|
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ik wilde via deze weg iedereen een super weekend wensen, aangezien de meeste Dutch TA's wel naar een super feessie gaan. Wellicht zie ik een paar van jullie in de « O », degene die ik nie zie, geniet van Paulie en de mensen die naar Sensation of Awakenings gaan have nice time |
Tis nu wel redelijk weer hier, op Awak festival zijn ze lekker aan t stampen
Tot vanavond!!(sommigen van jullie dan ) En de rest, have phun
|