|
| quote: | Originally posted by WoberT
hehe hejsan lilla gumman.. jag har upptäckt vilket trevligt forum det här är nu.. =) så nu slipper ni mig inte.. mohahaha =D
det blir fest alltså.. på fokused.. pratar du om tiesto grejset eller nåt annat? |
hehe du postar som en galning fast det e inte spam såklart... japp, alla svenska trancedaddicts (e väl en 25 nu!!!!! weeee) som ska på Fokused ska väl ha en liten TA-meet-up 
I wont make it tho 
___________________
Tom Cloud - Told You So
|