Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Mysteryland 2003
Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mjz
latmask

Registered: May 2003

jo, det finns ju fortfarande rätt hyfsat med tid... skulle va kul om det gick att få ihop nåt så man slipper flyga, kostar väl rätt mycket antar jag...

det är till och med möjligt att jag har körkort vid det laget men väntetiden för uppkörning är väl 300 år eller nåt så jag tvivlar på det...

Old Post Jun-04-2003 16:47  Sweden
Click Here to See the Profile for mjz Click here to Send mjz a Private Message Add mjz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

He he... fått svar från ID & T på mail för första gången... frågade för en halv månad sen när mer information skulle komma angående Mysteryland och idag fick jag svar att den riktiga siten skulle komma igång inom 2 veckor

Old Post Jun-04-2003 17:01  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro

Registered: Apr 2002

hmm sthlm å gbg bilen..vart pöskan åker man om man e från örebro dåå

hum om 2 veckor?? sidan e ju uppe redan me videoclip å allt...

men alltså det e mysteryland som gäller då???

Old Post Jun-04-2003 18:30  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by Glorie
vart var vi?

Här var vi

Bil:2000 kr
Bensin:3200 kr
Färja, broar etc:2000 kr
Rum (2 nätter):1600 kr

-------------------------------
Per person

Bil:500 kr
Bensin:800 kr
Färja, broar etc:500 kr
Rum (2 nätter):400 kr
Inträde:500 kr
Mat:300 kr
Annat:100 kr

finns det någor som bör ändras hära?
Nu vet folk vad det rör sig om för summor iaf...

Team Stockholm
Steve (Körkort)
Mindshooter
AC (Körkort) < har dock inte fått bekräftat att du ska med AC?

Team Westcoast
swe_trance (Körkort)
x-dream
tobo99

Team Skåne
Sipowits (Körkort)
Reveal (Körkort)
mjz

Last edited by mindshooter on Jun-05-2003 at 11:11

Old Post Jun-05-2003 00:07 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

senast jag körde bil hade jag körkort iaf...

Old Post Jun-05-2003 00:38 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by reveal
senast jag körde bil hade jag körkort iaf...

toppen, var osäker...editerar nu

Old Post Jun-05-2003 01:16 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mjz
latmask

Registered: May 2003

plutta gärna dit mig i team skåne, jag ska med...

Old Post Jun-05-2003 08:58  Sweden
Click Here to See the Profile for mjz Click here to Send mjz a Private Message Add mjz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

även om det blir billigare än 3100 per person...(bensinen blir aldrig så dyr, för man får köra ekonomiskt tex) så tycker ja ändå att 3100 e för dyrt.. förra året tog jag 1200 kr. av AC.. i det inkluderades biljett SAMT resa...boende bet. han själv...detkommer bli lite mer än 1200 detta år... för efteråt kom oförutsedda utgifter.. i form av böter från AVIS men 1500 e ändå hälften! av 3000! varför inte fem pers i bilen? visst man sitter kanske lite trångt.. men det gör ju inget... man tar en stor bil å spelar schyst trance.. å byter plats å så.. så tänker man inte ens på det

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jun-05-2003 13:34  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

Nu har jag räknat lite mer noga här...
JAG anser att om man tar egen bil så räknade jag med ca 1kr/mil på slitage
Detta kräver ju iofs att varje "team" har egen bil tillgänglig.
Jag har räknat med 5 pers i bilen, det drar ju faktiskt ner priset en hel del... Har man någorlunda stor bil så borde det inte va några probs!

Bil:250 kr (Slitage på _EGEN_ bil)
Bensin:2800 kr
Broavgifter:1750 kr (Enligt ScuL skulle "brovägen" va bättre)
Rum (2 nätter):1600 kr

-------------------------------
Per person

Bil:50 kr
Bensin:560 kr
Färja, broar etc:350 kr
Rum (2 nätter):320 kr
Inträde:500 kr
Mat:300 kr
Annat:100 kr

Det blir ju ganska mkt billigare, om jag nu inte räknat helt tokigt
Se detta är en "budgetvariant"

Old Post Jun-05-2003 14:08  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

mycket bra SWE_TRANCE! De må ja säga.... Dock så tror jag att det kommer va svårt att fixa egen bil dit ner.. ingen här rår ju om egen bil precis.. ? och folks föräldrar lär ju INTE låna ut sina bilar hohohoho.... "Hej mamma, får ja låna din bil.. vi ska bränna ner till Holland å gå på rejv" de e ju så de hör det...

men självklart... bilen e den kostnad man kan "komma undan"... de e ju den stora skamfläcken i hela budgeten... På sätt och vis ere ju schyst me NY bil me.. som går fort å e servad å så.. typ från en hyrbilsfirma... men jaaa... ??

sen de där som scul sa... bättre väg? tsss..den e x kr billigare... Kommer inte ihåg exakt hur mycke nu... 1750? stämmer det verkligen...? isf skiljer de bara 50 kr...ja tycker inte det e värt att köra minst 40-50 mil extra för 50 kr:s rabatt... färjorna kostar 1800 tur å retur för en personbil me fem lirare i...ja har kollat.

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jun-05-2003 14:42  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

Tror inte det blir några större problem att få loss farsans bil (Volvo S80), om inte han ska iväg på affärsmöten under helgen
Så eftersom jag verkar vara kapten på "Team Westcoast skutan" så kommer nog den besättningen undan relativt billigt.. Dock inget löfte ännu...

Då säger vi att vi tar färjan
2190 kr blir det med färja istället då

Old Post Jun-05-2003 14:48  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

jag har aldrig sagt att den där vägen var bättre, det är bara sett från personligt perspektiv. om jag skulle köra själv tog jag öresundsbron och 1 färja (snabbast och relativt billigt), eftersom första HH färja tar för mycket tid och är en irreterande reseunderbrottning. .. men ni får välja själv.

förresten vet jag inte om och när jag skulle gå till sverige i sommaren men det skulle vara en möjlighet att resa tillbax till holland i bilen (och jag har körkort).

Old Post Jun-05-2003 15:22  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Mysteryland 2003
Post New Thread    Post A Reply

Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackid 2nd [2007] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSystem F - "Ignition Sequence Start" (Original Mix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:06.

Forum Rules: