Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Line up 4 elements
Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

Ik heb er 2 woorden voor:

ENERGIE DAI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jezus wat was hij vet zeg, Hij komt uit zelfde land als yoji, zelfde stad, zelfde moves als hij zijn handjes de lucht in steekt en waarschijnlijk ook zelfde kapper als je zijn haartjes bekijkt. Maar damn wat kon hij draaien zeg nou nou nou. Dikke techno afgewisselt met lekkere hardhouse en hier en daar een hardstyl beuker er door. Heerlijk gewoon!!!!

Maar goed laat ik bij het begin beginnen. Maar ik zal het kort houden:

Danny d begon lekker optebouwen met techno plaatjes en wat hardere techno. Nick Sentiece pakte het over en ging verder met techno en hard house (BK-Revolution aan het einde mauro pictto- Bangkok of Hongkong) Tom volgde daar weer naar en deed waar hij ombekend stond: uplifting hardhouse met trance breaks en groovy build-ups!!! Daarna Organ Donors Live. Ook erg goed, 1 man met effects machine en draaitafels en wat samplers en de andere erbij scratchen. Geen DJ Jean scratch maar echt hiphop scratch. De crossfader maakte overuren maar het klonk erg lekker!!! Verder werd er snoeihard gedraaid. Arome met hands up kwam langs en wat andere hardstyl plaatjes afgewisseld met Hardhouse. Echt wel beter!!!
Daarna dus Energy Dai, die liet zien dat japan meetelt op de dance kaart. Meesterlijk gewoon

Jp nam het daarna weer over maar we besloten om naar de main te gaan naar de andere TAs wat weer errug gezellig was.

Conclusie:

Lekker beuken naar paar trance feesten .
Uk Hardhouse blijft toch mijn favo styl
Rotterdammers zijn een aggresief kut volk (okay erg generaliseert maar over het algemeen was het meerendeel op 4E erg aggressief. Niet sorry zeggen als ze tegen je aanstootte. Duwen in die doorgang naar de main. Op het einde van de avond werd de sfeer wel beter maar toch)

Hier wat fotos heb de mooiste uitgezoch:

Ikkuh en Partyhardy

Magrec

Trancefool

Partyhardy en Snitz

ENERGY DAI!!!!

Bami Bakker en Snitz

Organ Donors Live

Tom Harding

Schatig HE!!???

Een deel van de TA partygang

Old Post May-25-2003 08:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dr. Kuipers
Qlubtempo Addict

Registered: Apr 2001

Leuk verslagje Bas!

Foto's zijn ook cool

Trouwens vet shirt Onno!

Ik heb me trouwens ook wel weer vermaakt @ Qlubtempo

Old Post May-25-2003 08:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dr. Kuipers Click here to Send Dr. Kuipers a Private Message Add Dr. Kuipers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
snitz
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

YOYOYO,

Ook weer geariveerd in hometown. Ik heb een topavondje gehad.Een goede ontspanner na het zware examen. om 10 uur arriveerde we in Ahoy. Ook ik heb hier maar 2 woorden en een beetje over. Energy Dai, jongens wat een man. De 2e Yoji om het zo maar te zeggen alleen dan een nog wat hardere varriant. Echt de superset van de avond.

Maar de rest van de beluisterde sets mag ik ook niet afkraken zoals de set van:

Nick Sentience(lekker in een opbouwend stadium),
Tom Harding(weer eens een lekker ouderwets goeie set van Tom),
Organ Donors (Jezus wat een scratch-techniek),
Michel de Hey (een topafsluiting voorde avond)

Verder ben ik nog een aantal levenservaringen rijker geworden zoals:
Foto met een lid van Organdonors. (Onverwacht toch erkend he bas)
Tom Harding, die zo min mogelijk wou opvallen, ontmaskerd. Hij liep vanaf de ingang naar de fire hal en laat ik hem nou net tegen het lijf lopen. Ik riep:"he Tom" en de aardige Engelsman gaf me een hand maar wegens tijdgebrek is het gesprek gebleven bij "how are you?"

Conclusie:

goed feestje
af en toe een agressief sfeertje
doorgang van main naar andere zalen was niet echt optimaal
Energy Dai was super en zal zeker in de toekomst wat vaker te zien zijn denk ik
het slot met de Ta's was gezellig

kortom ik sluit me een beetje bij bas aan

Old Post May-25-2003 09:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for snitz Click here to Send snitz a Private Message Visit snitz's homepage! Add snitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

Pffff vermoeiend allemaal weer zeg. Kan niet slape, dus hier maar een partyreportje maar dan

Om uurtje of 9 werd mijn hui onveilig gemaakt door een man of 20, was best gezellig en rond half 11 gingen we met ze allen naar de metro. Een paar waren de boel lekker aan het ophouden, dus uiteindelijk zaten we met ze zessen in de metro en kwam de rest een uur later binnen.
Tijs, Dave, me broertje, ik en twee meiden kwamen dus binnen bij Guy Ornadel die een erg lekker setje draaide. Lekkere tranceplaatjes en hij stond niet als een zoutzak achter die tafels. Beetje interactie met het publiek, erg leuk.
Daarna de man waar ik eigenlijk helemaal geen zin in had, maar aangezien het dit was of de Hardhouse waren wetoch maar bij Gielen gebleven. Na Qontact was dit de wteede keer dat hij me positief verraste. Weer een erg lekker setje van Johan met lekkere trance plaatjes afgewisseld met wat techno achtige plaatjes. Aan het eind was het zelfs flink beuken en dat was jammer voor de volgende act.
Chicane was namelijk een heeeeeeeeel stuk rustiger, dus ik hoorde dat zo een paar nummertjes aan met onder andere Love on the run en nog wat nummertjes met een vrouwtje en toen ben ik met een jongen, ben even ze naam kwijt :S, naar de Hardhouse gegaan. Tom Harding was hier bezig en ik vond het helemaal niets. Veel aggressieve lui zoals hierboven al staat en het was gewoon ruk. De muziek stond me ook totaal niet aan, dus kwart over 3 gingen we maar weer terug en daar draaide Digweed.
Voor de dj booth kwamen we Donna tegen en die nam ons mee naar de tribune waar bijna de gehele partycrew alweer lekker aan het chillen was. Ik had het ook al een btje gehad, dus dat kwam op een perfect moment. Vond Digweed zwaar tegen vallen jammer genoeg. Had het eigenlijk wel verwacht, maar toch hoop je dat het een leuke set wordt. Naja dat werd het dus niet :P Maar desalniettemin was het super gezellig op de tribune, me rug werd even losgegooid en lekker btje geluld met iedereen.
Sister Bliss kwam na Digweed en die deed hetw el goed. Die wist precies wat ze moest doen om wer een btje leven in de brouwerij te brengen. Wat een heerlijke set. Heb er maar een half uurtje van meegekregen want ging even op zoek naar Jappio en die stond bij Darren Emerson. Daar dus even wezen hengen en wat een set draaide die ook zeg. Sunshine kwam voorbij, Born Slippy, heerlijk! Was eigenlijk toeval dat ik daar belandde maar zal het lot wel geweest zijn dan
Ook nog een stukje Michel de heij meegpikt, maar dat trokken we eigenlijk geen van allen op het moment, dus zijn we na een half uurtje naar de jassen gegaan en maar naar de metro gelopen.
Duurde nog erg lang en had volop slaap, maar toen ik thuis kwam was dat ook als sneeuw voor de zon verdwenen metals resultaat dat er vandaag weer verdomd weinig uit me handen zal komen

Feest in het geheel ok, niet super. Licht en laser was niet veel. Muziek was aardig. Sfeer was weer top, as always. En Gielen ging op ze bek, maar dat heb ik jammer genoeg gemist, had het graag willen zien

[edit] Die foto is niet vrijwillig genomen! Proximus is erg sterk en ik werd gedwongen![/edit]

Old Post May-25-2003 12:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger

Registered: Jan 2001

Zo ik al eens even mijn kant ven het feestje belichten

Om 18:30 al van huis vertrokken in de richting van den haag. Snuggle en z'n vriendin waren zo aardig om een aantal TAers, nml optimus, proximus, magrec en ik, thuis te ontvangen om daarna richting ahoy te gaan. Voor de deur nog even mijn extra kaartje verkocht waardoor ik ook nog gratis naar rotterdam heb gereisd
We waren al redelijk vroeg binnen, konden nog net de laatste plaat van Deekay meemaken die zeker niet slecht klonk, jammer dat hij al zo vroeg begon... Ornadel nam het over, als snel kwam motorcycle voorbij en kwamen we weer wat TAers tegen. Snel naar voren gegaan want het was nog redelijk rustig. Ik vond Ornadel dus weinig. Leuke plaatjes gedraait maar van een set was niet te spreken, mixen als een dweil, poeh poeh. Ja en toen Gielen, ik ben zwaar bevooroordeelt misschien maar die man kan het geloof ik niet meer goed doen bij mij Al snel besloten snuggle + vriendin, proximus, optimus en ik even bij Fire te gaan kijken. Sjinees had het goed naar z'n zin , ik vond het wel aardig voor even maar het is toch niet mijn stijl.
Toen Chicane live.. tja... Wat moet ik ervan zeggen... Mooie nummers, maar het werkt niet echt op een party. Het publiek trok het niet en de zaal begon leeg te lopen. Ze deden hard hun best, maar het geluid stond zacht en de bass kwam vaak alleen van een drumstel af. Aan het eind werd het beter met platen als Saltwater & Don't Give Up en het publiek begon ook weer een beetje te bewegen.
Dan het moment waar ik op had gewacht, John Digweed. En oh oh oh oh oh oh oh wat was het het waard. Wat een heerlijke set zette die man neer. Een opbouw waar je U tegen zegt en alles naadloos gemixed. Samen met Snuggle de anderhalf uur dan ook geweldig genoten De sfeer zat er bij het publiek inmiddels ook goed in.
Helaas was het moment aangebroken dat Snuggle alweer naar huis ging, maar ik heb weer een top avondje met je gehad hoor (Y)!
Toen was het tijd voor Sister Bliss, ook eentje waar ik wat van verwachtte. En ook zij maakte het helemaal waar Een beetje diep beginnend als aansluiting op Digweed en al snel door naar een zeer afwisselende set. Van progressive trance naar groove, naar tribal en naar weet ik hoe het allemaal heet Weer anderhalf uur zwaar genoten.
Na Sister Bliss trok ik het zelf ook niet meer, en ben de trein op gaan zoeken. Uiteindelijk om 9:30 geloof ik voldaan m'n bedje in

Bram, Josta, Harmen, Tin, Onno, Tijs, Lex, Three O Three (ben ik je naam dus alweer kwijt ), Leander en allen die ik evt nog vergeten ben, het was gezellig!

Voor de mensen die nog een sfeer impressie willen terugluisteren:

Timo Maas - Unite! (plaat v/d avond en uiteraard in mijn bezit )
Sasha & Emmerson - Scorchio
Holden & Thompson - Nothing (93 Returning Mix)
Layo & Bushwacka! vs Planet Funk - Chase the Love Story
Dave Gahan - Dirty Sticky Floor (Junkie XL Vocal)
Tomaz vs Filterheadz - Sunshine
Tomcraft - Loneliness (of in ieder geval de acapella )

PS ja sjinees, ik ben een mp3 nerd

Old Post May-25-2003 13:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
kut heeft Sentience Revolution gedraaid?

Leuk feessie Dekya ff meegepakt, en daarna Ornadel Chicane vond ik wel leuk, maar was dus niks voor een feest... Ook wel lullig voor CHciane dat de zaal al snel leegliep

Ik ben op een gegeven moment met vriend van Leander (roel was het toch?)naar de hardhouse gegaan, alleen ik was m kwijt toen we door de gangen liepen Toen was Tom Harding bezig, was lekkuurrrrr Daarna kwam Organ Donors, dat was ook gaaf!! Hoorde dus nog Hands Up, en ook hun eigen nummer 4 Tribes Daarna kwam die Jappie Energy Dai, die was heel lekker bezig (snel en hard! Een beetje een kloon van Yoji zeg maar, lelijk, lang haar en lijkbleek

Was prima feestje, was redelijk vroeg weg (beetje kut dat ik niemand gedag heb gezegd ) Bram was al brak dus ik ging met hem en zijn vriendin mee

Ennuh, was het nou ampburner of emperor? Ja ik ben doof EN Ding mp3-nerd!! En al die nummers die jij opnoemt had ik graag willen horen

Old Post May-25-2003 13:21 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001
4 elements

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Dave Gahan - Dirty Sticky Floor (Junkie XL Vocal)

Zo tering wat een plaat zeg! en wat een super moment! Het was weer een top feestje met uitschietster Sister Bliss Wat draaide ze lekker!
Ook John Digweed vond ik goed en dat was precies wat we nodig hadden na de te langzame liveact van Chicane.

Verder vond ik het weer top en iedereen bedankt voor de gezelligheid! En Bas lache foto's en ik ben ook erg benieuwd naar de foto's van Snuggle
en M_peror, gozer, lache je ontmoet te hebben en wat had je toch een mooi engeltje bij je zeg!

Sasha!

Old Post May-25-2003 13:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Is het M_Peror owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww, zeg dat dan!!!!!

Old Post May-25-2003 13:35 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Zow

Om een uur of 7 kwamen ik en proxi aanbij snuggle om daar samen met zijn vriendin en "meneer is weer eens te laat" optimus wat te gaan eten. Daatna kwam ding chavez nog langs. Uiteindelijk waren we rond 23:00 binnen. Dekay was net klaar en guy ornadel begon. Behoorlijk nietszeggende set en niet de moeite waard behalve het begin met infusion vs kate bush - running up that hill. Rond uurtje of 12 had ik nog met wat kremmers en earth freaks een kleine meeting waar alleen niemand in 1e instantie kwam opdagen. haha maar goed uiteindelijk weer wat nieuwe mensen leren kennen.

De underwater zaal was kwa muziek op dat moment echt goed lekkere housemuziek alleen die vloer was beroerd brrrr tegels. De gangen werden voller en voller en omdat ik me niet al te druk wilde maken ging ik even wat voedsel naar binnen werken om daarna weer naar de main te gaan. In de main johan gielen begint. Platter dan plat brrr wat een slechte platen en dan nog maar niet te spreken over zijn "fabuleuze mixtechniek" maar goed dat was dus een mooi tribune moment waar ik samen met dj c-jay beetje heb zitten ouwehoeren en ons erg zitten verbazen over de muziek.

Chicane was waar ik bang voor was te down tempo voor 2 uur jammer dat er niet goed was gesoundcheckt. Tegen het einde van chicane liep ik naar beneden om wat drinken te halen krijgt daar een kerel toch een paar meppen op zijn bek niet normaal.

Digweed, zo he wat een set in het begin volledig de diepte in. Uiteindelijk draaide hij zeeeeeeer stevig voor zijn doen. Met de aanwezige kremmers en ta'ers kwam de sfeer er wel lekker in. Sister bliss tsja precies wat ze ook deed in kremlin. Beukende progressive met trancy invloeden zeker de 1e helft van haar set was zo goed 2e gedeelte meer cheeky (scumfrog - music revolution, sunshine [scumfrog remix] maar erg lekker nog steeds. Ze draaide haar platen in een rap tempo.

Michel de hey was een prima afsluiter.

Ik heb me goed vermaakt maar het was ff door de zure appel bijten zeg maar

Old Post May-25-2003 14:33  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

Ook van mijn kant even een mini-reportje. Ik vond het een aardig feestje, niet slecht, niet speciaal. En het was gratis dus ja, dan moet je niet zeuren. Had 4 kaarten gewonnen, dus was samen met 3 vrienden om ongeveer kwart over elf bij Ornadel aangekomen. Halverwege zn set vond ik het niet echt geweldig. Wat ik me ervan kan herinneren veel platen met lange breaks, heb meer stil gestaan dan gedanst. Op het einde ging het een stuk beter. Gielen daarna, begon dramatisch vond ik....WEER die sample van Star 69 . Later werd het wel stuk beter vond ik was wel aan toe om ff uit mn dak te gaan op wat muziek....C:/del*mp3, dave clarke remix van 'we come one' dat was wel vetjes. Ook draaide die een nieuwe remix van een oud nummer van Fiocco....die was erg vet vond ik . De val naar Chicane was erg groot, toch vond ik het best aardig. Mn vrienden wilden ff tom harding zien dus wij naar die harddance zaal, ziet meteen het verschil in publiek . Vond de muziek op dat moment helemaal niks, geluid was kut daar, lichten kut, mensen kut....ga zo maar door . We waren dus redelijk snel weer weg.

Besloten toen om ff een lekker broodje kroket te nuttigen en ff te gaan lounchen op de tribune. Digweed begon net en daar was ik erg benieuwd naar. Wat me meteen opviel was het naadloos mixen, echt super zeg. Duurde ff voordat ik beetje in zn set zat maar ik vond het zeker wel lekker klinken! Daarna wilden we ff naar 'Water' gaan, had er niet veel van verwacht maar dat was misschien wel het vetste van de avond. Tussen Tim Deluxe en Emerson kwam een of ander wijffie uit Amerika zingen. Allemaal bekende house en groove nummertjes gehoord en dat zij kon echt heel erg goed zingen. Geluid was daar ook lekker. Erg lang gestaan daar. Verbaasde me een beetje over de mixtechnieken van Emerson.....de ene keer super en de andere keer doet ie van alles door mekaar en ging het flink mis. Maar goed, Water zaal was dus vet!

Einde van Sister Bliss meegepakt op de tribune, klonk erg goed! En afsluiter Michel de Hey....opende met Adam Beyer - Ignition Key (Speedy J remix)...vetjes! Verder nog ff flink uit mn dak staan gaan op Michel de Hey, vind hem altijd erg lekker draaien. Licht en geluid in de main vond ik goed, verder weer veel bekende TA's gezien, was gezellig

Leuk feestje, niks speciaals

Old Post May-25-2003 15:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
blighty
Still in love with trance

Hi all,

Bij deze een klein report van mij

Rond 21:30 vertrokken we vanaf Nijmegen richting AHOY met nog een goed humeur. Dit werd al snel minder toen we werden omgeleid op de A15. Wij netjes de "R" volgen maar op een gegegeven moment zagen we geen "R"-en meer. Wat bleek nou: we hadden een praktisch onzichtbare "R" gemist en waren hard op weg naar Utrecht. Ergens bij weet-ik-veel zijn we gekeerd en opnieuw de A15 gevolgd naar Rotterdam. WEER werden we omgeleid en halverwege Breda zagen we uiteindelijk Rotterdam op het bord staan. Een kleine 2 uur hebben we er dus over gedaan om in de Ahoy aan te komen. Na de auto weggezet te hebben gingen we proberen om een parkeerkaart te scoren wat niet lukte omdat enkel 10-euro biljetten werden geaccepteerd

Dan maar naar binnen wat een klein half uurtje deed. We kwamen de main binnen bij de laatste plaat van Guy Ornandel (push?) Klonk allemaal wel lekker. Daarna Gielen: begon wel aardig maar later klonk het een beetje afgezaagd (live you life plaat afgepakt van Judge Jules, kan ik niet tegen ) Dan maar naar de beuk-zaal. Nick Sentience was lekker aan het knallen. Ik kon daar mijn snelle pasjes uitproberen haha Geluid stond niet loeihard, wat mij ook wel beviel. Gewoon lekker volume Om 2 uur besloten we nar Chicane te gaan (moest de topper van de avond worden,..ehm tja) Het was leuk, maar paste niet op een feest als 4-elements. Ik had het een beetje te doen met ze. Maar goed, zoiets weet je van tevoren lijkt mij.

Toch maar weer terug naar de beuk-zaal en TOEN begon ik slechte zin te krijgen. Gedrang in de gangen (mocht de pleuris uitbreken dan hou ik me hart vast) Niet normaal! Tommie was inmiddels aan het knallen daar maar het was zo druk in die zaal dat we er niet echt zin in hadden. Het volgende wat me irriteerde was het feit dat je aparte bonnen nodig had voor eten, klopt dit

Heel jammer allemaal maar toen hadden we zoiets "we gaan" Ik heb er ook spijt van dat ik de meeting ben misgelopen. Mijn excuses hiervoor...

Even een klein overzicht:

positief:

- Geluid was wel lekker
- Genoeg parkeerruimte
- Line up was leuk op papier, heb helaas niet alles gezien

negatief:

- Geouwehoer met omleiding
- Doorstroming
- De sfeer af en toe
- Blauwe bonnen????
- Parkeerkaart enkel met 10 euro betalen??
- Meeting gemist

Greetings,
Blighty

P.S. Ik hoop niet dat jullie me als zeikerd gaan bestempelen, kan me goed voorstellen dat jullie het top hebben gehad, maar dit was niet echt mijn avond

edit: oja, AHOY en niet de RAI

http://www.blighty.nl

Last edited by blighty on May-25-2003 at 17:25

Old Post May-25-2003 15:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for blighty Click here to Send blighty a Private Message Visit blighty's homepage! Add blighty to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tango
no tranceaddict anymore

quote:
Originally posted by blighty
Hi all,

Bij deze een klein report van mij

Rond 21:30 vertrokken we vanaf Nijmegen richting de RAI met nog een goed humeur. Dit werd al snel minder toen we werden omgeleid op de A15. Wij netjes de "R" volgen maar op een gegegeven moment zagen we geen "R"-en meer. Wat bleek nou: we hadden een praktisch onzichtbare "R" gemist en waren hard op weg naar Utrecht. Ergens bij weet-ik-veel zijn we gekeerd en opnieuw de A15 gevolgd naar Rotterdam. WEER werden we omgeleid en halverwege Breda zagen we uiteindelijk Rotterdam op het bord staan. Een kleine 2 uur hebben we er dus over gedaan om in de Ahoy aan te komen. Na de auto weggezet te hebben gingen we proberen om een parkeerkaart te scoren wat niet lukte omdat enkel 10-euro biljetten werden geaccepteerd

Je moet ook nie naar de Ray, maar naar Ahoy

grtz,
TNG

Old Post May-25-2003 15:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for tango Click here to Send tango a Private Message Add tango to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Line up 4 elements
Post New Thread    Post A Reply

Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackelectro-house ch00n, very easy to ID [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLowriders (Matthew Dekay) - Part 1 [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:25.

Forum Rules: