Registered: Aug 2001
Fet måne igår, nedbantad bild, har inget serverutrymme...
Jul-31-2004 17:54
Smekbar
I smek, there for I am.
Registered: Apr 2003
jävligt snygga färger på månen ser läckert ut som fan
här e en liten bild jag plåtade för nån dag sen... Inget speciellt egentligen men det har blivit så mycket ståhej innan när det postats bilder på katter så jag tänkte att jag kunde slänga upp en jag med
Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com
Aug-02-2004 23:06
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Fy fan vilka härliga färger. Ser ut som fotot är taget i månskenet. Underbart..! Att det är så satans svårt att fota djur gör saken inte sämre heller...har fortfarande inte lyckats få en bra bild av någon av mina två förbaskade kissar...
man kanske skulle göra nått liknande photosession om växjö .. fast jag har sån tråkig väg till jobbet :P
Aug-07-2004 10:40
Kaveh
Azizi
Registered: Feb 2004
Har sett grymt snygga bilder i denna tråd, så jag vet inte riktigt om jag vågar posta något eget, men jag tar risken =p
Har nyss börjat fota lite.. riktigt skoj :-)
jag var på en dödsnajs skogsfest nu i helgen o såg bland andra Solar Quest, vilka var jävligt najs, och fotade förstås en del. Bilderna återfinnes här:
Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com
Aug-09-2004 23:54
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by Smekbar
najs bild kaveh.. sköna färger
jag var på en dödsnajs skogsfest nu i helgen o såg bland andra Solar Quest, vilka var jävligt najs, och fotade förstås en del. Bilderna återfinnes här:
fan att jag inte gick på den.. fick veta om den i tordags (dvs en dag innan den var) ...
jääävlar i att!
Aug-10-2004 19:20
javax
tranceaddict in training
Registered: Aug 2004
Okej, så bara för att Glorie har givit mig dåligt samvete för att jag inte har postat ngt ännu sedan jag blev medlem så tänkte jag att jag skulle försöka bikta mig genom att iaf slänga upp ngra av mina bilder..
Btw.. jag tänkte först skapa mig ett sånt där DeviantArt-konto som jag har sett flera personer använda, men jag ställer mig lite frågande till användaravtalet som man godkänner när man skickar upp sin bild. Man ger ju dem fulla rättigheter typ - är det helt ok för er mao?
Last edited by javax on Aug-11-2004 at 16:04
Aug-11-2004 15:04
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
OJ! en till mästerfotograf i sällskapet ser jag. du borde ju lätt vara med i vår SWETA fototävling leta upp tråden vettja.. sex kategorier (såg att dina bilder redan platsar in i flera) dock måste man skicka in sina bilder inom ett par dgr men du kan ju vara med i nån om du vill..
därefter blir det omröstning här på forumet. Inga priser, bara äran