quote:Originally posted by Phortje wiener melange is voor watjes die geen echte koffie lusten Echte koffie is normaal wel lekker, maar niet uit het D.E. apparaat......burp
___________________ Down-Under was da bomb
quote:Originally posted by Phortje whee, TA doet het weer! Wassie down dan....
quote:Originally posted by MaGiK54 Echte koffie is normaal wel lekker, maar niet uit het D.E. apparaat......burp Ik vind 'm best goed te drinken Ik zal niet tegenspreken dat echte koffie lekkerder is
___________________ moo.
quote:Originally posted by MaGiK54 Wassie down dan.... uhuh! toch zeker een kwartier
Hebbie niks te doen dat je zo snel reageert.....(ik ook niet hoor)
quote:Originally posted by MaGiK54 Hebbie niks te doen dat je zo snel reageert.....(ik ook niet hoor) Ik werk op een helpdesk... dat betekent dat ik de hele dag kan internetten
quote:Originally posted by Phortje Ik werk op een helpdesk... dat betekent dat ik de hele dag kan internetten Ik bij een verzekeringsmaatschappij dus van hetzelde....
En ik zit ziek thuis, dus ook van hetzelfde
Morgen vrij
quote:Originally posted by jp Morgen vrij Al weer......
Kan ik mooi verder werken aan m'n autobiografie
quote:Originally posted by jp Kan ik mooi verder werken aan m'n autobiografie Ik ben Jee Pee en ik hou van Pvd....de love parade....en foto's maken.....das ongeveer je biografie