|
| quote: | Originally posted by Push2005
Bwa niet zo; vooral in het vrouwenturnen (individuele grondoefeningen) was het niet altijd even koosjer. De leeftijdsgrens van 16 jaar wordt overigens ook niet gerespecteerd. |
ik ontken toch niet dat er het er daar ook niet eerlijk aan toe ging.. Maar de jury is daar verdeeld over een heleboel verschillende landen. Toch heeft het thuisland meer dan eens teveel voordeel gekregen..
Alleen was het bij het boksen gewoon x10, voor een match van een aziaat zaten gewoon 3 andere aziaten in de jury die de punten toekende. Op zo'n niveau heb ik nog nooit zoiets gezien, echt een schande, de tegenstander van die aziaat heeft een drievoud aan punten niet gekregen.
In de tweede halve finale erna is de zwakste tegenstander doorgegaan, wellicht omdat de aziaat de finale makkelijker zou kunnen winnen. Daar werd de Fransman gewoon bestolen, twee keer een publieke bestraffing waarvan de laatste 30 seconden voor het einde, en gegeven om een totaal onduidelijke reden. Hij was er echt volledig kapot van, en je zou voor minder, na een match te domineren en zoveel minder punten te krijgen er toch uitgebunkerd worden door een corrupte jury.
___________________
Current Favourite: Rodriguez Jr. - Persistence Of Vision
www.djconfig.com
Config Mixcloud
Last edited by Config on Aug-22-2008 at 11:38
|