FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004
Location: Bocholt, Limburg, Belgium
|
|
|
Théreau naar Anderlecht. Jammer, ik had hem heeeeel graag naar Brugge zien komen 
Ik ben wel benieuwd wat Anderlecht heeft betaald. Als ze echt 2.5 - 3 miljoen hebben betaald, hebben ze echt wel TE veel betaald. Théreau is een enorm goede speler, maar ik kan echt niet geloven dat zijn waarde meer dan verviervoudigd door nauwelijks één seizoen in de Roemeense competitie te spelen.
|
|