Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Laat jezelf zien....
Pages (25): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

Registered: Jan 2001

FF kijke ik kan pas gaan zakken voor me rijbewijs..rond 12 aug d8 ik.. dat soort dingen weet ik altijd heel goed.. wanneer moet je weer naar school... eeeeehh.... wanneer was dat afspraakje.. zaterdag 10 over 1

-
-
http://www.rustzachtpim.tk/
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post Aug-14-2001 16:52 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

quote:
Originally posted by Nastra Azzurro
WHEHEHE

Ik moe volgende week dinsdag ook afrijen man WHAHHA..... Wel om 8uur sochtends man,,,,das minder

Ik had vandaag een proef examen.....GESLAGD WOOHOO

CUm Laude... De meeste slagen ni op proefexamen bij me instructeur. Dus het zit gebakken....Ik weet nog vorige week zat ik nog te kloten met die fukkin borden en kijk techniek...nu is het gewoon natuurlijk man hehe

nog 4 dagen les en dan ben ik er woohoo...

ken ni w8en

PHAT

Samen op de dezelfde dag op voor je rijbewijs. Ik moet om 9:50.

Ik heb ook al zo'n proefexamen gehad. Wij noemen dat een TTT (tussen tijdse toets) Ik heb ook al vrijstelling voor mijn bijzondere verrichtingen.

ik moest vanmiddag weer voor het eerst lessen sinds 30 dagen vanwege de vakantie. En het was wel terring klote. ik moest ontzettend wennen, daar kwam ook nog eens bij dat ze deze keer een andere auto bij hadden dan normaal.

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Aug-14-2001 17:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

quote:
Tja... Ik snap niet waarom er altijd op feesten zo'n jacht is voor die bandjes.. De hele nacht lopen mensen aan m'n kop te zeiken of ik niet een vip-bandje voor ze heb..

tsss, wat een zware baan heb je toch....

Old Post Aug-14-2001 18:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

Me and Antiphus (andreas) op de Luuuuuve Parade

Old Post Aug-14-2001 19:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nastra Azzurro
M. Sanderson aka the Azur

quote:
Originally posted by raoel

PHAT

Samen op de dezelfde dag op voor je rijbewijs. Ik moet om 9:50.

Ik heb ook al zo'n proefexamen gehad. Wij noemen dat een TTT (tussen tijdse toets) Ik heb ook al vrijstelling voor mijn bijzondere verrichtingen.

ik moest vanmiddag weer voor het eerst lessen sinds 30 dagen vanwege de vakantie. En het was wel terring klote. ik moest ontzettend wennen, daar kwam ook nog eens bij dat ze deze keer een andere auto bij hadden dan normaal.

Nee ik kon geen TTT krijgen...dus had ik een proef examen maara het telt nergens voor ....maar je oefent alleen....wel handig ..ik heb geen vrijstelling ofzo
maar dat maak ni uit kost alleen meer tijd op je egte examen.....hehe
Ik doe een 10 daaags cursas...ik begon vorig week maandag

en ben volgende week klaar...heeeeeeeeel chill
Ik moet om 7uur lessen en om8:30 ofzo afrijen

Old Post Aug-14-2001 19:59  Croatia
Click Here to See the Profile for Nastra Azzurro Click here to Send Nastra Azzurro a Private Message Add Nastra Azzurro to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*

Registered: Sep 2000

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Me and Antiphus (andreas) op de Luuuuuve Parade

Stoerrrrrrrr jackie!!! Ik heb hem ook maar dan in het bruin!

boeiend he!

Old Post Aug-14-2001 22:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

quote:
Originally posted by Jukx

Stoerrrrrrrr jackie!!! Ik heb hem ook maar dan in het bruin!

boeiend he!

alleen jammur dat ie gekrompen is

Old Post Aug-14-2001 22:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by Obi
Op kantoor maak ik (samen met iemand anders) de websites van ID&T. Dus ID-T.com en alle event-sites (zoals sensation.nl, mysteryland.nl enz).

Op de evenementen maak ik foto's en daarbuiten nog wat algehele coordinatie. Op Sensation bijvoorbeeld heb ik de Special Treament gasten opgevangen 's middags en op Mystery Land heb ik het personeel van de internetstream begeleid.
Op Trance Energy ben ik foto coördinator, dwz dat ik de fotografen instrueer. Ook zal ik de fotodames van 538 begeleiden .
Ook houdt je de boel natuurlijk altijd een beetje in de gaten, bijvoorbeeld of bardames (als Miss Proximus bijvoorbeeld ) niet gratis drankjes aan het weggeven zijn -> op staande voet ontslag betekend dat . En je bent natuurlijk altijd een aanspreekpunt van ID&T voor personeel en bezoekers.

Duidelijk..?
[/B]

Ja hoor, duidelijk zat. Enne....wat vangt t nou??? Of mag je dat niet zeggen van papa Duncan?
En wordt je dus ontslagen ook als je maar één drankje gratis weggeef???

Old Post Aug-14-2001 22:18 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Alpha
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2001

Zeg Obi,

Jij bent van ID&T duz jij gaat ons vast heel veel informatie geven aan ons over de ontwikkelingen

ff een blauwprint geven van een feest en aanwijzen waar je zo naar binnen kan lopen ofzo j/k

Old Post Aug-14-2001 22:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Alpha Click here to Send Dj Alpha a Private Message Add Dj Alpha to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

quote:
Originally posted by Nastra Azzurro

Nee ik kon geen TTT krijgen...dus had ik een proef examen maara het telt nergens voor ....maar je oefent alleen....wel handig ..ik heb geen vrijstelling ofzo
maar dat maak ni uit kost alleen meer tijd op je egte examen.....hehe
Ik doe een 10 daaags cursas...ik begon vorig week maandag

en ben volgende week klaar...heeeeeeeeel chill
Ik moet om 7uur lessen en om8:30 ofzo afrijen

zoiets wil ik ook, hoeveel uur rij je dan op één dag?? zoiets wil ik meteen na mijn verjaardag............15 juli jarig, en de 25ste mijn rijbewijs

Old Post Aug-14-2001 22:36 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

quote:
Originally posted by Optimus Trance
En wordt je dus ontslagen ook als je maar één drankje gratis weggeef???

Niet gebeurd op Shockers :P

Maar hij maakte ook een geintje, want ik geloof dat de drankenomzet gewoon voor de cateraar is; daar heeft ID&T dus noppes mee te maken Mocht ik t fout hebben: kom mij dan s wat vaker controleren "Obi", dan mag je me ff op m'n vingers tikken WOEI!!!!!!!

Old Post Aug-15-2001 07:57  Netherlands
TranceFool
Rollin´ Rhythms

quote:
Originally posted by Dj Alpha
Zeg Obi,

Jij bent van ID&T duz jij gaat ons vast heel veel informatie geven aan ons over de ontwikkelingen

ff een blauwprint geven van een feest en aanwijzen waar je zo naar binnen kan lopen ofzo j/k

Nee, die gozer komt alleen maar vertellen hoe geweldig Sensation wel niet zou worden

Old Post Aug-15-2001 08:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Laat jezelf zien....
Post New Thread    Post A Reply

Pages (25): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackCan You Hear Me? [2025] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLeandro Gamez - "Stones On The Way" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:17.

Forum Rules: