junior jack - stupidisco ownage house plaatje
3 dingen die je van hem moet weten volgens mij: 1: hij haat trance 2: hij gaat in Amerika gaan wonen 3: he kicks fucking ass Ik ga ook echt wel op aib bij hem, waarschijnlijk vinyl van thrill me meepakken voor een kriebel En nu die opzetten
Pete Heller presents Stylus Trouble - Sputnik one Geflipter vind je niet
quote:Originally posted by Pumaz Pete Heller presents Stylus Trouble - Sputnik one Geflipter vind je niet Bjorn Svin: Mand over board
Ik bedoel op een goeie manier
quote:Originally posted by Pumaz 3 dingen die je van hem moet weten volgens mij: 1: hij haat trance 2: hij gaat in Amerika gaan wonen 3: he kicks fucking ass Ik ga ook echt wel op aib bij hem, waarschijnlijk vinyl van thrill me meepakken voor een kriebel En nu die opzetten tja, dit alles maakt zijn platen er niet minder goed op, zijn belgische roots zullen hem altidj bijblijven trouwens, ik vind ook dat airbase soms een redelijke tranceplaat maakt, hoewel die man MIKE grondig haat...
RIGHT NOW ga ik slapen ffs !
^is dat niet de titel van de nieuwe Tiesto?
Op wa slaat da nu allee?
Ik volg gewoon het niveau