Registered: Sep 2001
kheb vandaag lekker een dagje vrij
relax hoor hehehe
morge eco 1.. is volgens mij een eitje..heb ik nog nooit wat aan gedaan en ik heb niet de behoefte om er verandering in te brengen nu
Registered: Mar 2002
Pffffff wiskunde was vrij klote, maar ik moest een 4,6 halen en streng nagekeken kom ik uit op ongeveer een 5 dus op zich zou ik nu al geslaagd kunnen zijn maar daar ga ik maar niet vanuit...
Ik zat me zo op te fokken omdat ik er echt geen zak van kan, maargoed op zich nog wel goed genoeg gemaakt dus..
May-28-2002 15:36
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL
Registered: Jan 2001
Voor wiskunde had ik toch zeker een puntje of 60 dus das een aardig punt Ik zou toch haast gaan denken dat ik ga slagen nu
Ow mijn god wat een uberzaadtoets was dit zegh ....bakte er echt geen ene pannekoek van. Die laatste opgave snapte ik al helemaal niet. Zet gvd gewoon een normale formule neer, niet zo'n recursie-ding, kwam er echt niet uit . Dingen waarvan ik d8 dat ik ze goed had had ik dus ook fout.
Al met al heb ik ongeveer 32 punten weten te scoren van die 90 , shame. Moet een 3,8 hebben, dat hebbik dan denkik net.....maar het hangt erom. Toch nog maar ff leren voor eco vanaaf
Registered: Jun 2001
Wiskunde vandaag viel me echt ontzettend mee!! Ik heb zeker weten die 4.3 en misschien zelfs een 6.3 voor een 7!!!
Morgen eerst Latijn, da's balen, moet nu nog de helft lezen (!!!) , je moet het eigenlijk nl. allemaal kennen (!!!) Eco 1,2 moet ik nog aan beginnen..... Kankerrrrrrrrrrrrr!!!
Naja, 3.2 voor Latijn voor een 5 en 1.7 voor eco voor een 4 en dan ben ik geslaagd!!!
En dan eco herren voor een mooie 6!!
Iedereen succes!!!
May-28-2002 20:08
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by Kamaya
Naja, 3.2 voor Latijn voor een 5 en 1.7 voor eco voor een 4 en dan ben ik geslaagd!!!
Latijn bakt vet!! ben nu bij midas en das nog wel redelijk wat.. ef alles globaal doornemen en morgen het examen maken! 5,4 voor 6, 3,4 voor 5 .. dus ik gok op de 3,4
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by John
goeie instelling lucas
met minimale inspanning het maximale halen, das ook mijn doel
heb nog steeds nix aan eco 1 gedaan
hehe.. heb net latijn gedaan en het viel op zich wel te doen.. en er werden gelukkig maar weinig vragen gesteld over de texten die ik niet of nauwelijks had gedaan.. en de nieuwe vertaling was toch redelijk goed te doen.. BEN KLAAR en 18!
En ik had net eco1...veel te veel shit met indexcijfers...nie normaal meer... ff lekker klagen meteen!
May-29-2002 15:18
total woot
WooT
Registered: Apr 2002
gefeliciteerd timeporte,
laten we hopen dat we dan nu deze thread kunnen verwijderen, en we hem noooooooit meer hoeven te openen...
of moeten er nog mense een examen maken?
May-29-2002 16:00
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Gefeli timeporte!
En ik had net eco1...veel te veel shit met indexcijfers...nie normaal meer... ff lekker klagen meteen!
Yes idd, bestond eigenlijk haast helemaal uit indexcijfers. Kheb net gecheckt zit tussen de 5,4 en 5,9 en met een 5,9 sta ik een 7, maar daar reken ik nog maar niet op. Ben gelukkig klaar. Was wel kut trouwens vandaag aangezien haast me hele klas andere bijvakken heeft, zaten we er met maar weinig van eco 1, maar ja
enne TimeportE gefeliciteerd