|
| quote: | Originally posted by Remy D
TERING lang geleden dat ik bij een nummer zo'n gevoel gekregen heb. WAT EEN DIKKE TUNE!!!! HELD TIJS laat weer van zich horen. Kippenvel.
Snow Patrol - Open Your Eyes (Tiesto Remix)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
|
niet verkeerd. leuk om n keer n nieuwe tiesto remix te horen. zal ws wel weer n bijzondere w/l worden.
maar vind m wel iets weghebben van de Allende remix, die te vinden is op de B-kant van Snow Patrol - Chasing Cars (Blake Jarrell & Topher Jones Mix). die B-kant was/is haast better dan chasing cars. en vind de redanka remix miss ook wel beter dan tijs' versie, maar daarvoor moet ik nog ff vaker naar nouveau 004 luisteren. tis wel netjes om te horen dat tijs dr niet alleen n beat onder heeft gezet, maar iets aan de melodie heeft getimmerd.
de tiesto heeft sowieso dat zagende/galmende tiesto ritme in de melodie zitten, typerend voor tijs zn platen de laatste tijd ...
ben benieuwd wat t 2 juni gaat worden 
House was ooit house. Een gevoel, een scene, een stroming die recalcitrant was. Waar je 's middags in Outland Records, Basic Beat, Hotsound of Kareltje netjes op je beurt wachtte om platen te scoren die je in de nacht ging horen. Waar als Roderick & Anne Fleur gingen hockeyen, Jack stoer verklaarde: “Laat er house zijn en housemuziek werd geboren”. Waar ongelovigen toch predikten “God made me funky, and I’m glad He blessed me this way”. |
Last edited by ThaMaestro on Apr-29-2007 at 15:34
|