|
Zo ik al eens even mijn kant ven het feestje belichten 
Om 18:30 al van huis vertrokken in de richting van den haag. Snuggle en z'n vriendin waren zo aardig om een aantal TAers, nml optimus, proximus, magrec en ik, thuis te ontvangen om daarna richting ahoy te gaan. Voor de deur nog even mijn extra kaartje verkocht waardoor ik ook nog gratis naar rotterdam heb gereisd 
We waren al redelijk vroeg binnen, konden nog net de laatste plaat van Deekay meemaken die zeker niet slecht klonk, jammer dat hij al zo vroeg begon... Ornadel nam het over, als snel kwam motorcycle voorbij en kwamen we weer wat TAers tegen. Snel naar voren gegaan want het was nog redelijk rustig. Ik vond Ornadel dus weinig. Leuke plaatjes gedraait maar van een set was niet te spreken, mixen als een dweil, poeh poeh. Ja en toen Gielen, ik ben zwaar bevooroordeelt misschien maar die man kan het geloof ik niet meer goed doen bij mij Al snel besloten snuggle + vriendin, proximus, optimus en ik even bij Fire te gaan kijken. Sjinees had het goed naar z'n zin , ik vond het wel aardig voor even maar het is toch niet mijn stijl.
Toen Chicane live.. tja... Wat moet ik ervan zeggen... Mooie nummers, maar het werkt niet echt op een party. Het publiek trok het niet en de zaal begon leeg te lopen. Ze deden hard hun best, maar het geluid stond zacht en de bass kwam vaak alleen van een drumstel af. Aan het eind werd het beter met platen als Saltwater & Don't Give Up en het publiek begon ook weer een beetje te bewegen.
Dan het moment waar ik op had gewacht, John Digweed. En oh oh oh oh oh oh oh wat was het het waard. Wat een heerlijke set zette die man neer. Een opbouw waar je U tegen zegt en alles naadloos gemixed. Samen met Snuggle de anderhalf uur dan ook geweldig genoten De sfeer zat er bij het publiek inmiddels ook goed in.
Helaas was het moment aangebroken dat Snuggle alweer naar huis ging, maar ik heb weer een top avondje met je gehad hoor (Y)!
Toen was het tijd voor Sister Bliss, ook eentje waar ik wat van verwachtte. En ook zij maakte het helemaal waar Een beetje diep beginnend als aansluiting op Digweed en al snel door naar een zeer afwisselende set. Van progressive trance naar groove, naar tribal en naar weet ik hoe het allemaal heet Weer anderhalf uur zwaar genoten.
Na Sister Bliss trok ik het zelf ook niet meer, en ben de trein op gaan zoeken. Uiteindelijk om 9:30 geloof ik voldaan m'n bedje in 
Bram, Josta, Harmen, Tin, Onno, Tijs, Lex, Three O Three (ben ik je naam dus alweer kwijt ), Leander en allen die ik evt nog vergeten ben, het was gezellig! 
Voor de mensen die nog een sfeer impressie willen terugluisteren:
Timo Maas - Unite! (plaat v/d avond en uiteraard in mijn bezit )
Sasha & Emmerson - Scorchio
Holden & Thompson - Nothing (93 Returning Mix)
Layo & Bushwacka! vs Planet Funk - Chase the Love Story
Dave Gahan - Dirty Sticky Floor (Junkie XL Vocal)
Tomaz vs Filterheadz - Sunshine
Tomcraft - Loneliness (of in ieder geval de acapella )
PS ja sjinees, ik ben een mp3 nerd