|
| quote: | Originally posted by MaGiK54
tering ik heb zin in Berlijn, met lederhossen bovenop de reichstag staan |
hehehe al dijenkletsend in die glazen koepel gaan jodelen met een man of 10 in lederhosen... lijkt mij ook wel wat 
___________________
Monsieur Cannibale!
http://www.djspare.com
|