Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Pim neergeschoten
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by TimeportE

uuh dit is echt zo'n onzin.. omdat degene iemand vermoord die bekend is moet hij langer naar de gevangenis dan iemand die een onbekend persoon neerknalt.. of verdraai ik nou je woorden?

dat speelt dus echt wel mee, ga jij een cirmineel maar eens doodknallen en de koningin doodknallen (extreem voorbeeld), geloof mij maar, als je de koningin neerknalt krijg je meerdere jaren levenslang en als je een crimineel neerknalt zie ik het nog best wel gebeuren dat je met 5 jaar wegkomt (of minder)

de dader heeft een aanslag op de democratie gepleegd, hele land in rep en roer, verkiezingen misschien uitgesteld, dat verergert de zaak alleen maar.

ik weet niet 100% zeker of die man echt levenslang kan krijgen, ik dacht eerst ook dat levenslang hier maximaal 20 jaar was, maar mijn moeder zei dat een politieke moord een andere geval is en dat die man echt levenslang zou krijgen, zou die in ieder geval wel verdienen...

Old Post May-07-2002 09:43 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

quote:
Originally posted by Miss Proximus

Tja..die moordenaar is ook gewoon dom geweest...dat zal denk ik niemand weerleggen! Nu maar afwachten wie t was, wat z'n motief was, wat eruit voortkomt, hoe hij gestraft gaat worden en hoe we verder moeten!

Nou misschien is het helemaal niet zo'n dom persoon....stel dat het een rechts-extremist is. Haat tegen buitenlanders is na deze aanslag toch gelijk weer versterkt. Heeft die vent gelijk zijn doel bereikt.....

Old Post May-07-2002 09:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

wrom zou de haat tegen buitenlanders toenemen als ie door een rechtsextremist overhoop geschoten word??

snap ik ff niet

Hard = goed

Old Post May-07-2002 09:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

quote:
Originally posted by kolkiewolkie

wrom zou de haat tegen buitenlanders toenemen als ie door een rechtsextremist overhoop geschoten word??

snap ik ff niet

nou omdat men nu nog meer realiseert dat er iets gedaan moet worden.....dat is gewoon zo. Kijk maar op straat

edit: je moet er natuurlijk wel vanuit gaan dat niet bekend is dat ie extreem-rechts is......maar als dat het motief is geweest in zijn hoffd vinnik dat echt geen gek idee...

Old Post May-07-2002 09:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*

Registered: Sep 2000

quote:
Originally posted by eieregooie

Ik las dat er een discussie gaande was over het wel of niet stemmen op LPF na deze aanslag. Ik heb op TV meerdere malen Harry Mens, goede vriend van Pim, voorbij zien komen met iedere keer hetzelfde praatje (alleen steeds op een andere locatie voor een andere journalist). Maar in één van deze interviews deed hij een opmerkelijke uitspraak. Hij is er stellig van overtuigd dat Pim niet gewild zou hebben dat zijn aanhangers nu nog LPF zouden stemmen. Die hele partij stelde voor Pim niet voor, hij heeft die partij slechts gebruikt als opstapje naar zijn doel; Minister President worden. (de rest van de LPF zijn dus ook volgens Pim een stelletje nietsnutten) Volgens Harry zou Pim liever hebben dat zijn aanhangers nu op Balkenende of Dijkstal omdat Pim daar nog enige affiniteit mee zou hebben (en dus niet met LPF). Met de excuses voor Melkert, maar daar had Pim niets mee.

Ik wil gelijk even duidelijk stellen dat ik dit dus niet zit te verzinnen maar dat dit gezegd is door een goede vriend van Pim Fortuyn.

ja klopt, dat heb ik ook op tv gezien.. ook stond het vanochtend in de krant. het schijnt zelfs dat Pim nog niet zo lang geleden serieus overwogen heeft ermee te stoppen omdat hij ernstige twijfels had over de kwaliteit van zijn eigen lijst.
Harry Mens raadt het zelfs iedereen af om nu op LPF te stemmen omdat het dan één grote chaos gaat worden als die partij, ontdaan van zijn leider, de grootste gaat worden.

Joao Varela for president!

(wel vaag trouwens.. al die mensen die voor LPF kozen om zo hun afkeer tegen buitenlanders duidelijk te maken zullen dit nu moeten doen door op een allochtoon (een neger!) te stemmen..)

Old Post May-07-2002 10:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

quote:
Originally posted by Jukx
(wel vaag trouwens.. al die mensen die voor LPF kozen om zo hun afkeer tegen buitenlanders duidelijk te maken zullen dit nu moeten doen door op een allochtoon (een neger!) te stemmen..)

Gelukkig heb je niet 1 soort buitenlanders....niet iedere buitenlander is hetzelfde

Old Post May-07-2002 10:03  Netherlands
Jukx
*TECHNOaddikt*

quote:
Originally posted by TranceFool

nou omdat men nu nog meer realiseert dat er iets gedaan moet worden.....dat is gewoon zo. Kijk maar op straat

edit: je moet er natuurlijk wel vanuit gaan dat niet bekend is dat ie extreem-rechts is......maar als dat het motief is geweest in zijn hoffd vinnik dat echt geen gek idee...

kan je nagaan hoe achterlijk die rechts-extremisten dan zijn!!
juist de man die rechtsere denkbeelden mogelijk heeft gemaakt en de deur op een kier heeft gezet voor een verrechtsing in de nederlandse politiek zou dan door, nota bene, een rechts-extremist zijn neergeknald.

(ohja, want het doel heiligt de middelen. )

Old Post May-07-2002 10:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*

quote:
Originally posted by TranceFool

Gelukkig heb je niet 1 soort buitenlanders....niet iedere buitenlander is hetzelfde

dit vind ik dus zo krom!!!
(ik ben het al eerder tegen gekomen in deze thread)

aan de ene kant is het van "oprotten met die buitenlanders, kut marokkanen!! allemaal het land uit en weg dermee!!"
maar dan gaat het om die Joao Varela en dan is het weer van "ja er zijn ook 'goede' buitenlanders hoor, deze man heeft namelijk gestudeerd."

zijn buitenlanders nou onvoorwaardelijk slecht of zitten er, net als bij autochtonen, goede en slecte figuren tussen??

Old Post May-07-2002 10:10  Netherlands
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Originally posted by Blik
dat speelt dus echt wel mee, ga jij een cirmineel maar eens doodknallen en de koningin doodknallen (extreem voorbeeld), geloof mij maar, als je de koningin neerknalt krijg je meerdere jaren levenslang en als je een crimineel neerknalt zie ik het nog best wel gebeuren dat je met 5 jaar wegkomt (of minder)

de dader heeft een aanslag op de democratie gepleegd, hele land in rep en roer, verkiezingen misschien uitgesteld, dat verergert de zaak alleen maar.

in mijn ogen is iedereen hier in dit land gelijk, dit denk ik niet alleen maar staat ook in de wet. en het nederlands rechtssysteem is in tegenstelling tot het amerikaans systeem niet snel beinvloed door externe factoren. dus zal der ook alleen maar vanuit de wet naar de zaak gekeken worden.. de media zet natuurlijk druk op zijn zaak maar dit beinvloed iig in nederland de rechter veel minder als in andere landen!

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post May-07-2002 10:17  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

quote:
Originally posted by TimeportE

in mijn ogen is iedereen hier in dit land gelijk, dit denk ik niet alleen maar staat ook in de wet. en het nederlands rechtssysteem is in tegenstelling tot het amerikaans systeem niet snel beinvloed door externe factoren. dus zal der ook alleen maar vanuit de wet naar de zaak gekeken worden.. de media zet natuurlijk druk op zijn zaak maar dit beinvloed iig in nederland de rechter veel minder als in andere landen!

we zullen zien, ik gok op levenslang (20 jaar dan wel echt levenslang)

het schijnt nu trouwens een milieuactivist te zijn die Pim vermoord heeft, extreem-links die iemand van extreem-rechts vermoord. Ben benieuwd of dit groen-links stemmen gaat kosten.

Old Post May-07-2002 10:23 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by Jukx

dit vind ik dus zo krom!!!
(ik ben het al eerder tegen gekomen in deze thread)

aan de ene kant is het van "oprotten met die buitenlanders, kut marokkanen!! allemaal het land uit en weg dermee!!"
maar dan gaat het om die Joao Varela en dan is het weer van "ja er zijn ook 'goede' buitenlanders hoor, deze man heeft namelijk gestudeerd."

zijn buitenlanders nou onvoorwaardelijk slecht of zitten er, net als bij autochtonen, goede en slecte figuren tussen??

tjongtjong

tuurlijk zit er verschil tussen...

zo heb je ECHTE vluchtelingen (iets wat nog wel eens vergeten word volgens mij ) en van die raddraaiers die hier naartoe komen om te rellen en er zelf beter van te worden... en omdat het weer te zwartwit is om te zeggen dat iedere buitenlander binnen 1 van deze twee valt kun je stellen dat buitenlanders allemaal ergens tussen deze 2 extremen inzitten.... maarrrrrr

alle nederlanders zijn ook niet even 'goed' ofwel?
ook de 'van origine' nederlandse bevolking kent raddraaiers, profiteurs, criminelen enz. enz.

en @ trancefooL: ik ga er ff vanuit dat je dan doelt op: er moet iets gedaan worden aan de veiligheid===>> maar hiermee laat zon extreem rechtse gast toch alleen maar zien hoe gevaarlijk dat volk KAN (niet altijd is), KAN zijn....??

en met het 'gevaar' van de buitenlanders heeft dit dus nix te maken..

overigens heb je (dit geldt voor jukx) mij nooit horen zeggen: optiefen met die buitenlanders...

Hard = goed

Old Post May-07-2002 10:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
total woot
WooT

Registered: Apr 2002

Ksnap er nog steeds geen reet van, het enige dat ik weet is dat er als het aan mij ligt geen plaats is in de gevangenis voor die kerel die hem doodschoot...ze mogen hem stenigen als het aan mij ligt (en zoiets zeg ik niet snel).

verder denk ik alleen maar:

in NEDERLAND

in NEDERLAND

in NEDERLAND

in NEDERLAND

ik kan er echt niet bij..........

Old Post May-07-2002 10:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Pim neergeschoten
Post New Thread    Post A Reply

Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback[1969] []

Click here to listen to the sample!Pause playback[1969]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:02.

Forum Rules: