They got Sensation White and Black tickets, but the White tickets are 100 euros , normal price is about 60 euros.
Greetz Simon
I'll check that link out!.. Thank you... and if you hear anything form anyone that have a ticket but cant go... plz notify that person of me!!! plz!
THANKS!
Jun-17-2003 17:19
Cosmic
4-8-15-16-23-42
Registered: Jan 2002
Location: home
You could also check this: www.marktplaats.nl site out. Then go to muziek/instrumenten on the left and search for "Sensation". Cheers
___________________
Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear
Jun-17-2003 21:45
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
or maybe simply ebay.com (.nl is maybe a lil' too Dutch )
I don't understand how you can be this late with wanting tickets...isn't it logical a trance-trip abroad needs planning?
Good luck, but I'm telling you...don't pay excessive amounts..there'll be another shot next year and the coing years after...rather save up now so you can go to another party around that time as well
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Jun-18-2003 09:40
Tears
tranceaddict in training
Registered: Oct 2002
Location: Norrköping
quote:
Originally posted by Miss Proximus
I don't understand how you can be this late with wanting tickets...isn't it logical a trance-trip abroad needs planning?
Good luck, but I'm telling you...don't pay excessive amounts..there'll be another shot next year and the coing years after...rather save up now so you can go to another party around that time as well
I had planned this... but i didnt plan that ID-T would ruin the plans for us.
I was going for the wwwtrancetrips.dk bus from Copenhagen. but ID-T didnt follow the agreement.
So I have had a hell to find new ticket.
Thank you all!
//Tears
Jun-18-2003 16:56
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Ik moet werken op Sensation Black
Dus nachtdienstje draaien, oftewel: op de tribune zitten, koffie drinken, mensen uitlachen en foto's maken
___________________
"Life is all about choices & respect"
Jun-20-2003 15:58
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
Sensi-Seedsation
The world's leading black music event featuring Missy Dana, Lunanem vs Kai Drecid en Michel de Ho
Jun-20-2003 16:20
PCP2017
Senior tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location: Amsterdam
Hey! ...that's me @ the Valley last year!!! (blue shirt)
Nice to see a picture of me and my friends on the TA forum.
(on page 10)
Thnx SteveTranz4Ever for calling me part of "the good things"!
Jun-25-2003 00:52
Cosmic
4-8-15-16-23-42
Registered: Jan 2002
Location: home
Er gaat dus niemand van NLTA? Zo ja, vertel even of je er zin in hebt en hoe het geweest is, kunnen wij ook beetje meegenieten
___________________
Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear
Jul-04-2003 17:56
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland
ik ga wel, laat wel horen hoe het was, niet dat iemand er iets om geeft ofzo...
lol Blik, siesta is tr ook bij hoor (Y)(Y) met fel oranje polo en witte broek (Y)
ciao!
___________________
I hate the global warming hoax
Jul-04-2003 21:41
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Wel heel toevallig wat voor een soort mensen naar dit feest toegaan. Kijk maar eens in deze thread. En dan nog zeggen dat er op Sensation niet alleen maar mensen afkomen die bijna nooit naar feesten gaan en alleen maar HIP willen zijn. (& wat jonger zijn)
I rest my case, met namen zoals Siesta, Cosmic Guy & Blik die gaan....
___________________
"Life is all about choices & respect"
Jul-05-2003 07:10
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
Location: CapeTown
quote:
Originally posted by SnuggLe
Wel heel toevallig wat voor een soort mensen naar dit feest toegaan. Kijk maar eens in deze thread. En dan nog zeggen dat er op Sensation niet alleen maar mensen afkomen die bijna nooit naar feesten gaan en alleen maar HIP willen zijn. (& wat jonger zijn)
I rest my case, met namen zoals Siesta, Cosmic Guy & Blik die gaan....
Als er maar breezer is (Y)
___________________
I hate the global warming hoax