|
Tuurlijk dat, fantastisch album, cd2 vol M.I.K.E. klassiekers en 1 extra track, One Night In NY. Op cd1 zijn 'For Always In My Heart', 'Hollow Dreams' en natuurlijk 'Voices From The Inside' zalige tracks. De andere tracks zijn ook zeker niet mis. 1 van de beste albumen van de voorbije jaren imo 
___________________
15/10 - Tiesto @ La Rocca, Lier
11/11 - Armin Only @ Ahoy, Rotterdam
|