Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Voetbalseizoen 2006-2007
Pages (144): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 [143] 144 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
E-motion_error
Senior tranceaddict



Registered: Sep 2004
Location: Leuven, Belgium

Bailly kon aan deze goal niks doen, als hij naar de hoek gaat en er komt wel een kopbal is hij ook de zondebok, eerste goal was eerder fout van de verdediging. Ze hebben de kansen niet afgemaakt en daar ligt de oorzaak van dit verlies. Toch prachtig tornooi van de Belgen

Old Post Jun-20-2007 20:54  Belgium
Click Here to See the Profile for E-motion_error Click here to Send E-motion_error a Private Message Add E-motion_error to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vishnu
sound designer



Registered: Jun 2004
Location: Yellow

Goed spel, heel goed spel bij momenten, allicht de beste ploeg op het veld, maar de nek omgedaan gewoon door de kansen niet af te maken, terwijl de tegenstander dat wel doet. (Waar heb ik dit nog gehoord?)
Al was die eerste goal zeker geen uitgespeelde kans. Jammer

Old Post Jun-20-2007 21:07  Belgium
Click Here to See the Profile for Vishnu Click here to Send Vishnu a Private Message Visit Vishnu's homepage! Add Vishnu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!



Registered: Jul 2004
Location: Bocholt, Limburg, Belgium

De verdediging gaat idd in de fout, maar ik vind ook dat Bailly niet volledig vrijuit gaat. Hij heeft zich dit EK toch niet in de kijker gespeeld. Vooral zn match tegen NL was vrij zwak. Daar ging hij niet alleen in de fout bij de goal, verder nog een aantal kleine foutjes en zijn uittrappen trokken toen ook op niet veel.

Verder wel een goeie match (vooral 2de helft) en een goed toernooi van de Belgen, er zit zeker kwaliteit in de selectie. Jammer dat ze niet één van de kansen hebben afgemaakt, was toch wel verdiend geweest.

Toch twijfel ik eraan dat deze 'nieuwe' generatie er ooit iets van zal bakken als A international. De huidige generatie heeft het zo erg verprutst dat het in de toekomst niet makkelijk zal zijn om nog een groot toernooi te halen

Old Post Jun-20-2007 21:13  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!



Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Originally posted by Real

In Nederland - Engeland staat het met penalties momenteel 7-7.

edit: 10-10
edit: Nederland wint met 13-12


Jezus zeg, ik ging helemaal stuk. Ging bijna van mijn stokkie, kon het niet meer aan. Maar het liep gelukkig goed af al had Oranje het al lang af moeten maken in de verlenging, Engeland was helemaal niks meer.

Jammer dat Belgie het niet heeft gehaald, had ze graag in de finale gezien tegen ons. Ze kregen kansen zat, maarja helaas.


___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Jun-20-2007 22:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BZRK
headcase



Registered: Aug 2003
Location: Desselgem, Belgium

Lol die commentator op Sporza over Armin van Buuren die daar plaatjes stond te draaien voor de aftrap:

"Schijnt een wereldberoemd DJ te zijn... Hij blijft maar doorgaan die jongen, waant zich zeker op Ibiza. Maar we zijn weldegelijk in Groningen."


___________________
Songs I'm dying for:
Topher Jones feat Meredith Call - Benediction // Imogen Heap - The Moment I Said It (Ben Brown Remix) // Probspot - Crimes Of Passion // Tkac & Haverlik - Leeane (Kalafut & Fygle Remix) // Luke Chable - Melburn (Am Bee En Tea Mix) // Mogwai - Hunted By A Freak (Attention Deficit's Leave A Light On Mix)

Music never separated people. No one style music is better than the other and no one style is truer than the other. It's all music !!
Please ID this track

Old Post Jun-23-2007 18:56  Belgium
Click Here to See the Profile for BZRK Click here to Send BZRK a Private Message Visit BZRK's homepage! Add BZRK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Config
Elaba!



Registered: May 2006
Location: Bruges

zaten er goeie platen tussen?


___________________
Current Favourite: Rodriguez Jr. - Persistence Of Vision

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post Jun-23-2007 19:19  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BZRK
headcase



Registered: Aug 2003
Location: Desselgem, Belgium

quote:
Originally posted by Config
zaten er goeie platen tussen?


Kheb er niets van gehoord, denk dat het alleen Rush Hour zal geweest zijn.


___________________
Songs I'm dying for:
Topher Jones feat Meredith Call - Benediction // Imogen Heap - The Moment I Said It (Ben Brown Remix) // Probspot - Crimes Of Passion // Tkac & Haverlik - Leeane (Kalafut & Fygle Remix) // Luke Chable - Melburn (Am Bee En Tea Mix) // Mogwai - Hunted By A Freak (Attention Deficit's Leave A Light On Mix)

Music never separated people. No one style music is better than the other and no one style is truer than the other. It's all music !!
Please ID this track

Old Post Jun-23-2007 19:20  Belgium
Click Here to See the Profile for BZRK Click here to Send BZRK a Private Message Visit BZRK's homepage! Add BZRK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!



Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Wat een finale. Oranje woohooo. Armin heeft echt veel gedraaid. Na het eindsignaal gooide hij direct Sonic Inc - Taste of Summer (Fire & Ice remix) erin. Hele stadion ging los. Natuurlijk omdat we gewonnen hebben maar dat nummer was een héle gave toevoeging. Verder kon ik Zocola nog wel herkennen en voor de rest was ik te blij met de overwinning. Wel mooi dat op een gegeven moment heel Oranje voor Armin stond te springen.


___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Jun-23-2007 21:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!



Registered: Jul 2004
Location: Bocholt, Limburg, Belgium

De carrieres van Armin en Tiësto blijven steeds maar meer gelijkenissen hebben. Tiësto speelt op de olympishe spelen, ... Armin wilt niet onderdoen en draait nu dus op het EK 2007 voor beloften in NL. Benieuwd of hij hier zijn grote droom mee gaat kunnen waarmaken en nummer 1 dj vd wereld gaat worden . Zou der iemand in het stadion zich iets hebben aangetrokken van Armin ?

zelf heb ik niets gezien van de match zelf, maar Nederland heeft uiteindelijk gewonnen met 4-1.

Old Post Jun-23-2007 21:15  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!



Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
Zou der iemand in het stadion zich iets hebben aangetrokken van Armin ?



Ja man, hij draaide voor en na de wedstrijd en in de rust en het publiek ging aardig los. En de spelers konden na de wedstrijd zijn muziek ook zeker wel waarderen. Maar dit kan je niet echt vergelijken met Tiesto's optreden op de Olympische Spelen.


___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Jun-23-2007 21:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eagle`
Progressive Psy Addict



Registered: Aug 2002
Location: Brussels

big lol indeed

alleen moet armin het altijd met minder doen ^^

en eerlijk gezegd of ze daar nu onder de booth stonden te dansen of niet, hadden ze laura lynn op de middenstip gezet, gans stadion+spelers incluis hadden even los gegaan imo


___________________
12" Chase: Vernon - Wonderer (Son Kite Remix)

The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)

Old Post Jun-23-2007 21:26  Belgium
Click Here to See the Profile for Eagle` Click here to Send Eagle` a Private Message Add Eagle` to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!



Registered: Jul 2004
Location: Bocholt, Limburg, Belgium

quote:
Originally posted by Remy D
Maar dit kan je niet echt vergelijken met Tiesto's optreden op de Olympische Spelen.


tuurlijk niet

maar ik vind het toch opmerkelijk (en grappig ) dat Armin dit nu doet. Tiesto speelt op een grootschalig sportevenement en nu doet Armin hetzelfde. Alleen is het dan het EK voor beloften, iets wat toch nog een behoorlijk stuk verwijderd is van de OS

Old Post Jun-23-2007 21:27  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Voetbalseizoen 2006-2007
Post New Thread    Post A Reply

Pages (144): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 [143] 144 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAwesome energetic tune [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLegend B - Journey (Nicky Davis Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:07.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!