|
|
|
|
 |
|
 |
 |
Blue Sky 99
Tomas Neil

Registered: Sep 2004
|
|
|
'k ga voorlopig dus nog niet stemmen, daar wacht'k immers nog wel ff mee maar 'k denk dat m'n top 5 er voorlopig zo zou uit zie:
1. Terje Bakke: Zoals wel geweten wsl ben'k al langer fan, een 1ste plaats lijkt me dan ook logisch. Sinds een tijdje draait hij naast progressive house ook heel wat minimal en electro gepingel en dat is wel niet helemaal m'n ding maarja, we zullen wel zien hoe die evolutie zich doorzet 
2. Guillaume Nyckees: Toch wel de ontdekking van het jaar voor mij persoonlijk, deze Franse progressive dj draait erg diep en melodisch, helemaal m'n ding.
3. Eelke Kleijn: Draait al enkele jaren mee maar dit moet toch zowat het jaar van z'n doorbraak zijn, vooral op DJ-vlak dan, hij heeft immers al heel wat gigs in het buitenland gehad dit jaar. Ik zag 'm dit jaar een keertje aan het werk en dat beviel me zeker en vast. Z'n sets zijn minder diep tov vroeger, hij draait momenteel veel meer electrohouse toestanden maar het is wel effectief op de dansvloer 
4. Anna Maria X: Bracht samen met haar veel beroemdere echtgenoot (G-Pal voor de leken dus ) vorig jaar een goeie mixcompilatie uit. Op basis daarvan dus deze selectie, bovendien zijn er wel meerdere vrouwelijke djs die op de goede weg zijn, deze selectie moet die anderen dan ook maar vertegenwoordigen
5. Dynamic Bros: Ook de Belgen moeten natuurlijk vertegenwoordigd zijn Sinds hun overwinning in Laundry Day Contest vorig jaar hebben ze al heel wat gigs gehad, spijtig genoeg heb'k er nog steeds geen kunnen meepikken maar wat ik van de opgenomen sets heb gehoord klinkt alvast veelbelovend 
|
|
Aug-18-2006 20:22
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
kirstolas
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2001
|
|
|
Hell, Gabriel Ananda, Sharam Jey, T-Quest en Jona als ik er dan toch 5 moet kiezen. Kga wel ni stemmen
|
|
Aug-20-2006 15:51
|
|
|
 |
 |
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
|
|
|
Aug-20-2006 19:07
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 11:43.
Forum Rules: