|
dj tomcraft < dominator > - prosac (tony h yeah rmx) wordt nu gedowned
minimalistix - twin peaks theme falling, komt er ook aan, maar minder snel.
Volgende keer effe de goeie namen noteren mensen
cris cowie-house of god = Chris Cowie, ti smiereneukerij, kwete het maar ik kon zonder de H niets vinden.........
Ik kan alleen maar een trackie vinden die Marco V op zijn innercity
cd heeft gekwakt.
LATA
Ik ga pitten, LATA
___________________
Allemaal gelul!!
|