|
| quote: | Originally posted by Real
In Nederland - Engeland staat het met penalties momenteel 7-7. 
edit: 10-10 
edit: Nederland wint met 13-12 |
Jezus zeg, ik ging helemaal stuk. Ging bijna van mijn stokkie, kon het niet meer aan. Maar het liep gelukkig goed af al had Oranje het al lang af moeten maken in de verlenging, Engeland was helemaal niks meer.
Jammer dat Belgie het niet heeft gehaald, had ze graag in de finale gezien tegen ons. Ze kregen kansen zat, maarja helaas.
___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***
http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png
|