|
| quote: | Originally posted by ConFig
Walters Verjaardagshow , met die dobbels int publiek |
Grietje, laat maar komen!!
Ik moet wel zeggen da ge in den tijd dikke prijzen kon winnen op VTM. Als ge da vergelijkt met vandaag, ist nu nog maar magerkes zenne. Kweet nog bij het Rad van Fortuin bijvoorbeeld, da ge daar makkelijk ne frigo, vaatwasser, TV, Hifi installatie kon winnen... ma nu... ge moogt blij zijn da ge iets wint... 
|