Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wie rookt er allemaal ?
Wie rookt er allemaal ?
This poll is closed.
Ja 16 21.33%
Nee 48 64.00%
Soms 11 14.67%
Total: 75 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
T.H.C.
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

ja kweet ut schaam me kapot

Old Post Sep-27-2002 17:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for T.H.C. Click here to Send T.H.C. a Private Message Add T.H.C. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mastah jc
Senior tranceaddict

Registered: Jul 2002

kdacht dat je dat boek vorige week ging kopen??????

Old Post Sep-27-2002 17:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for mastah jc Click here to Send mastah jc a Private Message Add mastah jc to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

THC: OPNIEUW beginnen!!!! hup!!! je kunt het, daar twijfel ik niet aan! jij bent zeker weten sterker dan je denkt, dus probeer gewoon nog eens. Iedereen maakt wel eens een foutje. Alleen maak je een grote fout als je opgeeft, want dat is niet nodig.

en als je zonodig wil blowen, rook dan een pijpje met alleen wiet of hasj (word je trouwens ook niet meer stoned, maar meer high, veel fijner dus!)!! Laat die nicotine nou weg, anders kom je ook niet van het roken af, je blijft jezelf voeden met nicotine!

Mental Eye-Coach
Op werkdagen te bereiken tijdens kantooruren
schriftelijke sessies: gratis
indien hopeloos geval, dan met doorverwijzing mondelinge sessie mogelijk op afspraak (1-to-1 sessie à € 150 per keer)

Old Post Sep-27-2002 20:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

ik was afgelopen maandag 4 maanden gestopt...en nu nog steeds

Old Post Sep-27-2002 20:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

we kunnen deze draad herdopen tot: kom op je kunt het draad!!

kom op thc, je kunt het (serieus, zolang je het zelf gelooft en echt wilt!)

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Sep-27-2002 21:43  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
T.H.C.
Supreme tranceaddict

Ik weet het mastah...ik was in de stad...glad vergeten...maar moet morgen toch weer naar de stad om pijpje te halen, ik heb nl vorrige week als afscheid een joint gedraait om alles op te maken zonder tabak...niet te roken!
Heb dus pijp(wil geen tabak meer) nodig en studieboek, als ik m'n huiswerk heb gemaakt stuur ik wel een pm naar je coach, kan je me overhoren
Me personal mental Eye-coach....stoer!

Goed hoor prox! erg knap van je...sigaretten hoop ik ook wel vanaf te blijven, lukt me al aardig deze week

Wel geinig dit...dit was waarschijnlijk wel anders gegaan als alles nooit had gepost.

Old Post Sep-27-2002 22:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for T.H.C. Click here to Send T.H.C. a Private Message Add T.H.C. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by T.H.C.
ok....bekenning...gvd ik weet dat petrus nu keihard moet lachen maar ik geef het toch maar toe....blowen is niet gelukt ik heb er nu weer een in de fik staan roken ga ik toch maar wel proberen...

edit en morgen boekje kopen

HAHA idd NERD!!

Had eigenlijk niet anders verwacht.

quote:
Originally posted by Eye-Riz
THC: OPNIEUW beginnen!!!! hup!!! je kunt het, daar twijfel ik niet aan! jij bent zeker weten sterker dan je denkt, dus probeer gewoon nog eens. Iedereen maakt wel eens een foutje. Alleen maak je een grote fout als je opgeeft, want dat is niet nodig.

Dan ken je T.H.C. nog nie

OK OK, ik zal fair blijven! Zet m op kerel! Ben benieuwd morgenavond met Eclips!!

Old Post Sep-27-2002 23:59 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

kijk, van types zoals jij zakt de moed je bij voorbaat natuurlijk al in de schoenen... mensen die dat soort dingen zeggen, zijn vaak nog de ergste in hun soort

ik geloof in THC. Nou moet hij nog in zichzelf gaan geloven. En dat zijn vrienden hem niet geloven is triest, maar daar is overheen te komen

Old Post Sep-28-2002 19:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
T.H.C.
Supreme tranceaddict

Ja petertje...daar zakt inderdaad de moed van in je schoenen....gisteravond, hij trok me aan m'n oren naar de peukenoutomaat, gooide wat raars in mijn cola en schreeuwde EN NU FEESTEN GVD!! ...tja wat moet je dan
Annyway boek gekocht, ben al op de helft staat idd veel in dat ik al wist, ben wel benieuwd naar de rest hij belooft wel veel, bijv. dat je zonder moeite kan stoppen, geef toe coach...jij hebt nu toch ook nog wel eens moeilijke momenten? (na het eten)

Old Post Sep-29-2002 14:30  Netherlands
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Eye-Riz
kijk, van types zoals jij zakt de moed je bij voorbaat natuurlijk al in de schoenen... mensen die dat soort dingen zeggen, zijn vaak nog de ergste in hun soort

ik geloof in THC. Nou moet hij nog in zichzelf gaan geloven. En dat zijn vrienden hem niet geloven is triest, maar daar is overheen te komen

"Go talk to the hand!"

Old Post Sep-29-2002 14:45 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

quote:
Originally posted by T.H.C.
hij belooft wel veel, bijv. dat je zonder moeite kan stoppen, geef toe coach...jij hebt nu toch ook nog wel eens moeilijke momenten? (na het eten)

Dat is het leuke, ik zat ook steeds te wachten op de clou van Carr.
Moeilijke momenten? Je moet het anders zien: er zijn momenten dat je even vergeet dat je gestopt bent, en DAARDOOR lijkt het moeilijk. Het zijn de momenten dat je zonder na te denken een sigaret wil pakken. Je schrikt van die gedachte, want je gaat denken dat je die momenten altijd zult blijven houden, en dat er wel een dag zal komen dat je ze niet meer kunt weerstaan. Maar da's je eigen onzekerheid. Het komt echt neer op geloven in jezelf!
Ben gisteren ook heftig uitgeweest, en tuurlijk zijn er van die momenten dat je denkt 'sigaret, HIER!'. Maar je vergeet de momenten dat je dat NIET hebt, en dat is JUIST waar je aan zou moeten denken!
Ik kan in ieder geval,als ik zo'n moment heb, bedenken dat ik niet meer wil roken, en ik wil ook niet uitproberen hoe dat ene trekje nou smaakt, en ik wil ook niet denken '1 sigaret kan wel'. Want ik weet dat ik dan weer van voren af aan kan beginnen, dat alles voor niets is geweest en dat wil ik niet. En ik sta ook sterk, want ik geloof er nog steeds in. (terwijl het echt niet zo was toen ik stopte dat ik dacht van 'DIT is het moment, NU heb ik nooit geen zin meer om te roken'. Want ik denk dat je kunt wachten tot St Juttemis op dat moment

enne Petertje:

Old Post Sep-29-2002 17:58  Netherlands
T.H.C.
Supreme tranceaddict

wow...dit moet ik even uitprinten, ben nl de komende dagen als een kluizenaar afgezonded van het internet, en nu dringt er niet zoveel door in m'n hoofd...moet eerlijk toegeven dat ik dit boek als een excuus heb gebruikt om gister toch maar te gaan roken, hij schrijft nl dat als je rookt je door moet roken tijdens het lezen van het boek, erg slap van me om die week weg te gooien, maar pakje heb ik al weer weggegeven aan petrus.

Old Post Sep-29-2002 18:52  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wie rookt er allemaal ?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackFantastic tune - 2004ish [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackEnya - "Orinoco Flow" (Shootie Remix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:33.

Forum Rules: