Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > [23-02-2008] Trance Energy 2008 - Jaarbeurs Utrecht [NL]
Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Gladius
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

n1 Real =)

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Feb-23-2008 12:16  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd

Registered: Oct 2004

quote:
Originally posted by Remofski
Er is toch sfeermuziek op de bus? Want ik heb er alvast zin in!

Ik heb daarnet nog snel iets in mekaar gesmeten. Ai slecht nieuws, er zit maar 1 anjunaplaat in

Old Post Feb-23-2008 12:46  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Magistrate
rabiate proghater

Registered: Aug 2004
Old Post Feb-23-2008 12:48  Belgium
Click Here to See the Profile for Magistrate Click here to Send Magistrate a Private Message Add Magistrate to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Real
hi!

Registered: Feb 2004

Ik ben enorm benieuwd naar de set van Tiesto. 2 uur en half. \o/

Old Post Feb-23-2008 15:50  Belgium
Click Here to See the Profile for Real Click here to Send Real a Private Message Add Real to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004

hier is het ook bijna tijd om te vertrekken

eerst nog iets gaan eten en dan eens naar Weert gaan waar onze bus om half 8 vertrekt

Old Post Feb-23-2008 16:06  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MikeVee
THUNDERDOME

Registered: Mar 2004

Hapje eten, douche nemen, wat tv kijken en over anderhalf uur ook eens vertrekken

Old Post Feb-23-2008 17:56  Belgium
Click Here to See the Profile for MikeVee Click here to Send MikeVee a Private Message Visit MikeVee's homepage! Add MikeVee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MikeVee
THUNDERDOME

Registered: Mar 2004

Bon, wakker.
Dan als eerste maar een mening geven.

Vlot Binnen en naar Kyau & Albert, viel wel mee,
Gevolgd door een goede set van Ferry Corsten
en dan naar de High contrast zaal voor Alex Morph .

Dan terug naar de main voor Marco V, die een vreemde set speelde met een paar platen die er absoluut niet in paste.
Dan begon het enorm druk te worden omdat Tiesto eraan kwam en na een geweldige intro gaf die een leuke set weg.
Hierna terug gegaan naar de HC zaal voor nog wat plaatjes van Ernesto vs Bastian en het begin van Rank 1 om het dan al voor bekeken te houden.

Het geluid in de HC zaal trol op geen zak (stond waarschijnlijk zo stil omdat de poort ter afkoeling openstond) maar het maakte het niet aangenaam om er lang te blijven. Geluid in de future zaal was men vergeten te plaatsen. Weeral slechte cola en namaak redbull en bars die om 3 uur al verschillende dranken niet meer hadden.
Het was jaren geleden dat er zoveel mensen me om drugs zijn komen vragen.
Grappig: zatte engelsman die me in de HC zaal de weg naar die zaal kwam vragen en niet wou geloven dat hij er instond en maar bleef vragen voor de weg ernaartoe

Conclusie: Zeker niet slecht , maar algemeen gezien misschien wel de minste van alle TE die ik al gezocht heb (en dat zijn er veel).
Beste sets die ik gehoord heb: Ferry Corsten en Alex Morph.

Old Post Feb-24-2008 12:14  Belgium
Click Here to See the Profile for MikeVee Click here to Send MikeVee a Private Message Visit MikeVee's homepage! Add MikeVee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FenixStyle
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2006

Mijn beste Trance Energy tot nu toe!

Waren voor 21u al daar, maar door het aanschuiven was het toch al bijna half tien toen we in de HC-stage arriveerden waar Sied Van Riel al bezig was. Het was niet lang, maar wat ik van hem gehoord heb klonk goed dus ik hoop hem een andere keer eens langer aan het werk te kunnen zien. Iets voor tien vertrokken we dan maar richting Main.

Kyau & Albert: Ondanks dat ik ze al lang eens live wou zien, vielen ze toch wat tegen. Al zaten er wel plaar leuke platen in hun set.

Ferry Corsten: Zalige set van Ferry! De vorige keer dat ik hem zag, kon hij me niet zo bekoren. Maar gisteren heb ik echt genoten, en zeker toen hij Out Of The Blue en Gouryella draaide.

Marco V: Had gehoopt dat hij nog eens een ouderwetse tranceset zou draaien, maar afgaand op de eerste nummers leek dat niet te gaan gebeuren. Dan maar eventjes kijkje gaan nemen bij JOC in de Futurestage. Sfeer was er wel goed, maar het geluid was er o zo slecht. Na kwartiertje dan maar teruggekeerd naar de main (kwestie van fatsoenlijk plaats te hebben bij Tiesto) waar we nog enkele leuke platen hoorden in Marco V's set (False Light, Murani.. )

Tiësto: Ik had zo'n vermoeden dat Tiësto wel eens een memorabele set zou gaan draaien, en ja hoor dat deed hij! SCHITTERENDE SET!!!! Zowel rustiger als stevig werk, eigen materiaal en nieuwe onbekendere platen, en natuurlijk een deel classics. Bij voorsprong de beste set van hem die ik tot nu toe heb meegemaakt!
Enkele hoogtepunten waren voor mij:
Push - Universal Nation (de hele zaal die al meteen los ging)
Alex Kunari - Lifter
Tiesto - Nyana (T4L Remix)
Saltwater - The Legacy
Armani & Ghost - Airport: Was wel eens vetjes om hem zo totaal onverwachts live te horen..
...
Had wel de indruk dat een groot deel van het publiek niet zo fel geboeid was door z'n set, want veel sfeer was er niet, en na een half uur was er ook plots al véél meer ruimte.

Na Tiësto werd het tijd om eventjes te gaan chillen. Een broodje frikandel besteld dat totaal niet te vreten was.. Maarja bon, in feite was er gewoonweg niéts lekker gisteren, op het water na..

Daarna nog de laatste 20min van Rank1 meegepikt. En dat was blijkbaar het beste deel van hun set, want hebben nog Fly Away, Pulverturm, Analog Feel en Road Kill kunnen horen.

Om 6u dan maar terug richting main gegaan om af te sluiten met Mark Sherry. Over het algemeen kon hij me niet echt boeien, totdat hij echter Praiseworthy Tunes, Chemical Brothers en Platinum draaide..

Nog enkele opmerkingen:
- Het partyvolk in Nederland blijft toch iets speciaals. Koppels die evenoud zijn als mijn ouders, maar er bijlopen alsof ze 16 zijn.. En daarbij vertonen ze dan ook nog eens een zeer irritant gedrag.
- Ik heb geen ene keer de anthem voorbij horen komen in een set, toch ook groot verschil met vorige jaren..
- Drankbonnen die blijkbaar duurder zijn geworden (al ben ik er toch in geslaagd om met 20 euro toe te komen)
- Decor dat ik toch wat spectaculairder had verwacht..
- Leuke "intro's" op de main dit jaar.
- Uiteindelijk toch geen 'special acts' of 'surprises' omwille van de 15e editie?

.:: Trance is a natural drug that will heal us all ::.

Last edited by FenixStyle on Feb-24-2008 at 13:04

Old Post Feb-24-2008 12:27  Belgium
Click Here to See the Profile for FenixStyle Click here to Send FenixStyle a Private Message Visit FenixStyle's homepage! Add FenixStyle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dupondje
Junior tranceaddict

Registered: Aug 2005

Kvond het vandejaar iets minder dan vorig jaar ... Maar het was al bij al zeker nie slecht

Cola was wel redelijk te zuipen vinnek ? En die broodjes ? Ahja, t'is op z'n hollands zeker Twas eten ge moet ook geen 3 sterren eten verwachten é en 2,5eur voor zo broodje kroket is toch niet echt superduur.

Enige wat mij echt tegen zat was Future Stage ... IK vind dit de BESTE stage van allemaal (kwa dj's), lekkere vernieuwende sound, uplifting/melodic trance ... goed om helemaal te zweven ... Maar dat geluid ? Kon daar nu echt geen beter geluid geplaatst worden ? Die dj's daar verdienen echt beter! Phynn was gewoon lekker Je zag hem zelf genieten van z'n setje

Old Post Feb-24-2008 13:16  Belgium
Click Here to See the Profile for dupondje Click here to Send dupondje a Private Message Add dupondje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004

Gisteren omstreeks 17u30 thuis vertrokken om eerst nog vlug iets naar binnen te happen in Bocholt "city". Daarna doorgegaan naar Weert (NL) waar we om half 8 onze bus hadden richting Utrecht. Het zal niemand verwonderen dat we als Belgjes serieus in de minderheid waren

Iets voor 21u zijn we dan aangekomen en hebben we ons onmiddellijk naar de ingang begeven. Niet te lang moeten wachten alvorens de grote toegangspoort open ging en tegen half 10 dan in de Hard Stage geraakt waar Sied van riel al bezig was. Niet slecht, maar ook niet geweldig ... leuk eerste half uur als opwarmertje. Daarna vlug naar de Main hall gegaan om zeker het begin niet te missen van Kyau & Albert. Ik was er persoonlijk niet zo een voorstander van om hen te gaan bekijken gezien hun "cheezy" reputatie. Mijn verwachtingen lagen alvast niet te hoog en ik verwachtte vooral cheezy vocal trance die ik nie zou kunnen luchten . Der zaten uiteindelijk ook een aantal vocal platen tussen, maar al bij al een goeie tranzy set gehoord (mede dankzij mijn lage verwachtingen ).

Daarna volgde Ferry Corsten en die heeft toch wel een ENORM leuke trance set neergezet. Ik vond hem in 2006 op Tomorrowland ook niet slecht, maar deze keer was hij toch nog een pak sterker. Enorm leuk om tracks als "Gouryella - Gouryella" en "System F - Out Of The Blue" eens op zo een groot geluidssysteem te horen. Echt enorm sterke Ferry gehoord!!!!

Daarna was het de beurt aan Marco V. Na Ferry zijn sterke (tranzy) set had ik toch nog eventjes hoop dat hij ook eens de goeie ouwe trance tour ging opgaan ... maar al vlug bleek dat niet het geval. Niet erg, want ik kon de afwisseling wel smaken . Na een dik half uur dan toch de zaal verlaten om John O'Callaghan eens bezig te zien in de Future stage. En dat was toch wel een enorme teleurstelling ... Hij heeft mogelijk wel goed gedraaid, maar het geluid stond naar mijn mening veel te stil om de muziek echt goed tot zijn recht te laten komen. We zijn dan ook niet te lang gebleven aangezien we ook al vreesden dat het tijdens Tiësto zn set wel eens een enorme overrompeling zou kunnen worden.

En gelijk kregen we ... het was blijkbaar zelfs zo erg dat er op een bepaald moment niemand de zaal meer in mocht. De afwezigen kunnen het zich alvast beklagen want Tiësto heeft DE set van de avond gespeeld. Hij begon ENORM goed met "Push - Universal Nation", gevolgd door "Mojado - Kaktus". Daarnaast draaide hij ook een aantal leuke eigen platen: het prachtige "Tiësto - Nyana" en ook "Tiësto - Elements of Life" en dat in combinatie met enkele leuke classix waaronder "Rank 1 - Airwave (Original mix)". Afsluiten deed hij met het TE Anthem van 2006: "Marcel Woods - Advanced". Vond het een geweldige set van Tiësto !!! (kan wel niet meer vergelijken met die keer in de Versuz, is al TE lang geleden)

Na Tiësto dan een korte pauze ingelast om het slot van de avond goed door te komen. Zo hebben we nog de laatste 40min van Rank 1 kunnen meepikken in de Hard Stage. We hebben oa "Vincent de Moor - Fly Away (Cosmic Gate Remix)", "Niels van Gogh - Pulverturm" en "Rank 1 - Airwave" nog kunnen horen. Daarna ging het wel bergaf toen er meer en meer werd teruggegrepen naar de tegenwoordig allom gekende Rank 1 stijl (die ik meer en meer beu word). Ik kon het echt niet meer smaken en was blij dat de set gedaan was en ik naar de laatste set van de avond kon: die van Mark Sherry op de main stage. Ik had mij op voorhand al afgevraagd wat die man op de Main stage ging doen, hij was mij vrij onbekend en na zijn set heeft hij mij ook niet kunnen overtuigen dat hij terecht zn plaats op de main had. Een aantal leuke platen gedraaid, maar verder weinig boeiend en teveel van hetzelfde.

Daarna naar de bus gegaan en op de terugweg een beetje slaap proberen in te halen (en er niet echt goed in geslaagd). Ik ben ondertussen meer dan 24u wakker en ik denk dat ik mij nu toch nog maar effe ga neerleggen want om 18u heb ik nog zaalvoetbal en morgen moet ik er ook weer vroeg uit om half 6

Conclusie: een enorm leuke avond gehad en zeker over te doen volgend jaar (afhankelijk van de line-up natuurlijk). Wel opvallend dat ik dit jaar het anthem nergens heb gehoord, in tegenstelling tot vorige jaren waar die meermaals aan bod kwam in verschillende area's.

OP NAAR HET VOLGENDE FEESTJE !!!!

Last edited by FCB_Fanatic on Feb-24-2008 at 13:39

Old Post Feb-24-2008 13:32  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jeronimo_jd
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2006

Even zeggen wat ik ervan vond:
+sied van riel viel goed mee
-jochen miller: typische jochen miller platen, en een veel te energiek manneke
+leuke set van Ferry Corsten, de eerste man van de avond die zijn naam waar maakte
-John o'callaghan had ik meer van verwacht, maar lag ook aan het slechte geluid in de future stage.
+Tiësto zijn eerste 2 platen waren veelbelovend, maar daarna sprak het mij nie meer zo aan en ben dan weggegaan na 1.5 uur, wat ik missch beter niet gedaan had, want daarna heb ik toch nog een aantal vette platen moeten missen zo te horen (Airwave, Woods - Advanced), maar kzat ook nogal low on energy en moest (weeral) even gaan zitten. Vond het ook wel stom dat hij die remix van nyana draaide, die toch wel tenonder doet voor het origineel.
+Phynn; lekkere trance en een leuke dj, met als hoogtepunt phynn - lucid natuurlijk (stond zeer dicht vanvoor bij de boxen waar het geluid dan toch meeviel) en Ernesto - stop 9.5 (phynn remix)
+daarna ff Rank 1; geluid stond veeel te hard?
+afsluiter in future stage: Ultraform! man man, dit moest je gewoon meegemaakt hebben. Ik hoop dat mensen dit gefilmd hebben want met woorden is het moeilijk uit te leggen.

ook nog
++ genoeg en goed eten voor niet tè veel geld; 2.5 euro voor broodje kroket/frikandel
++nergens echt moeten wachten voor food en drinks
++toiletten gratis

Old Post Feb-24-2008 15:19  Belgium
Click Here to See the Profile for jeronimo_jd Click here to Send jeronimo_jd a Private Message Visit jeronimo_jd's homepage! Add jeronimo_jd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Config
Elaba!

Registered: May 2006

opende Tiesto nu niet met 'The Legacy'? :/

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post Feb-24-2008 15:26  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > [23-02-2008] Trance Energy 2008 - Jaarbeurs Utrecht [NL]
Post New Thread    Post A Reply

Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackProg track 1998 [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAzzido Da Bass - Dooms night (Maas Mix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:06.

Forum Rules: