Originally posted by Hell_Copter
ספיקינג אוף אפי...
אתם יודעים שהוא ורותם חברים במציאות יענו?
ידידה שלי קלטה אותם בסרט ביחד... צחוקים
כזה יצור...
איזה לב זהב יש לרותם הזאת.
רואים גם במציאות זה ככה
___________________
Jul-18-2003 16:22
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by TinkerbeL
וידיד שלי אמר שארז הוא הומו
הוא קלט אותו באיזה מועדון בת"א עם מישהו...
מממממממ אז זה די אומר משהו על ידיד שלך לא?
___________________
.
Jul-18-2003 16:46
TinkerbeL
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2003
Location: Yavne, Israel
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מממממממ אז זה די אומר משהו על ידיד שלך לא?
הוא אומר שזה בגלל שחברים שלו הלכו לשם (חלקם באמת הומואים) אני מעדיפה לא לחשוב על זה
ששששש על זה לא מדברים.......
___________________
Jul-18-2003 17:23
AnthemFreak
Pussy Addict!!!
Registered: May 2002
Location: Givataim, Israel
בונה היום סוף סוף ראיתי את ה3 פרקים האחרונים שהיו
לא ראיתי אותם לפני למה הייתי בעבודה ואחותי הזונה לא הקליטה לי
אז קיצר נהיה מעניין אחושלוקי
איזה מתח נהיה
העניינים מתחממים
יאללה בלאגן
Jul-18-2003 17:34
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
אני לא מאמין שט'רד על משחק החיים הגיע לעמוד
12
בפורום של מוזיקה אלקטרונית ...
אולי זה אומר משהוא על מצב הפורום ?
בחיית אנשים למה אתם רואים את החרא הזה ?!@?!??$%Y!
ועוד שיש המורדים ...
יאללה מתי כבר תגיע העונה החדשה ...
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Jul-18-2003 17:35
AnthemFreak
Pussy Addict!!!
Registered: May 2002
Location: Givataim, Israel
quote:
Originally posted by luckystrike
אני לא מאמין שט'רד על משחק החיים הגיע לעמוד
12
בפורום של מוזיקה אלקטרונית ...
אולי זה אומר משהוא על מצב הפורום ?
בחיית אנשים למה אתם רואים את החרא הזה ?!@?!??$%Y!
ועוד שיש המורדים ...
יאללה מתי כבר תגיע העונה החדשה ...
איך אתה מעיז לדבר על משחק החיים שאתה בעצמך רואה המורדים??
סידרה למפגרים
edit::
חוץ ממיה אין מה לראות בתוכנית
Jul-18-2003 19:27
Rising
[L]iquid [J]un[K]i'e
Registered: Nov 2002
Location: pLastiC faNtaStic
ארז הרג אותי ששירן באה להגיד לו לילה טוב
הוא כולו נכנס לסרט חחחחחחח
"הלו עד כאן אחותי"
___________________
Jul-18-2003 20:35
Elior
Ad Matai?
Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta
quote:
Originally posted by luckystrike
אני לא מאמין שט'רד על משחק החיים הגיע לעמוד
12
בפורום של מוזיקה אלקטרונית ...
אולי זה אומר משהוא על מצב הפורום ?
בחיית אנשים למה אתם רואים את החרא הזה ?!@?!??$%Y!
ועוד שיש המורדים ...
יאללה מתי כבר תגיע העונה החדשה ...
וואי אחי..התחלתי לחבב אותך עד שהגעתי לקט של המורדים...
מה נסגר ?
קה פאסה ? :P
טלטאביז שולטים...
Jul-18-2003 22:54
-CosmicFire-
Craiser Man
Registered: Dec 2002
Location: Kfar Saba, Israel
פייייייייייייי
איזה סווווווווווווווווווווווווווווףףףףף
חחחחחחחחחחחחחחחחח
ממש דפוק באמת
מזה שרותם מתע...
___________________
Jul-18-2003 23:03
Elior
Ad Matai?
Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
פייייייייייייי
איזה סווווווווווווווווווווווווווווףףףףף
חחחחחחחחחחחחחחחחח
ממש דפוק באמת
מזה שרותם מתע...
מה יש מתוק ?
לא טעים אל תאכל תחסה...
אף אחד לא מכריח אותך להשתין בפה מלא...