vanaf vandaag heb ik dus een nieuw msnadres, als ik iemand ben vergeten terug toe te voegen--> pm
quote:Originally posted by anke msn is zoals sms onmisbaar voor school,afspraken,laatst roddels,mp3 doorsturen enzow schoon uitvinding mp3's doorsturen, lekker legaal
___________________ https://soundcloud.com/xilvr
christina? nu zijt ge heel u lijst kwijt
quote:Originally posted by TOR Mijn zoontje zal ook zo heten later Goed, maar laat uwe bengel aub niet aan zoiets dwaas dan meedoen, de naam Thor verdient meer dan dat
___________________ Ask and you shall receive.
quote:Originally posted by anke wa zit ge nu opeens weer voos te doen? als ik mij niet vergis heeft msn de leuke optie dat ge uw contactperonen van een ander adres kunt importeren
maar van welk adres dan? dat is net het probleem dat ander adres werkt niet meer
quote:Originally posted by Progrez Msn wordt overschat. msn maakt in ieder geval de gsm-rekening een pak lichter...
quote:Originally posted by anke maar van welk adres dan? dat is net het probleem dat ander adres werkt niet meer bekijk uw msn opties eens ne keer, mss dat Christina zich daarop heeft voorzien
ik zou msn op mijn gsm moete hebben met 300 smskes per maand kom ik niet toe