|
Ik had er toch iets meer van verwacht.. Ik vond het eerder een ingekorte versie van Tiesto In Concert dan een ISOS-celebration party.. Daarvoor was de setlist net iets té hard.. Maarja daarom ga ik zeker niet beweren dat het een slechte set was, integendeel. Het was een aangename sets. Vele leuke platen horen langskomen: Empty streets, Colour My Eyes, Leama & Moor - Everything Matters, Moonlight Party, Yves Deruyter - Feel Free, He's a Pirate, Praiseworthy Tunes, Dj Preach - Broken Inside als afsluiter, Andain -Beautifull things, en of course... het o zo kippenvel bezorgende Silence...
Vond ook de sfeer veel beter mee vallen dan verwacht op zo'n groot en nogal commercieel event. Al kan dat ook liggen aan het feit dat ik redelijk vanvoor stond..
De belichting viel wel iets tegen, ge zag Tiesto amper staan achter z'n dj-booth.
Om de criticasters voor te zijn: Technisch zat het ook allemaal mooi in orde. De overgangen verliepen goed. Alleen speelde hij naar mijn goesting iets te veel met z'n effectjes en pitch.. Flight 643 werd imo op die manier helemaal vern**kt..
Been geen Beta-shirts tegengekomen. Denk wel iemand wiens gezicht ik hier eens op foto gezien heb, herkend te hebben paar meter voor het podium, aan de hekken rechts van de 'pers-gang'.
Anyway, het was een goed feestje, al kon het voor mij wel niet tippen aan z'n ISOS4-party in Versuz vorig jaar... Maarja ik denk dat het bij zowat elke dj wel zo is dat sets in een club stukken beter zijn dan sets voor een groot publiek...
|