moe... en moet nog 47 blz lezen bah bah, tis maar te hopen dat ik in juli beloond wordt voor dat stom boekske wat ik nu aant maken ben
May-20-2005 15:48
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Kaidreas
weet er iemand iets meer van het gebruik van paypal??
kzou graag iets bestellen ma ik kan het niet via creditcard doen (heb ik nie)
ma paypal wa is da juist?? en is da moeilijk, of is daar veel zever aan verbonden??
paypal is een manier om geld over te maken aan iemand anders met een paypal account, dit wordt dan afgerekent via de visa of andere creditcard denk ik. Ik heb en account en heb die al eens met succes gebruikt. Service is ook gratis als je binnen een bepaald bedrag blijft.
Originally posted by Kaidreas
weet er iemand iets meer van het gebruik van paypal??
kzou graag iets bestellen ma ik kan het niet via creditcard doen (heb ik nie)
ma paypal wa is da juist?? en is da moeilijk, of is daar veel zever aan verbonden??
Ik heb zo'n account es aangemaakt omdat ze met de reclame afkwamen da ge op dienen account geld kon overmaken van u bankrekening, maar wa denkt ge, vanuit België gaat da ni. Het is allesinds de veilgste manier op dit ogenblik om via internet te betalen, maar ge hebt dus nog altijd een creditcard nodig vanuit België...
May-20-2005 16:10
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
^crap... doeme e... moet ik weer bij men broertje gaan slijmen voor een creditcard.
May-20-2005 16:56
Bunz
Bass Junkie
Registered: Jan 2005
Voor de mensen die dachten dat de Belgische sensation line-up tegenviel, die van nederland valt meer tegen naar mijn mening
Laidback Luke
David Guetta
Audio Bullys (Live)
Megamix
Armin
Marco V
DJ Jean
May-20-2005 17:59
Nyah
zow thesisje ligt schoon uitgeprint voor me op mijn bureauke... toch nachtwerk geworden, ma tis nu wel piekfijn in orde, dankzij mijn schatteke die nog heel veel typfouten eruit heeft kunnen halen
May-21-2005 02:54
X-Tune
trancEaddict in JAIL
Registered: Mar 2005
Moet dat vandaag binnen?
May-21-2005 11:03
Nyah
quote:
Originally posted by X-Tune
lol, 04u54
Moet dat vandaag binnen?
deze morgen naar copycenter geweest, alles 6 keer laten kopiëren, paar kleurenkopies ertussen => 93 euro wat n geld seg
maandag moet t binnen bij de drukker op school om t te laten inbinden, ma ik wou een rustig weekend hebben + copycenter is op zondag ni open
May-21-2005 11:12
X-Tune
trancEaddict in JAIL
Originally posted by Nyah
deze morgen naar copycenter geweest, alles 6 keer laten kopiëren, paar kleurenkopies ertussen => 93 euro wat n geld seg
Dan heb je nog geluk met dat copycenter. Meestal drukken ze alles af op 1 kleurencopier. Die houdt enkel bij hoeveel afdrukken er zijn gebeurd. Of er nu daadwerkelijk op alle bladzijden een kleurtje is gebruikt wordt niet meegeteld, waardoor je voor alle bladzijden kleurenkopies moet betalen. Dat is een dure grap.
May-21-2005 12:17
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
yep, ik had kleurendruk.. maar in mijn geval was het wel nodig.
ik lag aan 120€ voor drie exemplaren (3x 200blz.), met korting zelfs omdat het een kennis was.
hopelijk moet ik mn thesis niet opnieuw doen
en een lief was ook wel handig geweest, ja.. ik kom net van de drukker en zie bij het overlezen al meteen twee spelfouten in het voorwoord en in de inleiding
May-21-2005 12:30
X-Tune
trancEaddict in JAIL
Originally posted by TOR
en een lief was ook wel handig geweest, ja.. ik kom net van de drukker en zie bij het overlezen al meteen twee spelfouten in het voorwoord en in de inleiding
Zolang het niet ingebonden is: geen probleem.
Wat ook veel studenten doen: een nieuwe printer kopen om enkel eindwerk af te drukken. Voor dat geld kan je er makkelijk ene kopen.
May-21-2005 12:33
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
het is spijtig genoeg al ingebonden, hehe
en heb zelf wel een printer (vrij recent model, dus behoorlijke kwaliteit), maar het moest zeer snel gaan.. ging mn thesis eerst in tweede zittijd afgeven, maar mn promotor had liever dat ik er volledig voor ging. daarom... op de ochtend zelf van de inleveringsdatum bij de drukker geweest