Music is mine only drug
___________________ Down-Under was da bomb
En ijsjes he
Op dit moment isset Kaneel ijs met stukkies peer van Hertog Jan, yummie yummie
Nee frambozen ijsjes van de Deen zijn de bom. Oraal genot ten top
Ken ik nie, waar ken je da kopen.
de deen.. net zoiets als de jumbo en lidl enzo
Hebben we volgens mij niet in Den Haag.
Wow ik heb Yves Deruyter - Factor Y an, coole plaat.
quote:Originally posted by Daveje de deen.. net zoiets als de jumbo en lidl enzo Yep, alleen in Noord-Holland Noord. Vooral omgeving Purmerend en Hoorn
deze week is nu al kut!.. en hij is nog lang
Dit is de klaag thread niet vriend
quote:Originally posted by robin deze week is nu al kut!.. en hij is nog lang Gaat eens lekker ergens anders klagen
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA