Als ge onder edm muziek verstaat die electronisch gemaakt door acts als the subs, sos, ed kan je wel zeggen dat pukkeplpop opschuift. Maar uiteindelijk komen dat soort acts toch voornamelijk aan de bak in de alternatievere, rockscene en hun typische podia's en mediakanalen.
Kijken we bijv. naar de uitzendingen van stubru verleden jaar zien we toch enkel een zeer beperkte weergave van het hele TL gebeuren: wat house en electrotoestanden van artiesten die eveneens op pukkelpop/dour/... staan of reeds lang stonden aangevuld met guetta popmmuziek. Dit is geen correcte,weergave maar het lokt het jaar nadien wel een massa bezoekers die tussen werchter en pukkelpop naar TL komen.
die komen niet omdat TL breed en openminded is, maar omdat hun gehypte artiesten er staan.
Mar-05-2010 11:51
FenixStyle
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2006
quote:
Originally posted by MikeVee
maar het lokt het jaar nadien wel een massa bezoekers die tussen werchter en pukkelpop naar TL komen.
die komen niet omdat TL breed en openminded is, maar omdat hun gehypte artiesten er staan.
En die mensen blijven meestal het ganse weekend gewoon aan de main-stage plakken, aangezien daar voornamelijk de 'gehypte' namen staan.
Er is dus toch niet echt een probleem? Laat de mainstage met bijhorende namen en publiek gewoon links liggen, en zoek een van de vele kleinere stages op waar er wel genoeg namen te vinden zijn die er niet enkel staan omdat ze een hype zijn.
Mar-05-2010 11:55
FredNova
The world doesn't know...
Registered: May 2003
dus voor ieder wat wils
stubru heeft zen publiek, en dat publiek moet geen 'a state of trance'
als je geen stubru wil luisteren, zet je wat anders op he
als je stage X niet goed vindt, dan ga je naar stage Y
vind je geen enkele stage goed, blijf dan thuis
Originally posted by FredNova
dus voor ieder wat wils
Een hardcore stage ontbreekt nog steeds
quote:
stubru heeft zen publiek, en dat publiek moet geen 'a state of trance'
Klopt, maar dat publiek heeft ook reeds lang genoeg andere festivals waar ze naartoe kunnen.
quote:
als je geen stubru wil luisteren, zet je wat anders op he
als je stage X niet goed vindt, dan ga je naar stage Y
vind je geen enkele stage goed, blijf dan thuis
Zal er nog van komen, zodra humo ook op de TL-mediakar springt. En na stage Z, ook stage X ,Y, ... worden ingepalmd.
Mar-05-2010 12:16
Remofski
Senior tranceaddict
Registered: Dec 2007
't Is tof dat TL elk jaar meer en meer bezoekers trekt, 't is alleen minder tof dat dat volk een soort eenheidsworst wordt dat alleen naar de Main trekt en voor de rest alle wegen verstropt.
Besteed niet alle budgetten aan de David Guettas van de wereld die muzikaal toch geen enkele meerwaarde vormen daar, maar enkel een publiekstrekker zijn.
Ach misschien ben ik gewoon cynisch over de richting(en) waar EDM naartoe evolueert...
Boekt gewoon nog wat Anjunabeats-artiesten naar dat ASOT-tentje en ik zal stoppen met zagen. Kan ik wat nostalgisch wentelen in mijn eigen kleine, maar kwalitatieve niche-tentje.
Mar-05-2010 12:48
FredNova
The world doesn't know...
Registered: May 2003
quote:
Originally posted by Remofski
Boekt gewoon nog wat Anjunabeats-artiesten naar dat ASOT-tentje
Originally posted by FenixStyle
En die mensen blijven meestal het ganse weekend gewoon aan de main-stage plakken, aangezien daar voornamelijk de 'gehypte' namen staan.
Er is dus toch niet echt een probleem? Laat de mainstage met bijhorende namen en publiek gewoon links liggen, en zoek een van de vele kleinere stages op waar er wel genoeg namen te vinden zijn die er niet enkel staan omdat ze een hype zijn.
akkoord! ... Daarom de laatste jaren ook nauwelijks nog aan de Mainstage geweest. Voor mij persoonlijk geen interessante namen en ook gewoon véél te druk
quote:
Boekt gewoon nog wat Anjunabeats-artiesten naar dat ASOT-tentje en ik zal stoppen met zagen. Kan ik wat nostalgisch wentelen in mijn eigen kleine, maar kwalitatieve niche-tentje.
Anjunabeats en ASOT kwaliteit noemen ...
Mar-05-2010 13:08
BZRK
headcase
Registered: Aug 2003
quote:
Originally posted by FredNova
lol
Hoe zit da nu eigenlijk met die Anjunabeats artiesten? De vraag is weken geleden ook al gesteld, maar ik heb geen antwoord gezien of ik moet er over gekeken hebben.
Komt er nu echt niemand af, ook nie op zaterdag in die andere stage? 2009 was een fenomenaal jaar voor Anjunabeats/Anjunadeep, en als er echt niemand komt zou ik dat persoonlijk wel een serieuze domper vinden.
16 Bit Lolita's heb ik gezien, maar dat zal wel niet in de ASOT stage zijn
Ik wil al zo lang Jaytech eens zien, maar het komt er blijkbaar maar niet van. En als die geruchten idd kloppen, dan moet ik er weer niet op hopen
Topher Jones feat Meredith Call - Benediction // Imogen Heap - The Moment I Said It (Ben Brown Remix) // Probspot - Crimes Of Passion // Tkac & Haverlik - Leeane (Kalafut & Fygle Remix) // Luke Chable - Melburn (Am Bee En Tea Mix) // Mogwai - Hunted By A Freak (Attention Deficit's Leave A Light On Mix)
Music never separated people. No one style music is better than the other and no one style is truer than the other. It's all music !!
Please ID this track
Mar-05-2010 14:41
pzK
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2005
Jaytech is één van de weinige anjuna's die ik wil zien ja. Het merendeel van de rest, bwa, eentonig imo :x
Mar-05-2010 15:53
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
quote:
Boekt gewoon nog wat Anjunabeats-artiesten naar dat ASOT-tentje. Kan ik wat nostalgisch wentelen in mijn eigen kleine, maar kwalitatieve niche-tentje.