for Braxen Click here to Send Braxen a Private Message Visit Braxen's homepage! Add Braxen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Christian Ö.
Make U Mine

Registered: Nov 2004

följer strömmen...

Namn: Christian Öhman
Ålder: 17
Bor i: Stockholm
.Nfo: Har lekt hemma rätt länge men har blivit mer målmedveten och seriös de senaste åren, har dock mestadels stannat hemma och spelat.
Mixen är inspelad på 2st Pioneer cdj-200, Numark dxm 01-Usb och Techincs RP-DH1200 lurar.
Jag spelar väldigt brett och varierat från trance till house. SweTa mixen innehåller lite äldre och svängiga houselåtar från sekelskifet som jag hittade längst bak i skivcasen.

www.myspace.com/christianohman

Last edited by Christian Ö. on Mar-05-2006 at 17:06

Old Post Mar-05-2006 13:15  Sweden
Click Here to See the Profile for Christian Ö. Click here to Send Christian Ö. a Private Message Visit Christian Ö.'s homepage! Add Christian Ö. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

Namn/Nick: Martijn / ScuL
Ålder: 24
Bor: nära Hilversum (NL)
.Nfo: Mixen är inspelad med 2 American Audio HTD4.5 skivspelare (OEM-model ) samt Numark DXM06 mixer och en Pioneer CDJ800.
Jag har lirat med vinyl sen juli 2004 och spelat i NL och Frankrike. Nästa fredag ska jag spela på en fest i Danmark med ungefär 600/700 pers. I april ska jag spela i Frankrike igen och jag satsar på en booking i Polen snart. Jag driver det största hardstyle forumet på nätet och har egen skivlabel (båda heter Global Hardstyle).

Old Post Mar-05-2006 14:30  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > SWETA Mixfestival 2006 The Spring Edition
Post New Thread    Post A Reply

Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease Help ID This Remix [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSpectrum - Air Red Rip [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:16.

Forum Rules: