Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > צחוקיה לכולם
Pages (182): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 [144] 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Elior
Ad Matai?



Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta

היית צריך לחלק את הפסוט שלך לאיזה 2..ארוך לי מידי בעיניים

כל מקרה התמונות גדולות, אהבתי את הקו ישיר עם אלוהים ואת הקיפודים..
וקלח לי זמן להבין שזה קורס תיכנות בראשונה..

את הבדיחות ושאר הדברים אני אקרא בלילה שיהיה לי כוח

Old Post Apr-18-2004 12:32  Israel
Click Here to See the Profile for Elior Click here to Send Elior a Private Message Add Elior to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Viber
In Search Of Unicorns



Registered: Jun 2003
Location: City, Country format

קיובייס? פרוטי לופס?
תראו משהו באמת מדהים:
רשמקול גירסה 3

http://mirrored.flabber.nl/winnoise/

Old Post Apr-18-2004 14:15 
Click Here to See the Profile for Viber Click here to Send Viber a Private Message Add Viber to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
coby
Supreme tranceaddict



Registered: Aug 2002
Location:

quote:
Originally posted by taltul
יאללה חבר'ס תגובות....



חחחחח היו שם דברים קורעים


פאק זה הפוסט הכי ענק שראיתי בחיים שלי.. !

Old Post Apr-18-2004 15:04  Israel
Click Here to See the Profile for coby Click here to Send coby a Private Message Add coby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
taltul
Schmoovinator



Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL

quote:
אחי זה יותר מידי השקעה

quote:
פאק זה הפוסט הכי ענק שראיתי בחיים שלי


"!!!כמו שאומרים "על אחים שלי - לא מתקמצן
quote:
היית צריך לחלק את הפסוט שלך לאיזה 2..ארוך לי מידי בעיניים

טוב יאללה...אל תהיה עצלן...
קצת כבוד לכל המאמץ(:


___________________

In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit

Old Post Apr-18-2004 19:44  Israel
Click Here to See the Profile for taltul Click here to Send taltul a Private Message Add taltul to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Origin
Supreme tranceaddict



Registered: Jun 2002
Location: haifa

quote:
Originally posted by Viber
קיובייס? פרוטי לופס?
תראו משהו באמת מדהים:
רשמקול גירסה 3

http://mirrored.flabber.nl/winnoise/



ענק אחיייי !!!!!!!!! סוף הדרך!!!!!!!!!חחחחחחחחחח


___________________

Old Post Apr-18-2004 21:58  Israel
Click Here to See the Profile for Origin Click here to Send Origin a Private Message Add Origin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nFaivel
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2003
Location: yavne

http://www.subservientchicken.com/
ענקקקק
כימעט כל דבר שתכתבו לו לעשותה וא יעשה!

תכתבו לו:
fuck


___________________
____________________________
Only the quality one will survive
Dont be falzan
Fuck forum bu99fm!

Old Post Apr-19-2004 17:24  Israel
Click Here to See the Profile for nFaivel Click here to Send nFaivel a Private Message Visit nFaivel's homepage! Add nFaivel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Elior
Ad Matai?



Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta

שתי בלונדיניות נוסעות במשאית בגובה 3 מטר באמצע הלילה. לפתע הן רואות מקדימה גשר בגובה המוגבל למכוניות 2.5 מטר. הנהגת הבלונדינית מתחילה להאט. החברה שלה, גם בלונדינית, מוציא את הראש דרך החלון, מסתכלת אחורה, מסתכלת לצדדים ואומרת לה: "סעי, סעי מהר, אין פה משטרה".


*


בלונדינית אחת חשדה שהחבר שלה בוגד בה. היא קנתה אקדח, הלכה לבית של החבר, נכנסה אל חדר השינה ומצאה אותו בזרועותיה של ג'ינג'ית אחת. הבלונדינית פתחה את הארנק, שלפה את האקדח, ירתה בג'ינג'ית והצמידה את האקדח לראש שלה. החבר צעק: "לא מותק, אל תעשי את זה!!!". "שתוק, אתה הבא בתור", היא ענתה לו.


*



שתי בלונדיניות עומדות על גורד שחקים בן 30 קומות. "תגידי" שואלת אחת הבלונדיניות את חברתה, "אם אני קופצת מפה, כמה זמן יקח לי להגיע למטה?".



הבלונדינית השנייה מסתכלת למטה, אומדת את המרחק ואומרת: "שבוע".


הראשונה שואלת: "ואת חושבת שאני אמות כשאני הגיעה למטה?".



"פחח", מצחקקת חברתה, "שבוע בלי אוכל...".


*


בלונדינית מגיעה למבחן פסיכומטרי. הבוחן רואה שהיא מהמרת על התשובות על פי מטבע שהיא זורקת. הוא רואה גם שלאחר שהיא סיימה את המבחן היא מהמרת שוב עם מטבע.


הבוחן שואל אותה: "תגידי, למה את שוב מטילה מטבע? הרי כבר סיימת את המבחן".




הבלונדינית עונה לו: "אני בודקת את התשובות כאילו?!".


*


בלונדינית אחת נכנסה לחנות והבחינה במכשיר נוצץ. "מה זה?", שאלה את המוכר. "זה תרמוס", הסביר המוכר, "זה מכשיר ששומר על דברים קרים שישארו קרים ועל דברים חמים שישארו חמים". התלהבה הבלונדינית, רכשה את המכשיר והביאה אותו לעבודה.


"מה זה?", שאל הבוס שלה. "זה תרמוס", ענתה הבלונדינית , הוא שומר על דברים קרים שישארו קרים ועל דברים חמים שישארו חמים".


"ומה יש לך בתוכו?", התלהב הבוס.


הבלונדינית חיבקה את התרמוס וענתה: "שתי כוסות קפה וטילון".


*


מה כתוב בחלקו העליון של סולם שמיועד לבלונדיניות בלבד?


"עצרי!".


*


מה אמרה בלונדינית כשגילתה שהיא בהריון?




"אתה בטוח שזה שלי?".


בן מתקשר אל אמו הפולניה אחרי הרבה זמן שלא התקשר.



"מה שלומך אבי, לאן נעלמת לי?", שואלת האמא.


"הייתי עסוק אמא, ויש לי משהו לבשר לך".


"נו, מה?".


"אני מתחתן... עם אתיופית".


"אההה, נו, יופי ילד שלי, אתה הבן שלי ואני אוהבת אותך, אז מילא!".


"רגע, אבל יש עוד משהו לא כל כך יופי".


"מה עכשיו?".


"ההורים שלה רוצים לבוא אלינו לשישי-שבת, להכיר אתכם".


"נו טוב, שיבואו, מה לעשות. אתה הבן שלי ואני אוהבת אותך. יהיה בסדר".


"אבל איפה הם יישנו, אמא?".


"אהה, אתה והכלה האתיופית שלך תישנו בחדר שלך. ההורים שלה יישנו בחדר שלי ושל אבא ואבא יישן בסלון".


"אמא, ואיפה את תישני?".


"אההה, עד יום שישי אני כבר אמות...".


*


מודיעים לכורדי שאמו בת השמונים נפטרה. ברגע שהוא שומע את הבשורה הוא פורץ בבכי ואף אחד לא מצליח להרגיע אותו.


אחרי יום שלם של בכי ללא הפסקה הכורדי נרגע, ואפילו אומר לסובבים כי אמו היתה חולה ועדיף שהיא נפטרה - כך תסבול פחות.


לפתע מתקבלת שיחת טלפון. הכורדי עונה וכשהוא מנתק הוא פורץ בבכי מר בשנית.


שואלים אותו: "מה קרה עכשיו? למה אתה שוב בוכה?".


עונה הכורדי: "אח שלי התקשר... גם אמא שלו נפטרה".


*


תימניה אחת עבדה כעוזרת אצל אשכנזיה. יום אחד, כשהלכה לנקות את חדר השינה מצאה שם קונדום. "מה זה?", שאלה התימניה את האשכנזיה. "מה, אצלכם לא מקיימים יחסי מין?", התפלאה האשכנזייה. "מקיימים, בטח שמקיימים", אמרה התימניה, "אבל לא עד שהעור מתקלף".


*


שתי גרוזיניות עובדות בשדה גזרים. פתאום מרימה אחת מהן גזר ענק ומראה לחברתה: "תראי, כזה יש לבעלי!".



"כזה גדול?", שואלת החברה.


"לא. כזה מלוכלך!", עונה הראשונה.


*


מרוקאי אחד יושב בבר ושותה לו להנאתו. פתאום נכנס מישהו וצועק לו: "חיים, אשתך בוגדת בך!". המרוקאי, בלי לחשוב, לוקח מייד סכין ורץ הביתה במהירות. בדרך פוגעת בו מכונית ואמבולנס מפנה אותו לבית חולים.



המרוקאי שוכב באמבולנס וחושב לעצמו: "אני חייב להיות יותר רגוע. אני חייב לא להיות כל כך עצבני... אני בכלל רווק ולא קוראים לי חיים...".


*


הבעל מבקש מאשתו הפולניה מין אוראלי. "אני עייפה", היא עונה לו, "תאונן, תגמור בכוס. אני כבר אשתה את זה בבוקר".


*


איך אומרים בתולה ברוסית?


אין מילה כזאת.


*


מה זה 6 מרוקאים בשורה?


סט סכינים.


*


מה הדבר הכי מגעיל שיש לגמל על הגב?


ערבי.


*



איך קוראים לגרוזיני שמפוצצים אותו במכות?


הריבוע הכחול.


*


איך קוראים לאתיופית בהריון?


ביצת קינדר.


*


איך אומרים בעברית "מפגש הקמצנים"?


תימניאדה.


*


מה ההבדל בין רומני לסוללה?


בסוללה יש צד חיובי.


*


איך מנקים בית של ערבי?


עם מג"ב.


*




לאיפה הולכת משפחה אירית בחופשה?


לפאב אחר.


*


איך תגדירו איטלקי עם יד אחת קצרה יותר מיד אחרת?


איש עם בעיות דיבור.


*


מה מתקבל כשמערבבים אתיופי וגרוזיני?


קוביית שוקולד .


*


מה זה כושי עם הרבה פצעים?



פררו רושה.

רופאים מבריטניה, גרמניה, רוסיה וישראל רבו באיזו מדינה הרפואה היא המתקדמת ביותר.

הרופא הבריטי אמר : "הרפואה אצלנו כל כך מתקדמת, שאני יכול לקחת כליה מבן אדם אחד, להשתיל אותה בבן אדם אחר, ותוך שישה שבועות הוא כבר יחפש עבודה".

הרופא הגרמיני אמר: "זה עוד כלום. אנחנו יכולים לקחת ריאה מאחד, להשתיל אותה בשני והוא יחפש עבודה אחרי חודש".

הרופא הרוסי אמר: "כולכם באים כנראה ממדינות נחשלות. אצלנו אפשר לקחת חצי לב מאדם אחד, להשתיל אותו באחר ושניהם יחפשו עבודה תוך שבועיים".

הרופא הישראלי אמר: "אנחנו מובילים על כולכם. אצלנו לוקחים אדם בלי מוח, שמים אותו בבית ראש הממשלה, ותוך חצי שנה חצי מדינה מחפשת עבודה".

*

כתבת CNN חרוצה ואימתנית הגיעה לעשות כתבה על המלחמה בארץ. היא חיפשה סיפור אנושי. משהו חם, מרגש, קורע לב, משהו דוגמת הזקן בסרייבו שסיכן את חייו על מנת לנגן כל יום בצ'לו שלו בכיכר העיר.

כשהגיעה הכתבת לירושלים, היא שמעה על זקן אחד שהולך כל יום, פעמיים ביום, לכותל המערבי ומתפלל, ככה במשך חמישים שנה. היא החליטה שזה סיפור כלבבה והלכה לכותל, שם אכן ראתה את הזקן.

כשהסתימו 45 הדקות של התפילה היא ניגשה אליו: "רבקה סמית מה-CNN אדוני, אפשר לשאול כמה זמן אתה המתפלל?".

"חמישים שנה".

"ומה את המבקש?".

"שלום בינינו לבין הערבים, שלא יהיו מלחמות ותהיה רק ידידות".

"ומה אתה מרגיש אחרי כל השנים?".

"כאילו אני מדבר אל חתיכת קיר".

*

התנועה בכביש איילון נעצרת וכולם עומדים כבר 25 דקות. נראה שיש פקק תנועה רציני. אחד הנהגים שתקוע בפקק רואה אופנוע משטרתי הנע כנגד התנועה, עוצר ליד כל מכונית מדבר עם הנהג וממשיך הלאה, עד שהיגיע לידידינו הנהג הסקרן, ששואל: "מה קורה? מה הסיבה לפקק הנורא הזה".

השוטר השיב: "פעיל ש"ס, שרוצה להיבחר ולהיות חבר כנסת, העמיד את הסמי טריילר שלו לרוחב הנתיבים, ובשל כך נגרם הפקק, לאחר מכן הוא עלה על גג המשאית ובאמצעות מגאפון הוא הודיע לנהגים התקועים, שכדי להיבחר הוא זקוק

ל-5 מליון, ואם הוא לא יצליח עכשיו לאסוף, הוא ישפוך על עצמו בנזין ויצית את עצמו. לכן אני עובר ומבקש תרומות מהנהגים".

"וכמה כבר הצלחת לאסוף?", התעניין הנהג.

"עד כה" ,השיב השוטר, "35 ליטר בנזין".

*

בפוליטיקה, כמו בסקס, יש לפני ואחרי: לפני הבחירות הפוליטיקאי יורד לעם. אחרי הבחירות הוא דופק אותו ונרדם

*

פוליטיקאי אחד נדרס ועולה לשמיים. שם הוא פוגש את המלאך גבריאל, אשר פונה אליו ואומר: "אנחנו ניתן לך לבחור - תבלה יום אחד בגיהנום ויום אחד בגן-עדן, ואחר כך תוכל להחליט לאן תלך".

גבריאל מוביל את הפוליטיקאי למעלית שיורדת למטה למטה עד לגיהנום. הם מגיעים למטה ושערי הגיהנום נפתחים. הפוליטיקאי נכנס ורואה מגרש גולף ירוק ואת החברים שלו לבושים לבן ומשחקים. הם מברכים אותו, לוחצים לו ידיים ומזמינים אותו לשחק גולף. בלילה הם יוצאים לבלות, אוכלים במסעדה ואפילו השטן מבלה איתם, מצחיק אותם, רוקד להם, בקיצור בילוי לא נורמלי.

למחרת בא גבריאל ולוקח אותו למעלה למעלה, לגן-עדן. הפוליטיקאי נכנס לגן עדן ושם הוא מבלה יום שלם בנגינה על נבל, התרפקות על עננים קטנים ורגיעה.

לאחר יום שוב בא גבריאל ושואל אותו: "נו, החלטת?".

"כן", אומר הפוליטיקאי. "אפילו שכיף בגן-עדן, בגיהנום ממש ביליתי. אני רוצה גיהנום!".

הם יורדים למטה למטה וגבריאל משאיר אותו בשערי הגיהנום. נפתחות הדלתות ובשניה אחת תופסות אותו שתי ידיים ומושכות אותו פנימה. הוא רואה שממה, מדבר ענק וחם מאוד, ואת החברים שלו לבושים סמרטוטים אוספים זבל. השטן מגיע, דוחף לו ליד שקית זבל ואומר לו 'תתחיל לאסוף זבל'".

"מה קרה למגרש גולף ולמסעדות??", שואל הפוליטיקאי בבהלה.

עונה לו השטן: "אתמול זה היה לפני הבחירות. היום - זה כבר אחרי שבחרת בנו!".

Old Post Apr-19-2004 20:02  Israel
Click Here to See the Profile for Elior Click here to Send Elior a Private Message Add Elior to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
coby
Supreme tranceaddict



Registered: Aug 2002
Location:

חח יש פה דברים טובים

Old Post Apr-19-2004 20:50  Israel
Click Here to See the Profile for coby Click here to Send coby a Private Message Add coby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
-CosmicFire-
Craiser Man



Registered: Dec 2002
Location: Kfar Saba, Israel

ראסמי צריך להכניס את הדברים האלה לספר
יש פה דברים שממש צחקתי מהם :}


___________________

Old Post Apr-21-2004 19:56  Israel
Click Here to See the Profile for -CosmicFire- Click here to Send -CosmicFire- a Private Message Add -CosmicFire- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NyKoN
"SMACK That Ass" Addict



Registered: Mar 2002
Location: Kiryat Ono, Israel

חחחחחחחחחחחחחחח ביצת קינדר חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הכי קורע בעולם

Old Post Apr-21-2004 21:09  Israel
Click Here to See the Profile for NyKoN Click here to Send NyKoN a Private Message Add NyKoN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Scorchio
Sorry! We Are Circoloco



Registered: Apr 2001
Location: Lexicon Avenue

אחת נופלת מגורד שחקים בצרחות אימה
בקומה 70 יוצאת יד תופסת אותה
"מזדיינת?"
הבחורה עונה
"מה?!?!?!! מה פתאום!!!"

עוזב אותה ממשיכה ליפול

קומה 50 יוצאת יד תופסת אותה
"בתחת?"
הבחורה עונה
"מה?!?!?!?! מה פתאום סוטה!!!!"

עוזב אותה ממשיכה ליפול

קומה 40 יוצאת יד תופסת אותה
"מוצצת?"
הבחורה עונה
"חבורת סוטים מלוכלכים כולכם בשום פנים ואופן לא"

עוזב אותה ממשיכה ליפול

קומה 20 יוצאת יד תופסת אותה ההיא כבר מיואשת ישר היא אומרת לו
"כן כן אני מזדיינת בתחת מוצצת יורדת הכל אני עושה!!!"

ההוא עוזב אותה ואומר
"לכי יא שרמוטה..."


----------------------------------------------------------------

איך מזהים חתול גרוזיני?

איך שלא תזרוק אותו תמיד ינחת על הראש...

----------------------------------------------------------------

אחמד ופאטמה יושבים בביתם שבעזה
כשלפתע בא לפאטמה מספר
היא אומרת לאחמד
"אחמד יעיוני אני רוצה..."

אחמד אומר לה
"ואללה יאשתי מה נעשה יש ילדים בבית"

פאטמה עונה
"טוב שלח אותם שיזרקו אבנים על החיילים ואנחנו פה..."

טוב שולח את הילדים מרביצים מספר

אחרי שעה פאטמה שוב מיוחמת

"אחמד יעיוני אני רוצה...."
"ואללה יאשתי יש ילדים בבית!"

פאטמה אינה יכולה לעמוד בפיתוי

"שלח אותם שוב שיזרקו אבנים על היהוד ואנחנו פה..."

שולח את הילדים ומרביצים שוב מספר...

אחרי שעתיים פאטמה שוב מקבלת גלי חום נשי
"אחחחמממממדדד יעיוני אני רוצצהההה"
"ואללה יאשתי מה נעשה כפרה עלייך יש ילדים בבית!"

את פאטמה זה לא מעניין
"שלח אותם פעם אחרונה שיזרקו על היהוד ואנחנו פה!"

אחמד עונה לה בעצבים

"טוב מה אינעל אבוק כל האינתיפאדה הזאת על הזין שלי?"

-----------------------------------------------------------------

ברוסיה אתם יודעים שם קר מאוד
גרישה החביב מקבל יום אחד טלפון מחברו דוד שבישראל שאותו לא ראה שנים רבות

"גרישה?
מה שלומך זה דוד תשמע אני נוסע לרוסיה לבקר אותך תתכונן"

לאחר יומיים מגיע דוד לביתו של גרישה ומתבקש להרגיש בנוח
בעוד שהממשפחה מכינה לכבודו את ארוחת הערב

דוד שאכל כמה מנות בטיסה מתחיל להרגיש כאבים עזים בבטן
אך מה לעשות שהשירותים נמצאים מחוץ לבית ובאותה תקופת חורף ברוסיה הטמפרקטורה קרובה למינוס 30 מעלות

דוד אינו יכול להתאפק
הוא מזהה עציץ בפינה
בשקט מתקרב
מרביץ שם בוחטה
חוזר לשבת ומתנהג כאילו לא ארע דבר....

עבר לו הביקור בשלום וחלפה לה שנה
יום אחד מקבל דוד מכתב מגרישה מרוסיה

"דוד
עברנו כבר 10 דירות

איפה לעזאזל חירבנת@$%"


___________________


SIGN THE "WE WANT SASHA & DIGWEED @ BUENOS AIRES ON DVD" PETITION!

Old Post Apr-23-2004 06:09  Israel
Click Here to See the Profile for Scorchio Click here to Send Scorchio a Private Message Add Scorchio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sniper
Markus Schulz Addict



Registered: Mar 2002
Location: IL

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
השני עומדים האחרונים פפשוט הרגו אותי


___________________

Old Post Apr-23-2004 08:22 
Click Here to See the Profile for Sniper Click here to Send Sniper a Private Message Visit Sniper's homepage! Add Sniper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > צחוקיה לכולם
Post New Thread    Post A Reply

Pages (182): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 [144] 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDream tune [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBrooklyn Bounce - "x2x We Want More" (Deepack Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:45.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!