Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > NEXUS Utrecht - Oct 5th 2002
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Jappio
.

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by franzelare
het was echt gewoon in een woord super!! 100 keer dat klere eind reiden waard!

maar 1tje even om jullie een voorproefje te geven

en nu ga ik snel weer aan mijn huiswerk

sjeck mn hand lol

Old Post Oct-07-2002 19:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Jappio

sjeck mn hand lol

SnuggLe staat verkeerd om dan

Old Post Oct-07-2002 20:01 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
franzelare
Flock you!!

Registered: Mar 2002

LOL @ TIN

maar tommie moet weer in de lucht komen! hij is zelfs niet op ICQ

heb ik eingelijk toestemming van iris is hij er weer niet.........

Ga eens dood!

Old Post Oct-07-2002 20:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for franzelare Click here to Send franzelare a Private Message Visit franzelare's homepage! Add franzelare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Optimus

SnuggLe staat verkeerd om dan

Ik grijp em bij zn aars

Old Post Oct-07-2002 20:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by Jappio

Ik grijp em bij zn aars

maar je wilde m ergens anders grijpen, jij vieze kruisgrijper

Old Post Oct-07-2002 20:38 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001
King Nexus!

Zo wat een onwijs tof feest weer zeg! ik heb echt zo genoten! Echt weer veel complimenten voor de organistatie!

Ik vond de sfeer weer zo heerlijk, en met al de TA's was het ook weer super tof! Eerst nog pizza gegeten en toen met zijn alle naar de tractieweg! Wat me meteen opviel bij binnenkomst was de toffe aankleding van Deco-droom! super mooi weer en Jappio wees me zelfs nog op het feit daar er kwallen aan het plafond hingen! super cool! Ook de kabouter is me niet ontgaan!

Ook de muziek was weer heerlijk genieten! ik vind het ook altijd zo gaaf dat ik geen één nummer herken! terwijl het toch allemaal kneiters zijn!

Ook heel stoer om Eieregooie eens te ontmoeten! top kerel! en verder natuurlijk de hele avond staan partyen met Jappio, Lex, T.H.C. (thanks voor het snoepgoed ),Optimus de gek , Leander, Donna & RV-> echt onwijs top dat jullie ook nog waren gekomen!! ,NewWave (wanneer gaan we samen draaien? ) Franzelare onze grappige fotoschieter! (hoe ging je tentamen vandaag?? ) ,KolkieWolkie (wat zeggie?? ) Harmen, BasD, Ltheseus, Alpha, Spinning Jack, Access, Aphexx en natuurlijk een onwijze bedankt voor onze dj's Anthipus & Eye-Riz! (dikke knuffel voor jouw! ) en Snuggle natuurlijk!!!!

Kort samengevat!=> Suuuuuuuuper!

Sasha!

Last edited by Partyhardy! on Oct-09-2002 at 10:14

Old Post Oct-07-2002 21:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

waar blijven die foto's nou?!?!

Onno, wij gaan een keer draaien! dan maken we een mooi techno/trance set!! Je gaat al je 4de week in al beetje vorderingen ?

Old Post Oct-08-2002 08:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
aphex
Het luie zakje mens, enzo

Registered: Jun 2001

ik voel aan mijn plantenwater aan dat het er aan zit te komen

Old Post Oct-08-2002 14:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for aphex Click here to Send aphex a Private Message Visit aphex's homepage! Add aphex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Bedankt voor jullie enthousiasme en leuke reacties! Erg fijn om te lezen, zo na een feestje, vooral omdat we er zelf vaak niet zo heel erg veel van meekrijgen (druk druk druk). Door het lezen van reacties, herbeleven we alles weer een beetje

Ik heb alleen wel nog wat te zeggen...
Ik lees bijna in elke post dat het zo tof is om onbekende nrs te horen. Nou snap ik dat niet helemaal, aangezien ik eigenlijk altijd op feestjes kom waar ik de muziek niet ken. Dat is ook het leuke ervan, want ondanks dat je nrs niet kent, kun je er toch van genieten. Ik weet dat hier ontzettende muziekliefhebbers zitten die heel veel titels kennen, maar het verbaast me dat er op gelet wordt of tracks herkend worden of niet. Het verbaast me ook dat er op fouten gelet wordt. Zijn jullie dan trots dat jullie fouten kunnen horen ofzo? Volgens mij mis je dan the point een beetje. Als je nou de hele avond bezig moet zijn met het herkennen van fouten en/of tracks, wat voor avond heb je dan? Laat je gewoon meevoeren, op wat voor feest dan ook!

Ik las in een reactie dat de aankleding niet was als een groot feest. Klopt. Wij hebben geen geld voor ronddraaiende dj-booths, of raketten die gelanceerd worden. Daarvoor ben je ook op een niet-commercieel feestje. Daarom betaal je bij ons ook geen tig euro's.
Ik snap alleen niet waarom dat gezegd wordt. Niet omdat het ONS feest is hoor, maar ik vind de aankleiding bij ons dus echt duizend maal origineler dan op welk feest dan ook. Hooguit misschien uitgezonderd de goafeesten in Duitsland. En dr wordt bij ons ook meer aan aankleiding gedaan dan waar ook. Daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken. We hebben alleen veel KLEINE dingen, en geen grote objecten. Domweg omdat dr geen ruimte is om het op te slaan!Maar die kleine dingen maken het juist interessant. Grote objecten heb je op een gegeven moment wel een keer gezien. Met kleine dingen blijf je kijken, zie je steeds iets nieuws.
Als je vindt dat de decoratie hetzelfde was als de vorige keer, dan heb je niet goed gekeken. Dat het dezelfde stijl is klopt. Altijd fluo-deco. En altijd raar. Maar niet hetzelfde!
Bij de weg, het is Deco-Droom, niet Deco-Room

Dat het geluid 'zacht' stond in het begin heeft 2 redenen:
1) het geluid was ontzettend zuiver, waardoor je niet het idee had dat het hard stond, omdat het niet snerpt. We zaten rond de 100-115 dB in het begin, dus ga me niet zeggen dat het geluid zacht stond.

2) als je in een wagen stapt, laat je die toch ook eerst warmlopen? Zo ook met een feest dus. Rustig beginnen, en langzaam opvoeren. Dat is onze hele policy. Dat doen we met dj's en met geluid. Dat zorgt voor een goede sfeer. Laat mensen er rustig inkomen. Naarmate de avond vorderde werd het geluid steeds een tandje verder opengedraaid.

Over de plees: ik snap niet dat er over de plees gezeken wordt. Het is blijkbaar niet opgevallen dat de plees elk uur werden schoongemaakt? Door de organisatie zelf, door de DJ's. Ik heb zelf nog NOOIT een feest meegemaakt waar de dj's de plees aan het poetsen waren!! Als ze vies zijn, ga je maar op een later tijdstip terug. Of pak zelf een doekje (ze lagen er gewoon!)
Ik snap best dat jullie plees gewend zijn waar een sjagrijnig wijf zit dat af en toe een doekje ergens over heen haalt waar je dan meteen een euro voor moet dokken. Bedenk wel dat dat ook de feesten zijn waar je 30 euro of meer voor dokt. Niemand heeft zeker ook de emmer met snoepjes bij de plee gezien?!? Gelukkig zijn de haarlak en deo niet helemaal ontgaan
Maar feedback is natuurlijk altijd welkom, we zullen de volgende keer de gastdj's ook mee laten poetsen zodat jullie op een schone plee kunnen gaan zitten. En dan maar hopen dat de plees niet kapot gemaakt worden de week ervoor, zoals dat nu het geval was...

Dat we niet langer doorgingen heeft 1 simpele reden: 7 uur was afgesproken. We hebben met vrijwilligers te maken die de hele nacht vliegen en rennen voor ons, en we hebben te maken met de vertegenwoordigers van de lokatie, die ook willen slapen. Verder zijn wij als organisatie vanaf negen uur 's ochtends al in de weer, en moeten we alles nog afbreken. Da's dus meestal niet in 10 minuten gebeurd... Het is dus geen onwil. De tijd dat we doorgingen tot 12 uur is voorbij, ook omdat er veel meer werk aan vast zit dan vroeger.

Een cd 10 euro? Erg raar, want onze cd's zijn volgens mij 8 euro. Alleen maar kostendekkend, als service. Zeg me bij wie je de cd gehaald hebt, en ik regel het voor je. Bovendien, als een cd niet goed is, kun je hem terugsturen. Er staat niet voor niets een emailadres op de cd's!

Ik opende niet met New York FM, dat was Johan's slotplaat! (toen die plaat gedraaid werd, stond ik nog bij jullie in de buurt met Donna te kletsen!)

RV normaal lief? geloof ik niets van
Donna: we hebben geen serverruimte
Ik zal je een kopietje maken, help me onthouden!!!!

Zo, dat was mijn ei. Moest ik even kwijt. Ik wil me niet verdedigen, maar ik wil jullie wat meer inzicht geven in hoe het achter de schermen is, zodat daar misschien iets meer begrip voor is. Feedback is altijd fijn, maar doe het dan op de avond zelf, zodat er nog wat aan gedaan kan worden. Daar hebben wij meer aan en jullie ook.

Ik heb echt een erg fijne tijd gehad. Heb sinds lange tijd zelf ook weer een beetje de tijd gevonden om ervan te genieten, beetje dansen, beetje kletsen. En vond de sfeer super, dus jullie ook allemaal onwijs bedankt, zonder leuk publiek geen leuk feest!

Volgende feest is op persoonlijke uitnodiging, aangezien we in een speciale lokatie zitten. Er zal niet geflyerd worden. Degenen die op de mailinglist staan, krijgen er vanzelf een. De rest moet zich dus maar aanmelden voor de mailinglist
(daarom werd gevraagd om het adres op te schrijven in ons gastenboek)

PS: de foto's van Frans zijn echt te gek!! Wat mij betreft de volgende keer weer!!!

PS2: erg leuk om al die nieuwe gezichten te zien! Vergeef me alleen als ik het de volgende keer niet meer helemaal meer weet, zo'n feest is altijd vrij hectisch. MAAR: met Capital zal ik mijn best doen om iedereen te herkennen

Old Post Oct-08-2002 14:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by Eye-Riz

Over de plees: ik snap niet dat er over de plees gezeken wordt.

ik piste anders elke keer mooi in het potje hoor

en ik vond je vriendje echt top draaien, zeg dat maar tegen m!
en volgende keer wil ik wel weer helpen met garderobe ofzow met die andere 2 apen (wat een mooie vrouwen die jassen kwamen halen )

ha Hobie, weet je nog dat blonde chickie op de plee toen, die kwam nog dr jas halen en zei nog gedag *kwijl*

Old Post Oct-08-2002 14:19 
magrec
Kleinenberg addict

Owja ik ben het helemaal met je ééns eye-riz dat plaatjes herkennen heb ik vorig jaar opgegeven omdat ik er achter kwam dat het mijn hele avond beïnvloede.

Daarnaast ben ik gel en snoepjes/lollies/fruit wel gewend (THe Q ROXXXX )

Old Post Oct-08-2002 14:21  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

Geluid van nexus was geweldig,inderdaad errug zuiver en dj vriendelijk

Over dat plaatjes herkennen....ik heb idd wellus met ta'ers gestaan die bij elke nieuwe plaat ze gingen ID'en en bespreken met me....

DAT GEEFT DUS MOORDNEIGINGEN!!!!!!!!!!!

ow en riz,echt hoor echt echt waar normaal ben ik lief

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Oct-08-2002 14:30 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > NEXUS Utrecht - Oct 5th 2002
Post New Thread    Post A Reply

Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSo familiar... but I forget. [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJunkfood Junkies - "Funky Horn" (Future Breeze Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:48.

Forum Rules: