Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Wacht maar tot ik je tegenkom een keer op een feestje...
Te droog!
___________________
Jun-18-2005 20:02
AirPole
Trance, where are you??
Registered: Jan 2002
Location: Groningen
quote:
Originally posted by Roger
nu durf ik de deur niet meer uit
Maak er maar grappen om. High_Nrg is de langste TA hiero. Je hebt 3 week nodig om bij te komen als je daar een klap van krijgt.
___________________
- Huge Choons ATM/Gone But Not Forgotten -
Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home
- Next Party Stops -
Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.
Jun-18-2005 20:04
HiGH_NrG
Als een gek!
Registered: Jun 2001
Location: Vanzelfsprekend!
quote:
Originally posted by AirPole
Maak er maar grappen om. High_Nrg is de langste TA hiero. Je hebt 3 week nodig om bij te komen als je daar een klap van krijgt.
Je vergeet nog te vermelden dat ik ook nog zo breed ben als een gemiddelde uit de kluiten gewassen gangkast...
Originally posted by SnuggLe
Das wel mooi, altijd dat 'tis maar internet'. Ik vraag me alleen altijd af waarom je je op internet anders voor zou moeten doen dan in real life? Dat vind ik een zwakte. Maar oke, i wont get that discussion started.
Je start hier wel een discussie omdat je post een vraag bevat.
'moeten' Is wat anders dan 'kunnen' bram. Het KAN. het blijkt dat jij de dingen gewoon serieuzer ziet dan andere. Zien wij dat als zwakte van jouw? Needus. Flinke bullshit gozer. Waarom zouden mensen zich zo serieus op moeten stellen? Dan ga je maar naar een forum van VROM of naar een forum die over je studie gaat.
___________________
Allemaal gelul!!
Jun-18-2005 22:14
Roger
blaat
Registered: May 2004
Location: 's-hertogenbosch, Netherlands
quote:
Originally posted by AirPole
Maak er maar grappen om. High_Nrg is de langste TA hiero. Je hebt 3 week nodig om bij te komen als je daar een klap van krijgt.
ik maak ook geen grappen, ik ben hardstike serieus, net als ik in het normale leven ook ben
Jun-19-2005 01:14
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by New Wave
Je start hier wel een discussie omdat je post een vraag bevat.
'moeten' Is wat anders dan 'kunnen' bram. Het KAN. het blijkt dat jij de dingen gewoon serieuzer ziet dan andere. Zien wij dat als zwakte van jouw? Needus. Flinke bullshit gozer. Waarom zouden mensen zich zo serieus op moeten stellen? Dan ga je maar naar een forum van VROM of naar een forum die over je studie gaat.
Waarom mensen zich serieus op moetne stellen?
Hahaha, ga lekker je SBS Shownieuws kijken en Christine van de Laar filmen
___________________
"Life is all about choices & respect"
Jun-19-2005 02:37
robin
OMGTTFOWTISFBIDK
Registered: Feb 2003
Location: Almere
Waar ben je nou helemaal mee bezig man
Jun-19-2005 09:02
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by SnuggLe Waarom mensen zich serieus op moetne stellen?
Hahaha, ga lekker je SBS Shownieuws kijken en Christine van de Laar filmen
Zet jij je hier even mooi voor lul.
___________________
Allemaal gelul!!
Jun-19-2005 09:49
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by robin
Waar ben je nou helemaal mee bezig man
Dronken typen.
Voor lul?
Zal wel.
___________________
"Life is all about choices & respect"