|
Mja, gegronde kritiek allemaal. Ik ben (grote) fan van JOC, Restricted Motion vind ik zalig, echt. En dat de melodieën niet overdreven complex zijn, akkoord, maar Universal Nation is toch ook een zalige track? Ik ben nu gek van Stenna - Skyline (Arizona Remix), simpele melodie, toch? Eens goed luisteren, maar het geluid, het timbre, is zo mooi en zo vol dat de track mooi is. Productioneel vind ik Arizona nog op het niveau van Airbase 2 jaar geleden, strikt technisch bedoel ik dan, afwerking, 'vloeiendheid'. En dan? De track is zalig . (lees: punt).
Het omgekeerde bestaat ook, Arcane - Ice Beach; vind ik waarlijk een zalige melodie, maar dat gepiep (also known as 'twinkly Markus Schulz sound'), dat moet nog massas evolueren imo.
Ik heb wel het gevoel dat trance nu een beetje in een overgangsfaze zit met een hele nieuwe generatie die er zit aan te komen; super dat die ook aan bod komen in ASOT. Als de meesten ASOT goed vinden, dan is het ook goed. Armin op 1 in de TA Top 100 (is goed, heb ik ook op 1 gestemd), gaan we nu een Tiësto-gewijze slachting meemaken? Zou spijtig... nee wacht,... belachelijk zijn.
Wel jammer dat het voor velen, dat klopt, zowat de enige bron van tunes is. Tegen hen kan ik alleen maar zeggen, laat u eens gaan op de download site van www.etn.fm , en kies uw lievelings djs. Of ga naar het amateur djs forum en laat u daar eens gaan, massas tunes gaat ge vinden, en da's even gemakkelijk of een asot downen.
|