|
| quote: | Originally posted by Hauken
gillar den bakgrunden Laz, har du den i 1600x1200 så skulle jag uppskatta URL.

Har tröttnat på alla former av teman, samurize scripts, desktopX etc så det får bli "plain" nu. |
Har det Winamp skinet sparat nånstans jag med.
___________________
      
      
      
insignificant cor member alliance
|