|
| quote: | Originally posted by TOR
net in aanbieding zien staan in de Carrefour:
All in one printer HP 1215 (printer/kopieermachine/scanner) -> €95
specificaties:
- resolutie: 4800dpi
- snelheid: 12ppm zwart, 10 ppm kleur
- autonome kopieermachine
- USB-aansluiting
zou dit een interessante koop zijn of lijkt dat machien nergens naar? |
Ik heb de HP 1210 (printer/kopieermachine/scanner). Over het printen en het kopiëren kan ik niet klagen. Scannen vind ik wel wat minder. Ik had al een scanner (Medion) en die scant imo beter, dus om te scannen gebruik ik altijd mijn oude scanner. Heb ook al andere drivers enz geprobeerd, ma er blijven precies strepen opstaan.
Ma, qua printen -> heel mooi, snel, ook foto's heel mooi. Dat kopiëren is ook heel handig-de kleurenkopies zien er heel goed uit, vind ik. Als ik soms nota's moest uitlenen aan klasgenoten, kopieerde ik dat vaak thuis en de meesten dachten dat t het origineel was, dus dat kan ni slecht zijn he 
Mooi prijsje ook. Die HP van mij heeft 125 euro gekost.
Heb de printer van december 2003 en nu is mijn zwarte inkt pas op, dus dat valt ook wel mee, maar ja dat hangt er natuurlijk van af hoeveel je print. Heb er toch al heel wat foto's mee afgeprint, cv's e.d. en véél voor school.
Oh ja, 1 klein opmerkingske. Soms nam de printer de bladen verkeerd, waardoor de boel blokkeerde enz, ma das omdat ik er altijd bladen uit neem om op te schrijven en ze daarmee prob scheef leg. Dunne bladen plakken ook al eens aan mekaar, waardoor er soms 2 bladen tegelijk doorgaan. Denk dat dat op te lossen is door bladen van ietwat betere kwaliteit te nemen en altijd ff checken of t pakje goed recht erin ligt (maja, ik ben soms te snel - druk op knop- print- en dan denk ik eraan en dan ist meestal al van 'oeps'-> dink eruit trekken enz, tot nu toe nog geen grote ongelukken mee gebeurd )