|
IDD Jappio, als je echt clubliefde hebt dan ga je zo vaak als je kunt.
Ik ga tegenwoordig maar zelden naar uitwedstrijden, maar dat komt vooral omdat dat financieel niet echt haalbaar is en omdat ik op zaterdag te laat van mun werk thuis kom.
Blik en New Wave zijn fans van ajax, en das iets anders dan een supporter. Tenminste, zo zie ik het dan.
Ik blijf erbij dat de goal onterrecht is afgekeurd. en die spuit dat is of gezeik van V Marwijk of het was ergens anders voor.
Ik heb Lodewijks namelijk zelf op de radio horen verklaren dat hij iets voelde en daarom neer ging, maar dat het absoluut niet kwam door de actie van VoH. Hij keek tijdens het interview naar de beelden en zei zelf dat het het doelpunt had moeten worden toegekend.
Wel kan ik me goed voorstellen dat het Temmink op dat moment affluit, ik dacht in het stadion namelijk ook meteen dat het een overtreding was, na het zien van de beelden denk ik daar dus anders over.
De buitenspelval in de 1e minuut zat nog niet eens in de samenvatting , maar ik heb van vele mensen die de wedstrijd via canal+ hebben gevolgd gehoord dat het zeker geen buitenspel was. Song bleef namelijk achterin hangen. Anders was Kezman alleen op Patje afgegaan, of dat ie um erin schiet, dat betwijfel ik dan ook 
Buffel stond idd geen buitenspel en Buffel makte ook geen overtreding, de actie van Bombarda op Faber had IMO weldegelijk afgefloten mogen worden. Helaas kon de scheids niet zien hoe Bombarda Faber vasthield omdat hij er met zun dikke bips voor had.
En Nook moet mij toch maar eens uitleggen hoe Feyenoord naar 4-0 had kunnen uitlopen???
Buffel heeft voor de 0-2 nog één kans gehad toen hij en Faber elkaar nogal vasthielden. Verder kan ik mee zo geen grote kansen voor de geest halen behalve dan dat schotje waarvoor waterreus wel naar grond moest nadat iemand een overstapje deed.
en PSV niet echt gevaarlijk?
Bommel op de paal
Bommel volley
Harde kopbal VoH
Kopbal VoH tegen Feyenoord speler, Lodewijks stond genageld
Kopbal ??? met knappe redding van Patje
snoeiharde volley Robben
Kezman met een flinke schietkans
Nee idd, geen kansen 
Maar ik zal wel weer door een PSV bril kijken.