|
| quote: | Originally posted by Tim81
Het viel mij op dat er amper werd gefouilleerd bij de ingang van De Kuip (of zie ik er zo betrouwbaar uit?)..... Dat was binnen ook wel te zien |
Wij werden ook amper gefouilleerd idd... Frans had die zak wiet overigens gewoon in zn handen en liep er nog net niet mee te zwaaien, dus dan raak je 'm vanzelf wel kwijt
Mensen die daarentegen 2 gram coke en 20 pillen mee wilden nemen, waren van harte uitgenodigd... "Pep, coke en pilluh, dat is wat we willuh! Paddo's, hasj en weed, da motten we niet!" hoorde ik de beveiliging later nog zingen (a capella)... Rare jongens. 
___________________
Last edited by Three 'O Three on Jun-10-2004 at 16:18
|