bij muziek kun je het gewoon niet hebben over "beter" en "best", tenzij het om technische aspecten gaat. en dan horen inderdaad die scratching wonders uit de hip hop wereld op 1 te staan.
voor de rest is het een gevoel, en iedereen heeft een ander gevoel.
kan ik het helpen dat Mike mij hypnotiseert met zijn melodieën terwijl ik een afkeer heb van Mike Shiver nummers?
neen... dat heet smaak en dat zit in de genen, daar kun je niets aan veranderen.
als een bepaalde DJ nu toevallig veel nummers draait die volledig overeenkomen met je smaak, dan zal dat je favoriete DJ zijn. maar daarom is hij niet "de beste", hij is gewoon jouw favoriet.
en daarom zijn al die discussies over wie de beste is eigenlijk zinloos, tenzij je bedenkingen hebt bij de technische kwaliteiten van een DJ, zoals ik al zei...
vrijdag 21/05: Outback pres. Minds in Motion @ Basicbeats.net 21u
zaterdag 22/05:
- DJ Fire @ Rotationz 19u
- Markus Schulz @ TranceAirwaves 20u
May-17-2004 14:58
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
quote:
Originally posted by TOR
als een bepaalde DJ nu toevallig veel nummers draait die volledig overeenkomen met je smaak, dan zal dat je favoriete DJ zijn. maar daarom is hij niet "de beste", hij is gewoon jouw favoriet.
Heb ik héél lang geleden ook gezegd toen een beta (ik weet nog wie but I don't point fingers) zei dat Armin de beste dj ter wereld was.
Daarvoor moet je echt naar het DMC-wedstrijd kijken, die zijn pas technisch goed (12 platen tegelijk bijvoorbeeld)
May-17-2004 15:03
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by TOR
vanavond 17/05: Niklas Harding pres. Cloud 85 @ Basicbeats.net 22u
gaat dus niet door, is een week uitgesteld..
wordt wel leuk komend weekend, even hernemen:
vrijdag 21/05: Outback pres. Minds in Motion @ Basicbeats.net 21u
zaterdag 22/05:
DJ Fire @ Rotationz 19u
Markus Schulz @ TranceAirwaves 20u
zondag 23/05: Perry O'Neil pres. Electronic Elements @ Basicbeats.net 21u
May-17-2004 19:33
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
even iets heel kleins en onbelangrijks toevoegen..
quote:
Originally posted by TOR vrijdag 21/05: Outback pres. Minds in Motion @ Basicbeats.net 21u
zaterdag 22/05:
DJ Fire @ Rotationz 19u
Markus Schulz @ TranceAirwaves 20u
zondag 23/05
Perry O'Neil pres. Electronic Elements @ Basicbeats.net 21u
Oliver Lieb @ Rotationz 22u
OLIVER LIEB in Rotationz
May-19-2004 08:53
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
Heeft iemand verstand van streamrippen? Ik heb een winamp-plugin gedownload die dat zou moeten kunnen, maar het werkt blijkbaar niet
May-19-2004 09:51
Freezel
LOST
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by Pumaz
Heeft iemand verstand van streamrippen? Ik heb een winamp-plugin gedownload die dat zou moeten kunnen, maar het werkt blijkbaar niet