Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Check die Films!!! - Part III
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Teknikol
terug uut 'de west'!

Registered: Aug 2002

quote:
Originally posted by eieregooie

En er was er laatst nog een met zo'n verassend eind... weet alleen nie meer welke dat was...

Basic?

Old Post Feb-16-2004 17:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for Teknikol Click here to Send Teknikol a Private Message Add Teknikol to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flipper01
Addicted dolphin

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by SnuggLe
Die Paycheck lijkt me ook wel aardig, al vind ik Ben Affleck een loser!

Ik heb hem al een paar weken op de comp staan, maar moet hem nog steeds eens kijken..

Ik heb gisteren Lizzy McGuire the movie gekeken
Echt een aanrader voor alle fans van Lizzy

Old Post Feb-16-2004 18:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Ik ben gister maar eens naar 2 films geweest ivm slecht weer

Eerste: Beyond Borders met o.a. Angelina Jolie.
Wat een dikke ZEIKFILM! Zij woont in London en komt op een bepaalde manier in aanraking met vluchtelingenwerk in Afrika (ik zeg niet hoe). Ze besluit zelf ook zoiets te gaan doen en wordt daar NATUURLIJK verliefd. Die man volgt ze dan nog naar Cambodja en Tsjetsjenię en je ziet allemaal oorlogsbeelden, zo erg mogelijk, zeg maar van die bijna-lijken in Afrika en dat soort gezeik. En het eindigt nog BOUTER en uiteidnelijk is het gewoon een simpel liefdesdrama met voor de ooehs en aahs ff wat provocerende beelden van de mensen die het wat minder op de wereld hebben. Nou sorry, maar mensen die bij deze film een traantje wegpinken mogen ze van mij keihard een discovery documentaire oid voorschotelen. FUCK HOLLYWOOD

Daarna iets van Captain of the Sea (kut met die Spaanse titels) met Russell Crowe. Gaat over een UK oorlogsfregat (?) die ergens bij Brazilie vaart en een Frans schip tegenkomt (t is in de tijd van Napoleon, dus dat betekent de kannonnen opwarmen). Er wordt een beetje heen-en-weer getuft voor de kust van Brazilie en wat wederzijdse schade aangebracht en dan is de film afgelopen. Ik ben er nog steeds niet helemaal over uit wat nou de rode draad was of dat er ook een bedoeling bij zat ofzo. Weer Hollywood haha

Ach, ze hebben ook wel leuke films, wat zeik ik eigenlijk weer

Old Post Feb-16-2004 21:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cosmic
4-8-15-16-23-42

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by Jappio

Verhaal / Synopsis :
Michael Jennings (Ben Affleck) is een wereldberoemde en briljante expert die werkt voor hightech bedrijven. Zodra een project is afgerond, wordt zijn geheugen gewist om te verhinderen dat hij bedrijfsgeheimen prijsgeeft. De zeer goed betaalde Jennings verwacht 90 miljoen dollar te krijgen voor het afgeronde driejarige project. Dat valt tegen. In plaats van een vette cheque krijgt hij een envelop met allerlei spullen en de mededeling dat hij erin heeft toegestemd om af te zien van zijn geld. Omdat zijn geheugen opnieuw gewist is, staat Jennings machteloos. Dan ontdekt hij dat de spullen uit de envelop de sleutel vormen naar zijn verleden.

Met de hulp van Rachel (Uma Thurman), de vrouw met wie hij gewerkt heeft en de laatste drie jaar zijn geliefde, begint Jenning de puzzelstukjes in elkaar te passen die naar zijn verleden moeten leiden. Als blijkt dat zijn vroegere werkgevers hem willen laten vermoorden, wordt het een adembenemende race tegen de klok

volgt wel weer een reportje binnenkort

Doet me erg denken aan Bourne Identity.....

Old Post Feb-16-2004 21:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Duke2003
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2003

ik had ook de lizzy film gezien echt kicken te melig die film omdat t zo'n triest verhaaltje is. ik vind trouwens de blonde versie (lizzy) beter dan de zwartharige (isabelle). wat wel n verrassing was was dat paolo "zo" was, best shocking

Old Post Feb-16-2004 22:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for Duke2003 Click here to Send Duke2003 a Private Message Add Duke2003 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flipper01
Addicted dolphin

Ik heb net The 51st state gekeken. Volgens mij al een best oude film, maar hij is wel vet!! Samuel L Jackson kan altijd zo'n mooie gemene ****** spelen

Old Post Feb-16-2004 22:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Flipper01
Ik heb net The 51st state gekeken. Volgens mij al een best oude film, maar hij is wel vet!! Samuel L Jackson kan altijd zo'n mooie gemene ****** spelen

mwhehe dat was idd een vette film

oke maar nu naar Paycheck.

Tijd geleden dat ik zo'n goeie film heb gezien in de bioscoop. Zit een geweldig verhaal achter en ik moet zeggen dat ook Ben Affleck een goeie rol speelt.

Sja wat kan ik erover vertellen; het is een beetje bourne identity en minority report alleen dan met een sterker verhaal. Heel goed doordacht allemaal, en zeker een aanrader als je houdt van het type film actie maar met wel een goed verhaal

Old Post Feb-16-2004 22:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Ik ben gister maar eens naar 2 films geweest ivm slecht weer

Eerste: Beyond Borders met o.a. Angelina Jolie.
Wat een dikke ZEIKFILM! Zij woont in London en komt op een bepaalde manier in aanraking met vluchtelingenwerk in Afrika (ik zeg niet hoe). Ze besluit zelf ook zoiets te gaan doen en wordt daar NATUURLIJK verliefd. Die man volgt ze dan nog naar Cambodja en Tsjetsjenię en je ziet allemaal oorlogsbeelden, zo erg mogelijk, zeg maar van die bijna-lijken in Afrika en dat soort gezeik. En het eindigt nog BOUTER en uiteidnelijk is het gewoon een simpel liefdesdrama met voor de ooehs en aahs ff wat provocerende beelden van de mensen die het wat minder op de wereld hebben. Nou sorry, maar mensen die bij deze film een traantje wegpinken mogen ze van mij keihard een discovery documentaire oid voorschotelen. FUCK HOLLYWOOD

Daarna iets van Captain of the Sea (kut met die Spaanse titels) met Russell Crowe. Gaat over een UK oorlogsfregat (?) die ergens bij Brazilie vaart en een Frans schip tegenkomt (t is in de tijd van Napoleon, dus dat betekent de kannonnen opwarmen). Er wordt een beetje heen-en-weer getuft voor de kust van Brazilie en wat wederzijdse schade aangebracht en dan is de film afgelopen. Ik ben er nog steeds niet helemaal over uit wat nou de rode draad was of dat er ook een bedoeling bij zat ofzo. Weer Hollywood haha

Ach, ze hebben ook wel leuke films, wat zeik ik eigenlijk weer

Whehehe lekker uh?

T weekend "my little eye" orso gezien,niet echt moeilijk verhaal maar erbij nadenken maakt t allemaal wel grappig moet ik zeggen

Zoiets zouden ze mooi kunnen doen met illegalen

Old Post Feb-17-2004 09:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Originally posted by Jappio
mwhehe dat was idd een vette film

oke maar nu naar Paycheck.

Tijd geleden dat ik zo'n goeie film heb gezien in de bioscoop. Zit een geweldig verhaal achter en ik moet zeggen dat ook Ben Affleck een goeie rol speelt.

Sja wat kan ik erover vertellen; het is een beetje bourne identity en minority report alleen dan met een sterker verhaal. Heel goed doordacht allemaal, en zeker een aanrader als je houdt van het type film actie maar met wel een goed verhaal

k dan, heb veel negatieve dingen over deze film gehoord maar ik wilde em toch nog zien.. toch eff checken

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Feb-17-2004 10:49  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Net naar het filmhuis geweest, Goodbye Lenin gezien. Goede film!

Old Post Feb-17-2004 22:33 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by Flipper01

Die film is echt de absolute BOM

Gisteren naar Feestje! geweest.. Viel me nog niet eens echt tegen, het is absoluut geen topfilm maar was wel vermakelijk om te zien..

En Daphne =

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Feb-18-2004 11:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

Ik weet niet of er liefhebber van Star Wars hier zijn, maar deel 4 t/m 6 komen eindelijk op dvd uit:

The Star Wars Trilogy on DVD
February 10, 2004

The most requested films for the DVD format will finally become a reality this September as Lucasfilm Ltd. and Twentieth Century Fox present the eagerly-awaited Star Wars Trilogy for the ultimate home entertainment format. The four-disc collection will be released on September 21 in the U.S. and Canada, with international release dates following closely.
"We know how long fans have waited for this release and how much they have been looking forward to it, so everyone has been working overtime to make sure that the Star Wars Trilogy on DVD is an awesome experience," said Jim Ward, Vice President of Marketing and Distribution for Lucasfilm Ltd. and the DVD collection's Executive Producer.

Star Wars Episode IV: A New Hope, Episode V: The Empire Strikes Back and Episode VI: Return of the Jedi will be available in a four-disc set that includes a bonus disc filled with all-new special features -- including the most comprehensive feature-length documentary ever produced about the Star Wars saga and never-before-seen footage from the making of all three films. Each of the three films in the Star Wars Trilogy has been digitally restored and re-mastered by THX for superior sound and picture quality.

"First and foremost, the DVDs will deliver the very best possible sound and picture and take advantage of everything the medium can offer. On top of that, we are creating added-value material that gets inside the creation of the Star Wars films in a fresh and fun way," Ward said. "We want watching this DVD collection to be as memorable as seeing the movies for the first time."

The films of the Star Wars Trilogy will be available exclusively as a collection and will feature Dolby Digital 5.1 Surround EX. All three films are closed-captioned and subtitled in English, French and Spanish in the U.S. Internationally, sound and subtitling specifications will vary by territory.

Keep checking starwars.com over the coming months for more specific details about the content of this must-own DVD set.
(www.starwars.com)

Alleen balen dat het nog ff duurt

Down-Under was da bomb

Old Post Feb-19-2004 16:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Check die Films!!! - Part III
Post New Thread    Post A Reply

Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID - 90s Trance Melody from Dubstep Track [2010] [6]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCygnus X - "Superstring" (Rank 1 Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:06.

Forum Rules: