wie is Geen Stijl dan?
Nog een interessant weetje dat verschillende BE-TA's enorm zal verbazen: de alombekende en vooral hooggeëerde superdj formerly known as fusion (ikke dus) heeft vandaag een plaat gekocht met een markus schulz remix op.
___________________ www.doehetzelver.be
So they finally got to you
___________________ www.dj-vega.net
quote:Originally posted by Wildfir3 Nog een interessant weetje dat verschillende BE-TA's enorm zal verbazen: de alombekende en vooral hooggeëerde superdj formerly known as fusion (ikke dus) heeft vandaag een plaat gekocht met een markus schulz remix op. Ah Telepopmusic - Breathe? Das een goei he?
whiiiiiihiiiiiiiiiiiii me heeft custom status
___________________ I keep the pain of a broken soul ...
Allé proficiat, nog eens...
quote:Originally posted by Zehra whiiiiiihiiiiiiiiiiiii me heeft custom status [n00b] Wat moete eigenlijk doen om een custom status te krijgne? [/n00b]
quote:Originally posted by Jasperovitsj [n00b] Wat moete eigenlijk doen om een custom status te krijgne? [/n00b] over de 500 posts & 6 maanden geregistreerd zijn... voor mij was da dus vandaag 6m!
Hmm, nog efkes te gaan dus...
quote:Originally posted by Jasperovitsj Hmm, nog efkes te gaan dus... 6 maandjes is zo voorbij...