niet de moeite vind ik ,tis dan ook al een drukkere periode ja..
en the thrillseekers is net een duracell konijn zonder gevoel voor ritme dus die wil ik niet zo vlug terugzien
Aug-09-2008 12:11
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
hmm, misschien wel het overwegen waard. Kan ik eindelijk Helstrip is bezig zien
Aug-09-2008 12:23
Config
Elaba!
Registered: May 2006
De namen in de trance room zijn toch vooral de namen die hier ook vernoemd zijn denk ik..
enfin, mij interesseren ze niet zo veel meer, met uitzondering van Airwave dan
Voor de rest ni veel soeps é, buiten Sebastien Légér dan. Ida Engberg staat er ook duidelijk alleen maar voor haar looks.
Het had veel slechter gekund hoor, het waren wel deze namen waar er hier vraag naar geweest is. Het is in mijn ogen de best mogelijke lineup die ze konden samenstellen, rekeninghoudend met de geschiedenis en de huidige hypes.
Aug-09-2008 15:56
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
Qua trance is het idd wel oké. Het enigste jammere is misschien dat er geen techno/psytrance zaal is ipv die 2 FUSyke-rooms; meer naar de oorsprong van het event toe dus.
Tickets zijn besteld ondertussen. Ben benieuwd naar de kleinschaligheid van het feest en hoop dat er een vet geluidssysteem zal staan.
degelijke line-up ... maar momenteel heb ik (nog) niet direct de intentie om mij kaarten aan te schaffen. In de eerste plaats omdat ik 3 van de 4 namen reeds gezien heb (sommige zelfs meermaals). Fred Baker en Airwave twee weken geleden nog op TL en Giuseppe Ottaviano vorig jaar op TL (en ik vond die niet uitzonderlijk toen). Maar als ik ga zal ik mij er ongetwijfeld wel amuseren
Aug-09-2008 16:24
Eagle`
Progressive Psy Addict
Registered: Aug 2002
waarschijnlijk wel aanwezig for old times sake, hoewel de line-up me eigenlijk geen kloten interesseert :s
thrillseekers is zeker een naam die gevolg was van de vraag hier gesteld :-)
niet vergeten dat het budget met max cap van 3000 ook lager ligt he, je kan niet alles hebben he, jullie vroegen destijds achter 'een kleiner event'
en ter info: Hernan Cattaneo en Eric Prydz (Pryda) stonden er op... maar is uiteindelijk niet gelukt
die gasten kunnen meer verdienen op een ander en groter event ergens in het buitenland... tja, dan is hun keuze quasi gemaakt he
ik vind het een zeer kwalitatieve line-up op een unieke locatie en kijk er dus enorm naar uit!
genre's hebben te maken met populaire dingen van deze jaren...
tribute zal trance bevatten, zijt maar zeker
Originally posted by FredNova
thrillseekers is zeker een naam die gevolg was van de vraag hier gesteld :-)
Waarvoor dank.
Mooi om te zien dat de line-up ook niet volgepropt staat met namen, nu krijgt iedere dj de kans om zijn eigen ding te doen. Aanwezig!
Aug-09-2008 20:19
Magistrate
rabiate proghater
Registered: Aug 2004
zeker een mooie line up voor zo'n klein event. aanwezig !
Aug-10-2008 20:09
The_G0dfather
faisant cagnard
Registered: Sep 2004
quote:
Originally posted by FredNova
die gasten kunnen meer verdienen op een ander en groter event ergens in het buitenland... tja, dan is hun keuze quasi gemaakt he
janetn!
Aug-10-2008 20:24
Remofski
Senior tranceaddict
Registered: Dec 2007
Giuseppe! Ik ga zeker, al was het maar alleen voor hem. De andere namen zijn ook zeer netjes. Thrillseekers altijd al benieuwd naar geweest, Fred Baker is immer degelijk en Airwave spettert uiteraard ook. Ging hij trouwens zijn laatste set niet doen op Tomorrowland? Niet dat ik klaag...