Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Sensation VS « O »
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Ik heb me ook wel vermaakt op feestjes waar geen sfeer meer hing, was zelfs zo een keer dat Marco V nog moest gaan draaien en er nog maar iets van 20 mensen binnen waren. Uiteindelijk stonden we met zijn 3en een uur van zijn (prive)set te genieten.

Maar als ik zou moeten kiezen tussen:

Een feest met Supersfeer en mindere muziek of Supermuziek maar mindere sfeer ga ik toch echt voor de Supersfeer.

Want ik kan thuis ook wel een groep vrienden uitnodigen, en dan de nodige bier en pillen tevoorschijn toveren. Hoppa setje van Mido erbij of ISOS 3 aanzetten en ik heb mijn vriendenkring en goeie muziek. Want goeie muziek kan je thuis ook krijgen door topcd's op te zetten of livesets te gaan luisteren. Daar heb je geen dj met locatie voor nodig. Daarom mijn stelling.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Jul-05-2002 22:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Remy D
Want ik kan thuis ook wel een groep vrienden uitnodigen, en dan de nodige bier en pillen tevoorschijn toveren. Hoppa setje van Mido erbij of ISOS 3 aanzetten en ik heb mijn vriendenkring en goeie muziek. Want goeie muziek kan je thuis ook krijgen door topcd's op te zetten of livesets te gaan luisteren. Daar heb je geen dj met locatie voor nodig. Daarom mijn stelling.

wanneer ga je me uitnodigen om bij jou thuis de vloer aan te stampen dan?

Old Post Jul-05-2002 22:47 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Originally posted by Optimus

wanneer ga je me uitnodigen om bij jou thuis de vloer aan te stampen dan?

Wanneer bamiballen en frikandellen hetzelfde smaken.

Old Post Jul-05-2002 22:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:

Wanneer bamiballen en frikandellen hetzelfde smaken.

ik zal vanavond es ff knutselen met de ingredienten

Old Post Jul-05-2002 22:56 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

quote:
Originally posted by Optimus

ik zal vanavond es ff knutselen met de ingredienten

Is goed en als het resultaat daar is dan kunnen we een phat feestie verwachten. En lul waarom ga je online bij msn als ik wat tegen je zeg. BEN IK TE MIN!!!!! Maar ga nu slapen want om 10:00 zet ik mijn eerste danspassen neer op de sound van K-Cee.

Old Post Jul-05-2002 23:00  Netherlands
Opti
tranceaddict in jail

quote:

Is goed en als het resultaat daar is dan kunnen we een phat feestie verwachten. En lul waarom ga je online bij msn als ik wat tegen je zeg. BEN IK TE MIN!!!!! Maar ga nu slapen want om 10:00 zet ik mijn eerste danspassen neer op de sound van K-Cee.

je bedoelt offline
en ik ben net online weer hoor

Old Post Jul-05-2002 23:06 
AlFerox
Dirty Brown And Miserable

Registered: May 2002
Monkey Dancer 2

over minder dan 12 uurtjes is het alweer beuken op DJ RUSH!!!

Old Post Jul-05-2002 23:14  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001
Thumbs up

quote:
Originally posted by T.H.C.
neu denk het niet, Hardy gaat d8 ik naar het Awake-festival, en ik baal dat ik dat ga missen

quote:
Klopt ja hij gaat naar Awakenings en dat wordt zeker een heel bruut FEESTIE

inderdaad! ik kan al niet meer wachten!! echt heerlijk morgen!
iedereen die naar Paul van Dyk gaat in ieder geval suuuuuuper veel plezier! helemaal los! en Sensation uiteraard ook!

Sasha!

Old Post Jul-05-2002 23:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox
Dirty Brown And Miserable

Registered: May 2002

en over 8,5 uur staat K-Cee alweer te draaien.

hmmmm.. misschien dat ik toch maar eens moet gaan slapen.

Old Post Jul-05-2002 23:36  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

Ik wilde via deze weg iedereen een super weekend wensen, aangezien de meeste Dutch TA's wel naar een super feessie gaan. Wellicht zie ik een paar van jullie in de « O », degene die ik nie zie, geniet van Paulie en de mensen die naar Sensation of Awakenings gaan have nice time

Old Post Jul-06-2002 11:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by MaGiK54
Ik wilde via deze weg iedereen een super weekend wensen, aangezien de meeste Dutch TA's wel naar een super feessie gaan. Wellicht zie ik een paar van jullie in de « O », degene die ik nie zie, geniet van Paulie en de mensen die naar Sensation of Awakenings gaan have nice time

Tis nu wel redelijk weer hier, op Awak festival zijn ze lekker aan t stampen

Tot vanavond!!(sommigen van jullie dan) En de rest, have phun

Old Post Jul-06-2002 13:27 
magrec
Kleinenberg addict

haha ik ga dit weekend nix doen

lekker sander kleinenberg op 538 luisteren en ik heb nieuwe album van layo en bushwacka gekocht (en nieuwe cd van sander kleinenberg)

dus dat wordt wel ok.

Ik kreeg net een sms van little theseus (ik vroeg hoe is het op awake festival????----> antwoord VET!!!! lijkt me duidelijk dus )

owja alles sensie gangers ik hoop dat ze er een heleboel gaan weigeren (leeftijd dan want er liepen net in apeldoorn wat gastjes die naar sens gingen nou en die zijn nog geen 16 hehe maarja iig veel plezier en ik hoop dat het een leuk showtje wordt)

en alle anderen dan ookmaar veel fun in dit toch wel behoorlijk volgeplande weekend met "goede" feestjes.

Old Post Jul-06-2002 13:39  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Sensation VS « O »
Post New Thread    Post A Reply

Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackKiller tune plz Help id [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Rodd-Y-Ler "Lifesigns" (Vengeance Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:32.

Forum Rules: